Перейти до основного вмісту
                                                       
                   24 березня, весна 2020 триває
                          Українська мова


1              І.   Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської с.74 - 75

           Гра «Знайди пару»
        Розгляньте тварин. З'єднайте пару тварин, що відрізняється від інших.

— Чому? Поясніть. 

(Папуга і кішка — хатні тваринки.)
Навіщо потрібні хатні тварини?
    Які хатні тварини живуть разом із вами?
4. Стратегія «Кубування» (папуга, кішка)
    Опиши.
    Порівняй.
Робота за сторінкою букваря (с. 74)
   Завдання Читалочки. Читання загадки.
    Словникова робота. 
Звуковий аналіз слова папуга.
Фізкультхвилинка
Що ж, мабуть, прийшла пора
Трохи відпочити,
Я вас хочу на зарядку,
Друзі, запросити.
Руки вгору піднімаєм,
Швидко вниз їх опускаєм.
Нахил вправо, нахил вліво —
Повторімо знову вміло.

— Що вам відомо про папуг?

 У кого є вдома папужка?
— Який він на вигляд?
— Як поводиться?
— Чи вміє він говорити?
— Як ви вважаєте, про кого йтиметься в тексті?
Робота над текстом
Робота над заголовком.
— Чому авторка назвала текст «Папужка», а не «Папуга»?
Читання тексту.

— Де відбувалися події?
— Що робив тато?
— Про що хлопчик запитав у тата?
— Як звати хлопчика?
— Про які хитрощі розповів синові тато?
— Який корм тато насипав папужці?
— Як повівся папужка?
— Придумайте свій заголовок до тексту.
Робота за запитаннями для уважного читача 
(с. 75).
Робота за малюнком
-  Перекажіть частину тексту, що відповідає ілюстрації.

— На чому стоїть клітка?
— Хто в ній живе?
— Що вирішив тато?
— Що зробив папуга?
— Що робив хлопчик?
— Про що турбувався Тарасик?
— Як закінчилась ця історія?
Перечитавши текст кілька разів, розкажіть про Тарасика, запитайте, яким він був (допитливим, любив птахів, допомагав татові), складіть питання до тексту.

Із букв слова ХИТРОЩІ утворіть і надрукуйте слова. Переможе та пара, яка утворить більше нових слів.

— Про кого читали на уроці?
— Про які хитрощі дізналися з тексту?
— Хто може з пам'яті розказати загадку про папугу?
 Рефлексія
— Якщо на уроці вам було цікаво, розфарбуйте папугу трьома кольорами, якщо на уроці не всі завдання вам були цікавими — двома кольорами, якщо на уроці вам було сумно — одним кольором.


            ІІ. Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками з.58

               Математика

 Віднімання чисел в другому десятку.  ст. 94 з. 40

Які числа називають одноцифровими? двоцифровими? Наведіть приклади. 
Назвіть найменше одноцифрове число; найменше натуральне одноцифрове число; найменше двоцифрове число. 
Назвіть числа другого десятка. 
На скільки дане число більше за попереднє до нього? 
На скільки дане число менше ніж наступне до нього?
 Назвіть наступне число до числа: 19, 6, 13, 9 ... 
Назвіть попереднє число до числа: 14, 16, 19, 12, 9 ... 
Назвіть сусідів числа: 15, 18, 11, 17 ... 
Як утворюються числа другого десятка? 
Як утворити число 18? [10 + 8.] 
Які числа називають круглими? 
Назвіть круглі числа в порядку спадання — від найбільшого 90 до найменшого. 
На скільки попереднє число в цьому ряді більше за наступне? 
На скільки наступне число в цьому ряді менше за попереднє? 

 Усна лічба. 
 Математичний диктант. (Виконується в зошиті.) 
1) Перший доданок 20, другий доданок 50, знайдіть значення суми. 
2) Зменшуване 90, від’ємник 60, знайдіть значення різниці. 
3) Число 80 зменште на 70. 
4) Число 30 збільште на 40. 
5) На скільки 80 більше за 50? 
6) Знайдіть невідомий перший доданок, якщо другий доданок 70, а значення суми 90. 
7) Знайдіть невідоме зменшуване, якщо від’ємник 50, а значення різниці 30. 
8) Знайдіть невідомий від’ємник, якщо зменшуване 70, а значення різниці 30. 

Практичні вправи. 
За допомогою намистин (кружків, паличок) складіть число 13 (17, 11...). 
Скільки в числі десятків? одиниць? 
Запишіть ці числа. 
Із намистин складіть число, в якому 1 десяток і 8 (4, 2...) одиниці. Яке число одержали? Запишіть ці числа. 

На скільки кожне наступне число більше? [На 1.] На скільки попереднє число менше? [На 1.]  

Розвиток логічного мислення учнів. Установіть істинність або хибність висновків. 
1. Числа, які записуються двома цифрами, — двоцифрові. Тому числа, які не записуються двома цифрами, не є двоцифровими. 
2. Числа, які записуються двома цифрами, — двоцифрові. Число п’ятнадцять записується двома цифрами. Тому число п’ятнадцять — двоцифрове. 
3. Числа, які не записуються двома цифрами, не є двоцифровими. Число 9 не записується двома цифрами. Тому воно не є двоцифровим. 
4. Двоцифрові числа містять два розряди: розряд десятків і розряд одиниць. Число 25 — двоцифрове. Тому воно містить два розряди: розряд десятків і розряд одиниць. 
5. Двоцифрові числа містять два розряди: розряд десятків і розряд одиниць. Число 8 не двоцифрове. Тому воно не містить два розряди. 
Зазначимо, що всі висновки істинні. Вони зроблені або за правилом прямого виводу (силогізм Сократа) або за законом контрапозиції.

Опрацьовуємо матеріал в підручнику  ст. 94 з. 40



Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності 
 Що у вас виходить добре? Над чим ще слід попрацювати? Чому з вивченого ви зможете навчити інших? 
(Використані матеріали - С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко )









Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

  13 квітня 2020  Понеділок Прочитай слова зі Стіни слів. Досліди їх значення. Запам'ятай. Дізнайся про традиції святкування Великодня у нашому краї, у своїй родині. Готуємося до Великодня Слова, що називають традиційні Великодні страви, запиши і виконай звуко - буквений аналіз. Тиждень перед Великоднем, Паскою, називають Страсним. Попитай у дорослих, чому. ЯДС     Мої спостереження. Якими бувають культурні рослини? Пригадай. Які рослини належать до культурних? Де їх вирощують? Назв и якомога більше польових культур, овочів, фруктів, ягід? Яке значення мають культурні рослини в нашому житті? Що з них виготовляють? П ригадай загадки про фруктово-ягідні культури. Спробуй скласти власну. • Дослід и разом із дорослими. Чому кажуть, що плоди кавуна й дині — це ягоди? Порівняйте їх з ягодами аґрусу. Чи можеш ти хоча б один день прожити без культурних рослин? Розпочнемо від самого ранку. Рушники виготовл...
23 березня, Пн, Весна 2020 Близько 500 років тому українці святкували в ці дні справжній прихід весни і дякували Сонцю за світло і тепло! Отже і ми сьогодні дякуємо Сонцю та сподіваємося на його тепло і ласку.  Дякуємо за наш мир нашим захисникам.  Слухаємо маму, тата, дотримуємося  правил особистої безпеки та особистої гігієни і починаймо працювати. Українська мова.  1.Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) С. 72-73 Руханка. Дотримуємося правил гігієни. 2.Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства   з.57 Повторення слів ввічливості (якби в школі, скільки б сценок ми розіграли б!).  У різних країнах вітаються по-різному. Головне — вітаючись у різних країнах, усі люди бажають одне одному добра. Звукові моделі слів. Пограйтеся зі своїми іграшками: розіграйте сцену "Знайомство", використовуючи слова ввічливості. Залучіть до гри молодших б...
              Ось і Новий, 2021, рік! Вже й Різдво на порозі!    Мої милі діти, шановні добродії батьки, здоров'я нам усім, нехай щастить в усьому, нехай радість завжди буде поруч із нами! Божого благословення усім нам!   6 січня – Різдвяний Святвечір. Вечір цей зветься Свят-Вечором, або ж Навечір'ям Різдва Христового. Відзначається саме напередодні Різдва Христового. Різдвяний Святвечір є останнім днем 40-денного посту і періодом посиленого приготування до святкування Різдва Христового. Різдвяний Святвечір або Святий Вечір - одне з найурочистіших християнських свят. Його значення настільки велике, що навіть літочислення ми ведемо саме від моменту появи на небі першої зірки, що знаменує Народження Ісуса Христа. Це свято здавна було шанованим на Русі-Україні. Саме в цей вечір починається коляда, яка завершає Різдвяний піст. Цей вечір напередодні Різдва Христового є одним з найважливіших родинних свят – магічний день, коли кожна сім’я ств...