24 березня, весна 2020 триває
Українська мова
1 І. Опрацювання
тексту «Папужка» Людмили Борщевської с.74 - 75
Гра «Знайди пару»
Розгляньте тварин. З'єднайте пару тварин, що відрізняється від інших.
— Чому? Поясніть.

(Папуга і кішка — хатні тваринки.)
Навіщо потрібні хатні тварини?
Які хатні тварини живуть разом із вами?
4. Стратегія «Кубування» (папуга, кішка)
Опиши.
Порівняй.
Робота за сторінкою букваря (с. 74)
Завдання Читалочки. Читання загадки.
Словникова робота.
Звуковий аналіз слова папуга.
Фізкультхвилинка
Що ж, мабуть, прийшла пора
Трохи відпочити,
Я вас хочу на зарядку,
Друзі, запросити.
Руки вгору піднімаєм,
Швидко вниз їх опускаєм.
Нахил вправо, нахил вліво —
Повторімо знову вміло.
— Що вам відомо про папуг?
У кого є вдома папужка?
— Який він на вигляд?
— Як поводиться?
— Чи вміє він говорити?
— Як ви вважаєте, про кого йтиметься в тексті?

Робота над текстом
Робота над заголовком.
— Чому авторка назвала текст «Папужка», а не «Папуга»?
Читання тексту.
— Де відбувалися події?
— Що робив тато?
— Про що хлопчик запитав у тата?
— Як звати хлопчика?
— Про які хитрощі розповів синові тато?
— Який корм тато насипав папужці?
— Як повівся папужка?
— Придумайте свій заголовок до тексту.
Робота за запитаннями для уважного читача
(с. 75).
Робота за малюнком
- Перекажіть частину тексту, що відповідає ілюстрації.
— На чому стоїть клітка?
— Хто в ній живе?
— Що вирішив тато?
— Що зробив папуга?
— Що робив хлопчик?
— Про що турбувався Тарасик?
— Як закінчилась ця історія?
Перечитавши текст кілька разів, розкажіть про Тарасика, запитайте, яким він був (допитливим, любив птахів, допомагав татові), складіть питання до тексту.
Із букв слова ХИТРОЩІ утворіть і надрукуйте слова. Переможе та пара, яка утворить більше нових слів.
— Про кого читали на уроці?
— Про які хитрощі дізналися з тексту?
— Хто може з пам'яті розказати загадку про папугу?
Рефлексія
— Якщо на уроці вам було цікаво, розфарбуйте папугу трьома кольорами, якщо на уроці не всі завдання вам були цікавими — двома кольорами, якщо на уроці вам було сумно — одним кольором.

ІІ. Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками з.58
Математика
Віднімання чисел в другому десятку. ст. 94 з. 40
Які числа називають одноцифровими? двоцифровими? Наведіть приклади.
Назвіть найменше одноцифрове число; найменше натуральне одноцифрове
число; найменше двоцифрове число.
Назвіть числа другого десятка.
На скільки дане
число більше за попереднє до нього?
На скільки дане число менше ніж наступне до
нього?
Назвіть наступне число до числа: 19, 6, 13, 9 ...
Назвіть попереднє число до
числа: 14, 16, 19, 12, 9 ...
Назвіть сусідів числа: 15, 18, 11, 17 ...
Як утворюються
числа другого десятка?
Як утворити число 18? [10 + 8.]
Які числа називають круглими?
Назвіть круглі числа в порядку спадання — від
найбільшого 90 до найменшого.
На скільки попереднє число в цьому ряді більше за
наступне?
На скільки наступне число в цьому ряді менше за попереднє?
Усна лічба.
Математичний диктант. (Виконується в зошиті.)
1) Перший доданок 20, другий доданок 50, знайдіть значення суми.
2) Зменшуване 90, від’ємник 60, знайдіть значення різниці.
3) Число 80 зменште на 70.
4) Число 30 збільште на 40.
5) На скільки 80 більше за 50?
6) Знайдіть невідомий перший доданок, якщо другий доданок 70, а значення суми 90.
7) Знайдіть невідоме зменшуване, якщо від’ємник 50, а значення різниці 30.
8) Знайдіть невідомий від’ємник, якщо зменшуване 70, а значення різниці 30.
Практичні вправи.
За допомогою намистин (кружків, паличок) складіть число 13
(17, 11...).
Скільки в числі десятків? одиниць?
Запишіть ці числа.
Із намистин складіть число, в якому 1 десяток і 8 (4, 2...) одиниці. Яке
число одержали? Запишіть ці числа.
На скільки кожне наступне число більше? [На 1.] На скільки попереднє число менше? [На 1.]
Розвиток логічного мислення учнів.
Установіть істинність або хибність висновків.
1. Числа, які записуються двома цифрами, — двоцифрові. Тому числа, які не записуються двома цифрами, не є двоцифровими.
2. Числа, які записуються двома цифрами, — двоцифрові. Число п’ятнадцять записується двома цифрами. Тому число п’ятнадцять — двоцифрове.
3. Числа, які не записуються двома цифрами, не є двоцифровими. Число 9 не записується двома цифрами. Тому воно не є двоцифровим.
4. Двоцифрові числа містять два розряди: розряд десятків і розряд одиниць. Число 25 — двоцифрове. Тому воно містить два розряди: розряд десятків і розряд одиниць.
5. Двоцифрові числа містять два розряди: розряд десятків і розряд одиниць. Число 8 не двоцифрове. Тому воно не містить два розряди.
Зазначимо, що всі висновки істинні. Вони зроблені або за правилом прямого виводу (силогізм Сократа) або за законом контрапозиції.
Опрацьовуємо матеріал в підручнику ст. 94 з. 40
Опрацьовуємо матеріал в підручнику ст. 94 з. 40
Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності
Що у вас виходить добре? Над чим ще
слід попрацювати? Чому з вивченого ви зможете навчити інших?
(Використані матеріали - С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко )
Коментарі
Дописати коментар