27 березня, п'ятниця, весна 2020
Вітаю із закінченням робочого тижня. На нас чекають вихідні. Будьте чемними, дотримуйтесь правил особистої безпеки та гігієни. А потім - канікули. На канікулах теж дбаємо про своїх близьких, про своє здоров'я, бережемо здоров'я своїх рідних. Виконуємо свої домашні обов'язки, допомагаємо дорослим, весь час пам'ятаємо про техніку безпеки і своє кредо)) І пам'ятайте, щоб досягти успіху, треба працювати)
Українська мова
1.Робота над оповіданням «У гостях і дома» Олександра
Мітта с. 78 - 79
Вправи для очей:
«Стовпчик»
Поставте
лікті на стіл, кінчиками пальців торкніться скронь. Уявіть, ніби перед вами
стовпчик, подивіться на нього з гори вниз.(3повтори)
«Цифри»
Давайте уявимо ніби ми пишемо
цифри в повітрі. Отож, давайте напишемо нашими очима великі цифри від 1 до 9.
«Метелик»
Уявіть ніби ви – метелик.
Швидко покліпайте очима, ніби ви махаєте крильми.
Дихальні вправи:
1) «Свічечка». На «раааз» - глибоких вдих, на «два, три, ..., вісім»
- видихаємо повітря, ніби задуваємо свічку. (3повтори)
Розчитування: *Читаємо швидко. *Читаємо ще раз, ставимо на паузу, пояснюємо значення слова. *Складаємо речення із словом. *Пробуємо скласти історію зі словом, яке сподобалося. *Виконуємо звуко-буквений аналіз слів.
Вірш «Добрий» Йосипа
Курлата
Прочитайте або послухайте і скажіть, чому вірш має таку назву.
Він на вулиці хлопчик приємний:
І малих захищає і чемний.
А як прийде додому – сестричку
Він щоразу тяга за косичку.
-Як ви
розумієте значення слів «приємний», «чемний», «тяга»?
Словникова
робота:
Тяга- смикає;
Приємний
– той, що мені подобається;
Чемний
– той, що поводить себе згідно правил етикету;
А
тепер давайте придумаємо свій варіант заголовку( Добрий і поганий, Різний,
Хитрий)
-А
тепер читаємо із питальною інтонацією?
-Читаємо
із захопленням
-Прочитайте
вірш –сумно. А тепер весело. Із подивом.
-А як
ви гадаєте, про що буде йти мова в наступному творі?
«У гостях і вдома» написав Олександр Мітт.
- А чи любите ви ходити у гості?
-А як себе потрібно поводити в гостях?
-Чи любите ви приймати гостей?
Словникова робота: Спробуйте спочатку самі пояснити значення слів.
Янек- ім’я
хлопчика
Стась- ім’я
хлопчика
підстилка-
килимок об який витирають взуття
ввічливий - який дотримується правил пристойності
акуратний-
чисто, дбайливо вбраний, прибраний; який стежить за зовнішнім виглядом
пальто –
верхній одяг
Займіть позицію: Чи може одна і та ж людина вести себе по-різному в різних місцях?
-Прочитайте оповідання.
Займіть позицію ще раз: Чи може одна і та ж людина вести себе по-різному в різних місцях?
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Повторне читання тексту.
Питання за змістом:
-Як
звали головних героїв твору?
-Об що
витер черевики Янек?
-Куди
повісив пальто Янек?
-Як
привітався Янек із бабусею Стася?
-Чи
сподобався Янек бабусі?
-Що
сказала бабуся про Янека?
-Що
робили хлопці у кімнаті?
-Чи
запросив Янек Стася до себе у гості?
-Як
поводив себе вдома Янек?
Аналіз твору:
-Чому
Янек по-різному поводив себе в гостях і вдома?
-Чи
правильно поводився Янек у гостях?
-А
вдома?
-Прочитайте
напівголоса текст і порахуйте, скільки разів зустрічається ім’я Янек в тексті.(4)
Визначення головної думки твору:
-Чому навчає це оповідання?
Отже,
і в гостях, і вдома ми повинні вести себе чемно.
Робота з ілюстрацією
-Розглянь малюнок. Визнач, хто з
хлопчиків Янек, а хто Стась.
-Напиши
ім’я кожного у зошит.
Гра
«Шерлок Холмс»
Я
друкую речення з тексту, а вам потрібно знайти помилку і прочитати правильно.
1. Пальто повісив у шафу і витер
черевики серветкою (Пальто повісив на вішалку. Витер черевики об підстилку.
2.
Сказав бабусі «Дякую» - пішов у кімнату до подруги( Сказав бабусі:
«Добрий день!»- пішов у кімнату до товариша
3.
Посиділи хлопці, подивились фільм. (Посиділи хлопця, подивились книжки)
4.
–Дідусю, то я, Янек. (Бабусю, тоя зі Стасем)
5.
Принеси мені пальто і шапку (Повісь моє польто і шапку)
-А зараз
давайте спробуємо переказати текст.
-Як звали героїв твору?
-Хто з хлопчиків сподобався вам найбільше? Чому?
-На кого з хлопчиків ви хотіли б бути схожими?
-Які правила поведінки ви знаєте?
-Сподіваюсь, ви сьогодні були активними, уважними та гарно читали. Я
вам усім дякую за роботу на уроці! А зараз намалюйте смайлик - настрій після уроку.
2.Написання слів зі звуками дж, дз, дз'. Складання і
записування речень
Хвилинка чистопису
Дж ел ик Джмелик
— Запишіть іще три слова з буквосполученням дж.
— Як вимовляються слова з буквосполученнями дж, дз? Наведіть приклади слів із ними. (Як . Бджола, дзьоб, ґедзь)
— Щоб назвати кожен звук у цих у цих словах, про що треба пам’ятати?
— Запишіть звукові моделі даних слів.
Що ви пам’ятаєте про те, як треба переносити слова з буквосполученнями дж, дз? Наведіть приклади.
— Прочитайте і напишіть слова, правильно вимовляючи
звуки , підкреслюючи буквосполучення дж, дз. (Дзюркоче, дзеркальна, джерельце, дзвіночки, бджоли, джмелі).
Складання опису
— Чим відрізняються джміль і джмелик? (Джміль більший від джмелика за розміром, старший за віком.)
— Складемо опис джмелика за запитаннями.
1) На що схожий джмелик? (Джмелик схожий на вертоліт.)
2) Якого він кольору? (Джмелик чорний, мов вуглинка.)
3) Що у нього на голівці і на спинці? (У нього на спинці та голівці
— дві плямки, мов пелюсточки квітки прилипли.)
4) На що схожі крильця джмелика? (Крильця джмелика схожі на пропелери.)
5) Як джмелик гуде? («Джу-джу-джу!» — дзвінко гуде джмелик.)
Фізкультхвилинка
Розподільний диктант із завданням
— Уважно прочитайте слова. Розділіть умовно сторінку зошита на три частини для запису слів у стовпчики: у перший — слова із звуком , у другий — із і в третій — .
Джміль кукурудза дзьоб
ходжу дзвоник дзюрчить
саджають дзеркало дзьобами
бджілка ґудзик дзиґа
джерело дзиґа дзенькає
сиджу дзенькає дзьобати
Складіть звукові моделі слів.
Відгадування загадок
— «Перетворіть» рослину хміль на комаху, замінивши один звук. (Хміль — джміль) Запишіть слова.
— Порахуйте звуки і букви у словах хміль — джміль. Порівняйте кількість звуків і букв у кожному слові.
— Відгадайте загадки. Запишіть відгадки.
• Хто завжди каже правду? (Дзеркало)
• Хто зубів багато має, та нікого не кусає? (Кукурудза)
• В нього серце калатає,
вас до школи закликає. (Дзвоник)
6. Складання звукових моделей слів
— Складіть звукові моделі записаних слів. Поділіть їх вертикальними рисками для переносу.
Підсумок уроку
— Якими буквосполученнями позначаються на письмі звуки ? Наведіть приклади.
— Як треба переносити слова з такими буквосполученнями? Наведіть приклади.
— Порівняйте кількість звуків і букв у слові дзьоб.
ЯДС
Мої досліди. Які
властивості має вода?
Чому нам потрібна вода?
І - до підручника та до зошита!
Фізкультура: виконуємо ранкову зарядку, пригадуємо комплекси розвиваючих вправ. Пам'ятайте: вгорі, поверхом нижче і через стіну живуть ваші сусіди. Можливо, хтось відпочиває?
Попереду вихідні і канікули. Та ми знаємо, що голова має працювати)) Пам'ятаймо усі правила збереження здоров1я і життя (свого і оточуючих). Ну ж бо, назвіть їх!
Пригадайте, про що ми говорили на початку сьогоднішньої віртуальної зустрічі. Проговоріть це. І ще раз згадайте кожен своє кредо. До зустрічі. Будьмо завжди на зв'язку! Приємного відпочинку. Здоров'я усім!
Коментарі
Дописати коментар