Перейти до основного вмісту


                      27 березня, п'ятниця, весна 2020
Вітаю із закінченням робочого тижня. На нас чекають вихідні. Будьте чемними, дотримуйтесь правил особистої безпеки та гігієни. А потім - канікули. На канікулах теж дбаємо про своїх близьких, про своє здоров'я, бережемо здоров'я своїх рідних. Виконуємо свої домашні обов'язки, допомагаємо дорослим, весь час пам'ятаємо про техніку безпеки і своє кредо)) І пам'ятайте, щоб досягти успіху, треба працювати)

Українська мова

1.Робота над оповіданням «У гостях і дома» Олександра Мітта с. 78 - 79
Вправи для очей:

«Стовпчик»
Поставте лікті на стіл, кінчиками пальців торкніться скронь. Уявіть, ніби перед вами стовпчик, подивіться на нього з гори вниз.(3повтори)
«Цифри»
Давайте уявимо ніби ми пишемо цифри в повітрі. Отож, давайте напишемо нашими очима великі цифри від  1 до 9.
 «Метелик»
Уявіть ніби ви – метелик. Швидко покліпайте очима, ніби ви махаєте крильми.
Дихальні вправи:
1)      «Свічечка». На «раааз» - глибоких вдих, на «два, три, ..., вісім» - видихаємо повітря, ніби задуваємо свічку. (3повтори)
 Розчитування: *Читаємо швидко. *Читаємо ще раз, ставимо на паузу, пояснюємо значення слова. *Складаємо речення із словом. *Пробуємо скласти історію зі словом, яке сподобалося. *Виконуємо звуко-буквений аналіз слів.
Вірш «Добрий» Йосипа Курлата 
Прочитайте або  послухайте і скажіть, чому вірш має таку назву.

Він на вулиці хлопчик приємний:
І малих захищає і чемний.
А як прийде додому – сестричку
Він щоразу тяга за косичку.
-Як ви розумієте значення слів «приємний», «чемний», «тяга»?
Словникова робота:
Тяга- смикає;
Приємний – той, що мені подобається;
Чемний – той, що поводить себе згідно правил етикету;
 А тепер давайте придумаємо свій варіант заголовку( Добрий і поганий, Різний, Хитрий)
-А тепер читаємо із питальною інтонацією?
-Читаємо із захопленням
-Прочитайте вірш –сумно. А тепер весело. Із подивом.
-А як ви гадаєте, про що буде йти мова в наступному творі?
«У гостях і вдома» написав Олександр Мітт.


- А чи любите ви ходити у гості?

-А як себе потрібно поводити в гостях?
-Чи любите ви приймати гостей?
Словникова робота: Спробуйте спочатку самі пояснити значення слів.
Янек- ім’я хлопчика
Стась- ім’я хлопчика
підстилка- килимок об який витирають взуття
ввічливий  - який дотримується правил пристойності
акуратний- чисто, дбайливо вбраний, прибраний; який стежить за зовнішнім виглядом
пальто – верхній одяг

Займіть позицію: Чи може одна і та ж людина вести себе по-різному в різних місцях?

-Прочитайте оповідання. 
Займіть позицію ще раз: Чи може одна і та ж людина вести себе по-різному в різних місцях?

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Повторне читання тексту.

Питання за змістом:
-Як звали головних героїв твору?
-Об що витер черевики Янек?
-Куди повісив пальто Янек?
-Як привітався Янек із бабусею Стася?
-Чи сподобався Янек бабусі?
-Що сказала бабуся про Янека?
-Що робили хлопці у кімнаті?
-Чи запросив Янек Стася до себе у гості?
-Як поводив себе вдома Янек?
Аналіз твору:
-Чому Янек по-різному поводив себе в гостях і вдома?
-Чи правильно поводився Янек у гостях?
-А вдома?
-Прочитайте напівголоса текст і порахуйте, скільки разів зустрічається ім’я Янек в тексті.(4)
 Визначення головної думки твору:
-Чому навчає це оповідання?
                  Отже, і в гостях, і вдома ми повинні вести себе чемно.
Робота з ілюстрацією
-Розглянь малюнок. Визнач, хто з хлопчиків Янек, а хто Стась.
-Напиши ім’я кожного у зошит.
  
Гра «Шерлок Холмс»
Я друкую речення з тексту, а вам потрібно знайти помилку і прочитати правильно.
1.     Пальто повісив у шафу і витер черевики серветкою (Пальто повісив на вішалку. Витер черевики об підстилку.
2.     Сказав бабусі «Дякую» - пішов у кімнату до подруги( Сказав бабусі: «Добрий день!»- пішов у кімнату до товариша
3.     Посиділи хлопці, подивились фільм. (Посиділи хлопця, подивились книжки)
4.     –Дідусю, то я, Янек. (Бабусю, тоя зі Стасем)
5.     Принеси мені пальто і шапку (Повісь моє польто і шапку)
-А зараз давайте спробуємо переказати текст.

-Як звали героїв твору?
-Хто з хлопчиків сподобався вам найбільше? Чому?
-На кого з хлопчиків ви хотіли б бути схожими?
-Які правила поведінки ви знаєте?

-Сподіваюсь, ви сьогодні були активними, уважними та гарно читали. Я вам усім дякую за роботу на уроці! А зараз намалюйте смайлик - настрій після уроку.





2.Написання слів зі звуками дж, дз, дз'. Складання і записування речень


Хвилинка чистопису

Дж ел ик Джмелик
— Запишіть іще три слова з буквосполученням дж.

— Як вимовляються слова з буквосполученнями дж, дз? Наведіть приклади слів із ними. (Як . Бджола, дзьоб, ґедзь)
— Щоб назвати кожен звук у цих у цих словах, про що треба пам’ятати?
— Запишіть звукові моделі даних слів.


Що ви пам’ятаєте про те, як треба переносити слова з буквосполученнями дж, дз? Наведіть приклади.


— Прочитайте і напишіть слова, правильно вимовляючи 
звуки , підкреслюючи буквосполучення дж, дз. (Дзюркоче, дзеркальна, джерельце, дзвіночки, бджоли, джмелі).

Складання опису 

— Чим відрізняються джміль і джмелик? (Джміль більший від джмелика за розміром, старший за віком.)
— Складемо опис джмелика за запитаннями. 
1) На що схожий джмелик? (Джмелик схожий на вертоліт.)
2) Якого він кольору? (Джмелик чорний, мов вуглинка.)
3) Що у нього на голівці і на спинці? (У нього на спинці та голівці
— дві плямки, мов пелюсточки квітки прилипли.)
4) На що схожі крильця джмелика? (Крильця джмелика схожі на пропелери.)
5) Як джмелик гуде? («Джу-джу-джу!» — дзвінко гуде джмелик.)

Фізкультхвилинка
 Розподільний диктант із завданням 
— Уважно прочитайте слова. Розділіть умовно сторінку зошита на три частини для запису слів у стовпчики: у перший — слова із звуком , у другий — із  і в третій — .

Джміль            кукурудза       дзьоб
ходжу             дзвоник            дзюрчить
саджають        дзеркало          дзьобами  
бджілка           ґудзик              дзиґа
джерело          дзиґа                     дзенькає
сиджу             дзенькає          дзьобати

Складіть звукові моделі  слів.

Відгадування загадок 
— «Перетворіть» рослину хміль на комаху, замінивши один звук. (Хміль — джміль) Запишіть слова.
— Порахуйте звуки і букви у словах хміль — джміль. Порівняйте кількість звуків і букв у кожному слові.
— Відгадайте загадки. Запишіть відгадки.
• Хто завжди каже правду? (Дзеркало)
• Хто зубів багато має, та нікого не кусає? (Кукурудза)
• В нього серце калатає,
вас до школи закликає. (Дзвоник)
6. Складання звукових моделей слів
—       Складіть звукові моделі записаних  слів. Поділіть їх вертикальними рисками для переносу.


 Підсумок уроку
— Якими буквосполученнями позначаються на письмі звуки ? Наведіть приклади.
— Як треба переносити слова з такими буквосполученнями? Наведіть приклади.
— Порівняйте кількість звуків і букв у слові дзьоб.

ЯДС 

Мої досліди. Які властивості має вода?
Чому нам потрібна вода?
І - до підручника та до зошита!

Фізкультура: виконуємо ранкову зарядку, пригадуємо комплекси розвиваючих вправ. Пам'ятайте: вгорі, поверхом нижче і через стіну живуть ваші сусіди. Можливо, хтось відпочиває? 

Попереду вихідні і канікули. Та ми знаємо, що голова має працювати)) Пам'ятаймо усі правила збереження здоров1я і життя (свого і оточуючих). Ну ж бо, назвіть їх!
Пригадайте, про що ми говорили на початку сьогоднішньої віртуальної зустрічі. Проговоріть це. І ще раз згадайте кожен своє кредо. До зустрічі. Будьмо завжди на зв'язку! Приємного відпочинку. Здоров'я усім!


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

23 березня, Пн, Весна 2020 Близько 500 років тому українці святкували в ці дні справжній прихід весни і дякували Сонцю за світло і тепло! Отже і ми сьогодні дякуємо Сонцю та сподіваємося на його тепло і ласку.  Дякуємо за наш мир нашим захисникам.  Слухаємо маму, тата, дотримуємося  правил особистої безпеки та особистої гігієни і починаймо працювати. Українська мова.  1.Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) С. 72-73 Руханка. Дотримуємося правил гігієни. 2.Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства   з.57 Повторення слів ввічливості (якби в школі, скільки б сценок ми розіграли б!).  У різних країнах вітаються по-різному. Головне — вітаючись у різних країнах, усі люди бажають одне одному добра. Звукові моделі слів. Пограйтеся зі своїми іграшками: розіграйте сцену "Знайомство", використовуючи слова ввічливості. Залучіть до гри молодших братиків та сестричок)
                                                                                                                        26 березня, четвер, весна 2020 триває                               карантин триває - дотримуємося правил особистої гігієни,                               спілкуємося за допомогою сучасних технологій                               війна триває - дякуємо захисникам нашого миру              Радуємо своїх рідненьких успіхами у навчанні. Отже, до роботи! Математика Усна і письмова нумерація чисел 21 – 100. Десятковий склад чисел. ст. 96 з. 42 Розпочинаємо з математичної розминки. - Як називаються числа при додаванні? - Яке число при додаванні найбільше? - Чи може сума дорівнювати одному із доданків? - Як називаються числа при відніманні? - Яке число при відніманні найбільше? - Чи може різниця дорівнювати зменшуваному?             Задача 1. Хлопчик заплатив за ручку 4 монети по 10копійок. Скільки                         коштує ручка
Нехай навчання буде цікавим і корисним 💗💚💖 28 квітня 2020    вівторок Триває тиждень "Моя родина" Прочитайте і поясніть прислів'я: Дерево тримається корінням, а людина сім’єю. Для онука дідусь – розум, а бабуся – душа. Материнська молитва з дна моря дістає. Батько карає, батько і хвалить. Діти – окраса дому. Яке дерево, такі й віти, які батьки, такі й діти. Яблучко від яблуні недалеко відкотиться. Запишіть прислів'я в зошит чи блокнотик. Завчіть прислів'я Українська мова Опрацювання вірша «Навпакійко» Тетяни Лисенко   «Доповни речення». Читацька розминка ( робота за букварем, с. 104 ) — До якого настрою вас спонукав цей вірш? Чому? Гра «Виправ помилку автора». Виправте помилку автора, змініть слова у вірші, щоб тварини називались по-справжньому. ( Загавкали собаки, занявкали киці, заквакали жаби тощо. ) Заучування вірша . Робота над віршем Тетяни Лисенко «Навпакійко» ( с. 104-105) — Кого називали Навпакійк