Добрий день, любі діти! Привели себе в порядок? Пам'ятайте:
РаДій! ЖиттЯ триваЄ!
Отже, почнімо!
Українська мова
(Дякую пані Ганна Аксьонова)
Фізкультхвилинка
- Запишіть число 3
РаДій! ЖиттЯ триваЄ!
Отже, почнімо!
(Дякую пані Ганна Аксьонова)
Фізкультхвилинка
(Пам'таємо правила особистої гігієни. Попитиводи.)
Робота за Букварем.
Фізкультхвилинка.
Пишемо в зошиті.
Математика
1. Усний
рахунок
-
Назвіть числа першого десятка
-
Назвіть числа першого десятка у
зворотному напрямку
-
Назвіть числа другого десятка
-
Назвіть числа другого десятка у
зворотному напрямку
-
Назвіть сусідів числа 13 (12 і 14)
-
Назвіть сусідів числа 10 (9 і 11)
-
Яке число знаходиться між числами 15 і
17? (16)
-
Як називаються числа при додаванні? Отже,
яку дію обираємо, коли знаходимо суму?
-
Як називаються числа при відніманні? Яку
дію обираємо, коли знаходимо різницю чисел?
-
Яку дію обираємо, коли збільшуємо числа?
А коли зменшуємо?
-
Назвіть числа, які зима заморозила: 10 +
1, 10 + 4, 10 + 8, 10 + 10, 10 + 3, 10 + 7, 10 + 9
-
Розкладіть число 16 на десятки і
одиниці. А тепер число 12.
2. Математичний
диктант
- Запишіть число 3
-
Запишіть число 13
-
Запишіть сусідів числа 19: попереднє і
наступне
-
Запишіть число, яке складається з 1
десятка і 6 одиниць
-
Запишіть число, яке складається з одного
десятка
-
Знайдіть суму чисел 6 і 3
-
Знайдіть різницю чисел 6 і 3
-
Число 4 збільшити на 2
-
Число 4 зменшити на 2
3, 13,
18, 20, 16, 10, 9, 3, 6, 2
Фізкультхвилинка
Записати в зошити: 10 + 6 = 18 – 8 =
10 + 3 = 19 – 10 =
17 – 7
= 15 – 10 =
Фізкультхвилинка (Дотримуємося правил ТБ та особистої гігієни!)
Будьте уважні! У грі є зайві ознаки і
висновки. Виберіть вірні.
Проблема 1: Знайти відповідні числа.
Об’єкти: 1
дес. 2 од., 1 дес. 4 од., 2 дес., 1 дес. 9 од..
Числа: 12, 14, 20, 19, 2.
Проблема 2: Розкласти числа на десятки і одиниці.
Об’єкти:
14, 20, 15, 12
Ознаки:
10 + 4, 10 + 10, 10 + 5, 10 + 2, 10 + 3.
Висновок (обрати):
Двоцифрові числа – це десятки і одиниці. Двоцифрові числа – це тільки одиниці.
Проблема 3: Дібрати арифметичний знак.
Об’єкти: Сума, різниця, збільшити, зменшити.
Знаки: +, -, =,+,-.
Висновок (обрати): Приклади читаються по-різному. Приклади читаються однаково.
Проблема 4: Скласти і розв’язати задачу.
Об’єкти: Умова, питання, розв’язання, відповідь.
Ознаки:
-
На калині сиділо 12 снігурів, полетіло 2
пташки.
-
Скільки пташок залишилося на калині?
-
12 – 2 = 10, 12 + 2 = 14
-
Залишилося 10 снігурів. Залишилося 14
снігурів.
Висновок: Це задача на додавання. Це задача на віднімання.
-
На уроці ви були молодці. Всі завдання виконали. Що найбільше було для вас цікавим?
Коментарі
Дописати коментар