10 квітня
Дивовижний ранок 09.04.2020
В природі – диво! Все цвіте чарівно…
Казкова і вражаюча краса!
І на людей це діє позитивно.
Мов діамант на сонечку роса,
А всюди квіти, квіти кольорові
Ось вишенька як ніжно зацвіла!
Як сливи пахнуть у садку чудові…
І щогодини більшає тепла…
І ось на цвіт вже вилітають бджоли
Й метелики, мов квіточки живі.
Так само не повториться ніколи…
А ось жучок ще спить на кропиві…
В природі все міняється щомиті,
Вона уся, мов казочка жива…
Нарциси світяться, росою вкриті,
Виблискує на сонечку трава…
Повітря чисте, запашне, приємне,
Бездонно голубіють небеса…
Життя вирує навкруги недремне,
Скрізь неповторна чарівна краса.
Надія Красоткіна
Дивовижний ранок 09.04.2020
В природі – диво! Все цвіте чарівно…
Казкова і вражаюча краса!
І на людей це діє позитивно.
Мов діамант на сонечку роса,
А всюди квіти, квіти кольорові
Ось вишенька як ніжно зацвіла!
Як сливи пахнуть у садку чудові…
І щогодини більшає тепла…
І ось на цвіт вже вилітають бджоли
Й метелики, мов квіточки живі.
Так само не повториться ніколи…
А ось жучок ще спить на кропиві…
В природі все міняється щомиті,
Вона уся, мов казочка жива…
Нарциси світяться, росою вкриті,
Виблискує на сонечку трава…
Повітря чисте, запашне, приємне,
Бездонно голубіють небеса…
Життя вирує навкруги недремне,
Скрізь неповторна чарівна краса.
Надія Красоткіна
1. ЯДС Як розрізняти дерева, кущі й трав’янисті рослини?
Фенологічні
спостереження.
Вправа «Синоптик»
-
Яка
зараз пора року?
-
Який
місяць?
-
На
вулиці тепло чи холодно?
-
Чи
були сьогодні зранку опади? Які?
-
Чи
є вітер? Який?
-
Який
вигляд мають рослини?
-
Які
дерева стоять зелені?
Відгадування загадок.
1. Маю
плаття зелененьке,
Гучні, ніжні віти
Білу кору, стан тоненький
Як я звуся діти...
(Береза)
2. Я
жовтенька і дуже м 'якенька.
На сонечко схожа, до віночка гожа.
(Кульбабка)
3. І
не дівка, а червоні стрічки носить.
(Калина)
Бесіда
з малюнками-відгадками
- Як можна одним словом
назвати малюнки-відгадки? (рослини)
- Чи однакові
вони?
Фізкультхвилинка
для очей.
Розплющую
очі, розглядаю все охоче.
Мружусь наче киця і заплющую очиці! (4 рази)
Шануй
і бережи!
Все, що тебе оточує:
травинку і кущик, деревце і квіточку, пташку і кожну тваринку, водойми і всю землю, на якій ти живеш!Гарно жить
А сьогодні весело надворі —
Синє небо й сонечко угорі
Все сьогодні зранечку йде на лад, —
Клумби заквітчалися, квітне сад.
Все, мов зачароване у цвіту,
І співає жайворон на льоту.
Ще й зозуля весело десь кує,
І співає гіллячко щось своє.
Он летять за вітриком пелюстки,
Бджоли пробираються у квітки.
Все співає весело і дзвенить,
Навесні так радісно й гарно жить!
Надія Красоткіна (Вірш можна вивчити напам'ять)
2.
Українська мова
Робота над
читанням за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевської
Вправа «Недописана
літера»
— Сьогодні на уроці ми будемо розмовляти
про дуже цікаві речі. А про які, спробуйте прочитати.
— Так, сьогодні ми розмовляємо про ігри і
трохи пограємо самі.
— Що повинно бути у грі обов'язково? (Правила
і ролі.)
— Які рольові ігри ви знаєте?
— Чи всі учасники гри повинні дотримувати
правил? Чому? Поясніть.
Гра «Догори ногами»
— До нас завітали літери, але виглядають
вони незвично. Вам потрібно впізнати літеру і записати її у зошит.
— Чи утворили ці букви слово? Яке?
— Пам'ятайте, що ці слова різні за
звучанням і написанням, але мають однакове значення.
Гра «Впізнай гру».
— Напишіть назву кожної гри поряд з
малюнком.
1. Робота за
сторінкою букваря (с. 86)
1) Читацька розминка
з Читалочкою.
· Бесіда.
— Хто написав цей вірш?
— Чому автор уважає, що в пісочниці є
тісто на пиріжок, цегла для фортеці, гараж для машин?
· Повторне читання.
· Добирання заголовка до вірша.
Робота над текстом
«Чужа іграшка» (с. 86-87).
Передбачення.
— Про що, на вашу думку, йтиметься в
тексті «Чужа іграшка»?
Читання тексту.
— Як звати хлопчиків?
— Чим займалися хлопчики?
— Що вони знайшли в піску?
— Чи доводилося їм гратися в пісочниці?
— Що вони будували з піску?
Кількаразове читання тексту
Робота над запитаннями для уважного
читача.
— Хто із хлопчиків знайшов машинку?
— Що порадив зробити зі знахідкою друг?
— Як учинили хлопчики?
— Чому текст має таку назву?
— Придумайте свою назву до цього тексту.
Читання за особами діалогу Стасика і
Сашка.
(Перед початком читання діалогу варто нагадати
(пояснити) дитині, що рисочка перед
початком рядка означає, що цей рядок читає інший хлопчик.У класі ми б розіграли сценку, придумали б свої
історії)
— Що читали на уроці?
— Що спільного в цих творах?
— Чого навчає цей текст?
— Чи сподобалися вам хлопчики? Чому?
— Дякую за роботу!
3. Українська
мова
Написання слів з ьо. Формування
уміння користуватись довідкою
Вправа «Знайди і
підкресли букву Ь»
Півень, горобець, ведмідь —
Знак м'якшення в словах стоїть.
Журавель, дельфін і рись —
М'який знак — не помились!
Вправа «Нумо
прочитай слова-анаграми». Робота в парах
вецьОлі
кипеньо веньпі
коровийльо
— Оберіть слово з буквосполученням ьо.
— Зробіть звуковий аналіз слова.
Вправа «Допомога»
— Оленці дали завдання вставити пропущені
літери, але вона розгубилася: жодна літера не підходила. Допоможіть дівчинці
виконати вправу!
Ранн...го, дз...б, чотир...х, багат...х,
сл...за.
— Складіть речення з цими словами.
— Чому маки називають польовими, а олівці
— кольоровими?
— Запишіть утворені словосполучення.
(Польові маки,
кольорові олівці.)
— Усно складіть речення з цими
словосполученнями.
Фізкультхвилинка
3) Вправи для
вправляння у написанні слів з «ьо».
— Утворіть слова за зразком від поданих
слів, що містять буквосполучення ьо та запишіть їх у рядках (день
— деньок, пень — пеньок, сім — сьомий, політ — польоти).
5) Робота зі словами
з довідки.
· Читання слів з довідки.
· Читання речень.
· Складання речень зі словами з
довідки.
· Письмо речень.
— З яким буквосполученням записували
слова?
— Доберіть слова з буквосполученням ьо,
складіть речення з цими словами.
Молодці! Дякую!
4. Ф.
к.
Гурт Забава - давні партнери Бровка та Мурчика! Музика і виконання пісень про численні казкові пригоди двох друзів полюбились як дітям, так і дорослим!
Отже, до всіх необхідих заходів у боротьбі із COVID-19 додається ефектна БІЛА МАСКА!
Олександр Зімба
Більше оптимізму в ленту😀🤘🤘🤘.
До зустрічі! Вдалих вихідних!




Коментарі
Дописати коментар