15 квітня 2020, середа
Які ж ви у мене
молодці,
Бо ви проймаєтесь
усім,
Ви вірите, мрієте!
І ви сьогодні
Найсправжнісінькі
мудреці, —
Усе здолаєте, усе
вивчите,
Все зумієте!
1
Математика
Додавання та віднімання на основі
десяткового складу числа. ст.103 з. 49
Сьогодні ми будемо вдосконалювати
набуті вміння і намагатимемося швидко і правильно виконувати обчислення.
*Назвіть числа від 45 до 52 у
прямому та зворотному порядках; від 56 до 68.
*Назвіть числа третього (пятого,
сьомого, десятого…) десятка.
*Назвіть усі числа, що містять 6
десятків; що містять 6 одиниць.
*Назвіть попереднє та наступне
числа до числа 38 (31, 59, 67, 90…).
*Назвіть числа, які більші від 54,
але менші або дорівнюють 60.
Математичний диктант. (Виконується в зошиті.)
1) Запишіть числа восьмого десятка.
2) Запишіть усі числа, які містять
5 десятків; усі числа, які містять 3 одиниці.
3) Запишіть числа, які більші від
45, але менші або рівні 51.
4) Запишіть числа, які менші за 12.
5) Запишіть двоцифрові числа, які
менші за 21.
6) Запишіть числа другого десятка,
які більші від 15.
7) Запишіть наступне число до числа
79. Запишіть відповідну рівність.
8) Запишіть попереднє число до
числа 90. Запишіть відповідну рівність.
Розвиток
логічного мислення. Із цифр 4 , 3 , 0 складіть можливі двоцифрові числа.
[Відповідь: 43, 40, 34, 30.]
Як слід міркувати, щоб до круглих
десятків додати одиниці? Наведіть приклади.
Як слід міркувати, щоб від
двоцифрового числа відняти одиниці? десятки? Наведіть приклади.
Як ви вважаєте,
чим будуть корисні ці знання?
Чи задовлені ви своєю роботою на уроці?
Що
виходило добре?
Над чим ще слід попрацювати?
Будь ласка, перейдіть за посиланням, нехай дитина введе своє ім'я. Дітям цікаво "пройти" тести. Успіхів!
2. Ф.к.
3.
Українська мова
Робота
над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка
Які ще твори знаєте з такими ж героями?
Українська мова
Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв.
Удосконалення і списування тексту
Слова записуємо (ставлячи відео на
паузу), Обираємо три слова для звуко-буквеного аналізу.
Вправа «Порахуй склади»
- Чи впізнали ви цю
дівчинку? Хто це?
— З якого вона
мультфільму?
—Поєднайте стрілочкою
односкладові слова із дівчинкою, що тримає одну кульку, двоскладові — дві
кульки, трискладові — три кульки. (Можна записати в три колонки в зошит)
— Поділіть слова
рискою для переносу.
— Які слова вам не
вдалося поділити? Чому?
— Як переносять слова
з рядка в рядок?
Гра «Незнайко»
— Друзі, Незнайко
отримав завдання: поділити слова для переносу. Перевірте, чи правильно він упорався
із завданням.
ліні-йка
|
шко-ла
|
уро-ки
|
хви-лька
|
бе-ре-за
|
у-ро-жай
|
ляль-ка
|
дру-зі
|
ко-льо-ри
|
ма-йо-ри
|
вер-ба
|
гай-ок
|
Вправа «Створи кольорову галявину».
Завдання: можна
намалювати, розфарбувати малюнки, створити композицію з цих малюнків. Записати
назву кожного малюнка, поділити слово для переносу.
Каліграфічна розминка (повторення різних типів з'єднання букв — нижнього,
середнього і верхнього). Використовуємо прописи, записи можна вести і в зошиті
в косу лінію.
Вправа «Чарівні перетворення». Робота в зошиті. Запис утворених пар слів у
рядках під малюнками.
Ліс – лис, ворона
- корона, рак – мак, коза + «к» отримуємо
слово «козак», калина - малина».
(Ліс — лис, ворона
— корона, рак — мак, коза — козак,
калина
— малина.)
— Чому записувати
слова потрібно уважно, щоб не пропустити чи не замінити букву? (Тому що при
заміні чи пропуску букв утворюються слова з іншим значенням або зовсім
незрозумілі слова.)
Фізкультхвилинка
Руки в боки, руки
так,
Руки вгору, як
вітряк.
Знову в боки, знову
так,
знову вгору, як
вітряк.
Робота над текстом.
В яких словах припустилися помилок? Виправ. Запиши правильно.
Перевір.
Молодці!
Пальчикова
гімнастика «Жук»
(Пальці в кулачок. Вказівний та мізинчик
розчепірені, дитина рухає ними, просуваючи руку по столу вперед.)
Жук у жолудя питав:
— Де ти шапочку
придбав?
От якби мені таку —
Був би красень я в
ліску.
Вправа «Складаємо вірш».
— Прочитайте вірш.
Чого в ньому бракує?
— Прочитаймо, який
вірш утворився. Запишіть.
— Що вчилися робити
на уроці?
— Яким чином
утворювали нові слова?
— Чому слова потрібно
писати уважно, не замінюючи і не пропускаючи букви?
О.м. (образотворче мистецтво)
Недалечко - червоне яєчко...
Молодці!
Чудові розробки! Дякую Вам цікаві матеріали!
ВідповістиВидалитиДякую) Щасти вам!
Видалити