14 квітня 2020, вівторок
Готуємося до Великодня
(з 22 секунди і до 3 хв)
Українська мова
Робота над усвідомленим читанням тексту
«Найкращий день» Марії Бабенко.
Гра «Знайди зайві
слова»
Прасувати, рубати, шити, читати, бити.
Голка, нитки, спиці, текст.
Добре, погано, швидко, розумно.
Гра «Склади слово»
— З кожного слова візьми по одному звуку,
щоб утворилося нове слово (з першого слова — перший звук, з другого — другий
звук, з третього — третій, з четвертого — четвертий і т. ін.)
ЗІР, ЛІС, БІР, МАНКА, РАМКА
|
ЗІРКА
|
МАЛО, ДИМ, СИР
|
МИР
|
ПАРА, ПЕРО, ВІН, МАМА, КАНАЛ
|
ПЕНАЛ
|
ЗВІР, ЛОСЬ, ШИШКА, ЛИНИ, КОРИТО
|
ШИШКА
|
— Запишіть ці слова у зошит, поставте
наголос і поділіть на склади.
Гра «Відгадай-но!»
— Як називається це свято?
— Правильно, це день народження.
— Складіть речення з цим словосполученням
за схемою.
Читацька
розминка (робота за букварем, с. 90—91)
· Читання вірша декілька разів.
· Добирання заголовка до вірша.
· Вивчення вірша напам'ять.
Робота над текстом «Найкращий день» Марії
Бабенко
1) Читання тексту
— Про чий день
народження йдеться?
— Хто прийшов привітати Сергійка?
— Як друзі привітали іменинника?
— Як звали друзів Сергійка?
— Скільки було хлопчиків і скільки
дівчаток?
— Який інший заголовок можна придумати до
цього тексту?
Робота над запитаннями і завданнями для
уважного читача (с. 91)
Фізкультхвилинка
Продовження роботи
за букварем (с. 91)
1) Робота за
малюнками.
— Розгляньте малюнок.
— Знайдіть на ньому Сергійка.
— Назвіть імена інших дітей.
— Кого немає на малюнку? (Костика.)
— Складіть невеличку розповідь про те, як
діти вітали Сергійка.
2) Розповідь дитини про свій день
народження.
— Як ти святкуєш свій день народження?
— Які подарунки отримала (отримав) на день народження?
ІМЕНИННИЙ ОБІД
У Ніни велика сім'я: мати, батько, два
брати, дві сестри й бабуся.
Ніна найменша: їй восьмий рік. Бабуся —
найстарша: їй вісімдесят два роки. У бабусі тремтять руки. Несе ложку бабуся —
ложка дрижить, крапельки падають на стіл.
Скоро день народження Ніни. Мама сказала,
що на її іменини у них буде святковий обід. На обід Ніна хай запросить подруг.
Ось і настав цей день. Мама накриває стіл
білою скатертиною. Ніна подумала: це ж і бабуся за стіл сяде.
А в неї ж руки тремтять. Подруги
сміятимуться. Розкажуть потім у школі, що в Ніниної бабусі руки тремтять.
Ніна тихенько сказала мамі:
— Мамо, хай бабуся сьогодні за стіл не
сідає.
— Чому? — здивувалася мама.
— В неї руки тремтять. Капає на стіл.
Мама зблідла. Не сказавши й слова, вона
зняла зі столу білу скатерть і сховала її в шафу.
Довго сиділа мовчки, потім сказала:
— У нас сьогодні бабуся хвора. Тому
іменинного обіду не буде.
Поздоровляю тебе, Ніно, з днем народження.
Моє тобі побажання: будь справжньою людиною.
В. Сухомлинський
— Назви дійових осіб твору.
— Який конфлікт виник між ними?
— Як ти уявляєш кожного героя?
— Про що йдеться у творі?
— Чого він нас навчає?
— Про що читали на уроці?
— Що найбільше запам'яталось?
— Який у кожного з учнів був найкращий
день? Чому?
Завдання для цікавої
перерви
· Намалюй на торті стільки свічок,
скільки років тобі виповнилося. Розфарбуй.
Робота з дитячою книжкою:
Намалюй ілюстрацію до пригоди!
Дякую за роботу!
Українська мова
Розвиток
зв’язного мовлення: спілкування на тему «Великдень»
А як готуємося до Великодня ми, українці?
Попитайте у старших родичів)
Розкажіть своїм родичам, що запам'яталося із почутого та побаченого.
Математика
Додавання та віднімання на
основі десяткового складу числа.
ст. 102 з. 48
Усно:
Назвіть числа до 20 в прямому та
зворотному порядках.
Полічіть від 8 до 18; від 33 до
46; від 56 до 68.
Назвіть числа першого (другого,
четвертого, шостого…) десятка.
Назвіть всі числа, що містять 5
десятків; що містять 7 одиниць.
Назвіть попереднє і наступне
числа до числа 19 (30, 57, 89, 60…).
Назвіть числа, які більші за 67,
але менші або дорівнюють 72.
Математичний диктант. (Виконується в зошиті)
1) Запишіть числа третього
десятка.
2) Запишіть усі числа, які
містять 8 десятків; усі числа, які містять 4 одиниці.
3) Запишіть числа, які більші за
28, але менші або рівні 35.
4) Запишіть числа, які менші ніж
16.
5) Запишіть двоцифрові числа, які
менші ніж 18.
6) Запишіть числа другого
десятка, які більші за 12.
7) Запишіть наступне число до
числа 39. Запишіть відповідну рівність.
8) Запишіть попереднє число до
числа 86. Запишіть відповідну рівність.
Знайдіть значення виразів.
Усі записи виконуються в зошиті.
10+7 10+5
10+8
10+4 10+9
10+6
10+2 10+3
10+1
Розгляньте вирази. Що в них спільного?
[До 10 додають одноцифрові числа.] Як
можна міркувати при додаванні до
10 будь-якого числа одиниць? [Поєднуємо десятки
й одиниці, записуємо число, яке
містить таке число десятків і одиниць… 10 — це 1 десяток, додаємо 7 одиниць;
17...]
Знайдіть значення різниць.
16–6 18–8 15–5
14–4
12–2 11–1
13–3 17–7 19–9
[16 — це 1 десяток і 6 одиниць, 6
— це 6 одиниць; від 1 десятка і 6 одиниць забираємо 6 одиниць, залишається 1
десяток, або 10...]
16–10 19–10 12–10
14–10 15–10 18–10
17–10 11–10 13–10
[16 — це 1 десяток і 6 одиниць,
10 — це 1 десяток; від 1 десятка і 6 одиниць віднімаємо 1 десяток, залишається
6 одиниць...]
Формування нових знань і способів дії
1. Перенесення способу міркування
при додаванні до 10 будь-якого числа одиниць на числа
в межах 100.
Ст. 102 № 1 Розгляньте
одержані рівності. Що в них спільне? (У кожній рівності до круглого
числа — до числа десятків —
додавали число одиниць і одержували двоцифрове число, яке містить і десятки, і
одиниці.) Чи змінилася в результаті додавання кількість
десятків першого доданка? [Ні] А
одиниць? [Так, було 0 одиниць, а стало стільки,
скільки в другому доданку.] Як
слід міркувати при додаванні до круглого числа одноцифрового числа?
Пам’ятка
Додавання на основі десяткового
складу числа
• Замінюю двоцифрове кругле число
десятками.
• Читаю інший доданок з назвою
«одиниць».
• Поєдную десятки з одиницями.
• Записую число, яке містить дану
кількість десятків і одиниць.
Наприклад: 30+7=3 д. 7 од.=37.
№№ 2,4,5,6
Пам’ятка
Віднімання на основі десяткового
складу числа
• Визначаю десятковий склад
зменшуваного: ...десятків ...одиниць.
• Називаю від’ємник зі словом
одиниць
десятки .
• Віднімаю від двоцифрового числа
його одиниці
десятки , залишаться
десятки
одиниці .
Наприклад: 53–3=5 д. 3 од.–3 од.=5 д.=50
53–30=5 д. 3 од.–5 д.=3 од.=3
Формування вмінь виконувати
додавання і віднімання на основі десяткового складу числа
3. Знайти значення різниць.
38–30 71–70 96–90
47–7 56–50 43–3
83–80 64–4 25–20
Формування навички креслити відрізки певної
довжини.
Накреслити відрізок довжиною 1 дм 1 см.
Формування вмінь розв’язувати задачі
Скласти задачу, розв’язанням якої є вираз 10+8.
в укр мові в грі "Склади слово" останнє слово ЗОШИТ, а не ШИШКА
ВідповістиВидалити... то спеціально)) Щоб перевірити уважність учнів))
Видалити