Нехай навчання буде цікавим і корисним! З любов'ю )
16 квітня 2020, четвер
Триває страсний тиждень
Математика Додавання виду 43+20, 43+2.ст. 104 з. 50
Повторити:
1. Весела лічба
• Чорний ворон сів на тин,
Там уже сидів один.
А над ними угорі
Ще кружляли 5 і 3.
— Скільки ж буде всього птиць?
— Міркував на ганку Гриць. (10)
• У баби Катрі ріс гарбуз
І між грядками він загруз.
Рятували гарбуза
Баба, внучка і коза,
І ще двоє козенят,
Кіт Василь і пес Пірат.
Скільки всіх, хто рятував,
Ти вкінці нарахував? (7)
2. Усна лічба
— Знайдіть зайвий приклад.
20 + 27 30 + 17 43 + 4 27 + 10 40
+ 7
— Чому він «зайвий»? (Він один має суму не 47, а 37.)
Математичний диктант
— Запишіть число, в якому 5 дес. і 9 од.
— Запишіть найменше двоцифрове число, яке утворене
однаковими цифрами.
— Запишіть найбільше двоцифрове число, яке утворене
однаковими цифрами.
— Запишіть суму чисел 39 і 30, 60 і 3.
— Запишіть різницю чисел 60 і 50, 50 і 30.
— Збільшіть 65 на 30.
— Зменшіть 60 на 30.
Приклади
54 + 5 81 + 6 64
+ 3 11 + 8
5 + 54 6
+ 81 3 + 64 8 + 11
— Яку властивість додавання використовували,
виконуючи дії?
60 + 14 4
+ 44 2 + 34 81 + 7
30 + 44 1
+ 38 60 + 32 13 + 22
Два приклади розв’язують з коментуванням, а решту —
самостійно.
Фізкультхвилинка
63 + 30 80 + 11
17 + 50 54 + 40
45 + 50 40 + 16
Творча робота. Складання
задачі за скороченим записом.
Розв’язання записати у зошити: 45 + 20 = 65 (кн.))
Завдання 6
— Складіть подібну фігуру із
паличок. Приберіть три палички так, щоб стало 3 трикутники.
Робота в
зошиті з друкованою основою
— Виписати
вирази зі значенням, більшим за 50.
41 + 45 69 – 9 23 + 36 43
+ 13 50 + 10
45 + 14 60 – 10 19 + 40 2 +
17 30 + 19
3. Розв’язування задачі
На спортивному майданчику гуляло 10 дітей. До них
прийшло 11 дівчаток і 18 хлопчиків. Скільки дітей стало на майданчику?
Записати коротку умову задачі.
Було — 10 діт.
Прийшло — 11 дів. і 18 хл.
Стало — ?
10 + 11 + 18 = 39 (д.)
Відповідь: 39 дітей стало на
майданчику.
Фізкультхвилинка (гімнастика для очей)
4. Порівняння виразу і числа
28 – 10 £ 28 42
+ 5 £ 48 35 + 30 £ 65 66
£ 68 – 8
10 £ 28 – 8 48
£ 43 + 5 60 £ 35 + 20 4
£ 6 + 40
1) Позначте число, у якому 4 десятки і 7 одиниць.
а) 74; б) 47; в) 48.
2) Між якими числами знаходиться число 79?
а) 70 і 80; б) 78 і 80; в) 80 і 81.
3) Позначте найбільше двоцифрове число, записане
цифрами 3 і 5.
а) 35, б) 53, в) 33, г) 55.
4) Позначте ряд чисел, у якому кожне наступне число
більше попереднього на 1 десяток.
а) 42; 55; 37; 68; 72; 93;
б) 43; 53; 63; 73; 83; 93;
в) 43; 44; 45; 46; 47; 48.
5) Поставте знак >, < або = .
9 дм £ 8 дм 9 см
6) Поставте знак >, < або = .
6 м £ 59 дм
7) До 32 додали 2 десятки. Яке число отримали?
а) 34; б) 52; в) 30.
8) 93 менше задуманого числа на 5 одиниць. Позначте
задумане число.
а) 88; б) 98; в) 99.
9) Яке число задумали, якщо в нім бракує однієї
одиниці до 6 десятків?
а) 58; б) 60; в) 59; г) 61.
10) Знайдіть число, в якому число одиниць на 7
менше числа десятків.
а) 91; б) 71; в) 92.
— Які завдання були складними,
які легкими?
ЯДС
Яку користь культурні рослини
приносять людям?
—
Які
рослини називають хвойними? Навести приклади.
—
Які
рослини називають листяними? Навести приклади.
“Гопак”
Марія Пономаренко
На тину вмостився
шпак і висвистує гопак!
Кліпнула цибуля оком
і в танок пішла з підскоком.
Морква
косу розпустила:
—
Ой, лежать мені несила!
Підхопила огірочка й
закружляла у таночку.
А за нею — кріп,
кріп, гілочками тріп, тріп!
Тупнув двічі дід
Гарбуз та й по вуха в землю вгруз!
Помідор, хоч карапузик, скинув
з голови картузик, так ночами витинає, ледве гілку не зламає!
Все танцює, все
радіє, тепле, літнє сонце гріє.
Не вгаває чорний
шпак, а насвистує гопак!
—
Які
рослини згадуються у вірші?
—
До
яких рослин вони відносяться? (До культурних.)
—
Для
чого потрібні людям культурні рослини?
Висновок. Рослини, які людина сама висаджує, доглядає, збирає
урожай, використовує в їжу, — називають культурними.
— Де
вирощують культурні рослини?
Плодові вирощують у садах.
Овочеві людина вирощує на городі чи на полі.
Декоративні рослини застосовують для озеленення
населених пунктів, оформлення садів, парків, прикраси житлових приміщень.
Зернові людина вирощує на полях, а в їжу вживає
насіння (зерно). їх також називають хлібними рослинами або злаками. До них
відносяться пшениця, жито.
Баштанні (кавуни, гарбузи, кабачки, дині) ростуть в
полі, на баштанах.
Олійні — рослини, з яких роблять олію. Це соняшник,
кукурудза. їх теж вирощують на полях.
б) Гра “Варю,
варю борщ”.
Назвати овочі, які використовуються для приготування
борщу.
в) Гра “3 чого
приготуємо салат?”
назвати овочі, з яких можна приготувати салат. А
фруктовий салат буває?
г) Гра “Зваримо
компот”.
назвати фрукти, з яких можна приготувати компот.
Поміркуйте! З яких польових культур виготовляють хліб?
(Зерна пшениці переробляють на борошно, з якого
випікають білий хліб. Із зерна жита отримують борошно, з якого випікають чорний
хиб. Такий хліб дуже корисний.)
ґ) Закінчити речення.
Овочі — це ... .
Фрукти — це ... .
Ягоди — це ...
Поміркуйте! Які рослини не
висаджують на клумбах? (Дерева.) Фізкультхвилинка.
Продовжити
речення.
Культурні рослини — це ... .
Поетична
хвилинка.
вірш “Бабин город” : які овочі
ростуть на городі у баби Горпини.
Баба Горпина вже старенька, та
город в неї гарненький!
Садить все вона старанно, поливає
завжди зрання.
До рослинок промовляє, поле,
живить, обробляє.
На городі, глянуть мило,— все
вродило, зарясніло.
Он в куточку буряки, як у діда
кулаки.
Морква поруч підростає, соковитий
корінь має.
А за нею кабачки, гріють біленькі
бочки.
Помідори уродили — усе літо ми їх їли.
Гарні й дуже огірки, запашненькі і
хрумкі.
Ростуть сині баклажани, для
онученьки для Жанни.
Трохи далі — пастернак, і розцвів
червоний мак.
Гарбузи такі вродливі — донести
немає сили.
Червоніють полунички для маленької
Аннички.
Соняшник, неначе сонце, заглядає у
віконце.
Ось такий бабин город!
Задивляється народ.
Кажуть, що город Горпини кращий
навіть від картини.
— Розкажіть,
які культурну рослину вам хотілося б вирощувати. Яку користь вона дає?
Розпитайте у дорослих, чому корисно споживати овочі, фрукта та ягоди.
Альбом ст.76 - 77
Коментарі
Дописати коментар