Перейти до основного вмісту

Нехай навчання буде цікавим і корисним!
З любов'ю 💗💖💓 
21 квітня 2020 вівторок
Візьмімось за руки!

Надійно і дружно
Мости побудуймо
Міцні дуже-дуже.
Мости, що єднають
Знання й уміння,
Збудуймо, додавши
Наснаги й терпіння.
(Шановні дорослі, за допомогою рук збудуйте  міст зі своєю дитиною, що єднає вас завжди)

Українська мова  Робота над читанням за ролями тексту 
«Корисна розмова» Теклі Білецької

Робота над скоромовкою
Ходить посмітюха по смітничку з своїми посмітюшенятами.
Летів горобець через безверхий хлівець.
Ніс четверик гороху без червотоку.

— Чи знаєте ви, хто такий посмітюха?
— Посмітюха, або «чубатий жайворонок», — це невеликий птах родини жайворонкових, що дуже схожий на горобця.
Цікаві факти про посмітюху
·    Взимку посмітюха тримається ближче до людських осель, комор, вулицями сіл і міст.
·    Ночує в морозну погоду в снігу.
·    Закінчивши розмноження, посмітюхи збираються у невеликі зграйки і кочують у привабливих місцях, нерідко поблизу тваринницьких ферм, де є вибиті скотом ділянки землі.
·    Можуть знаходити поживу і на смітниках та сміттєвих купах, особливо взимку.

— Вставте в речення замість пропусків слово «посмітюха».
Біг я, біг, а ... не впіймав.
Взимку важкий час для ..., горобців, синичок.
Маленькі чубаті ... клювали на дорозі зернятка.
 Гра «Буква на відпочинку».
— У віконечко підставте букву, якої бракує.
Н□ неох□йній людині всяк□ одеж□ пог□н□.
— Як ви розумієте цю приказку?
Чистомовка
Па-па-па — розсипана крупа.
Пе-пе-пе — кошеня сліпе.
По-по-по — річка Лімпопо.
Іп-іп-іп — зеленіє кріп.
Ап-ап-ап — травку щипле цап.
Уп-уп-уп — поживний суп.
Оп-оп-оп — у річці короп.
Пу-пу-пу — по широкому степу.
Пи-пи-пи — золотаві снопи

Читання слів
Прочитайте слова згори донизу, зосереджуючи увагу на середині.

— Назва якої квітки зустрілася серед прочитаних слів?

Шарада
Мій перший склад — миліш за все на світі.
А другий — вказує на все.
А разом люблять всі його:
Дорослі й діти,
Бо всім воно тепло несе. (Сон + це = сонце)

Гра «Кольори»
— Назвіть предмети того самого кольору.
Білий — папір, сніг, цукор...
Зелений — листя, трава, огірок...
Червоний — помідор, вишня, калина...
Жовтий — стигле зерно, сонечко, пісок...
Чорний — земля, вугілля, ніч...

Прочитайте правильно слова.
          Ґанок, жовтогарячий, бджілка, крапелька, гарбуз, ромашка, гарбузиха, гарбузенята, довкола, розплющила, розквітла, срібно, проклюнулась.
Виберіть серед цих слів ті, про які можна сказати: сімя гарбузів.
Складіть слова. Прочитайте їх швидко.
зем    ва                          теп     не
тра     це                          зеле   ча
сон    то                          лагід  на
лі       ля                          квіту  ле
Об’єднайте складені слова першої і другої колонок парами. Запишіть.
2. Гра «Відшукай слово»

В В Р В В В В В В О В В В В В В М В В В В В В А В В В В В Ш В В В В В В В К В В В В В А В В В В

(РОМАШКА)
— Що ви знаєте про цю квітку?
— Опишіть її.
Опрацювання оповідання Б. Харчука «Ромашка»
Ромашка
Проклюнулась на леваді маленька ромашка. Навколо високі трави стоять. І всім до ромашки байдуже.
Незатишно стало ромашці, і вона сумно похилила голову. Коли чує: хтось грає. Срібно так, солодко.
Ворухнувся на ромашчиному стеблі один листочок, другий. Розплющила ромашка очі – аж то бджілка кружляє. І від крилець іде музика.
Радіє зелена земля. Радіє синє небо. Ромашка підвела голову і розквітла: біла-біла, ще й з крапелькою жовтогарячого сонця.
І від того, що ромашка розквітла, літо стало ще краще.

— Що розвеселило ромашку?
Словникова робота
Левада – присадибна ділянка землі з сінокосом, городом і плодовим садом.                                                     
— Де виросла ромашка?
— Чому ромашці стало незатишно?
— Звідки лунала музика?
— Від чого розквітла ромашка?
— Чим це оповідання нагадує казку?
Асоціативний зв’язок
— Прочитайте слова. Серед інших слів знайдіть ті, що підходять за змістом до основного.

 (тюльпан, тополя, соловейко, айстра, троянда, клен)
— До якої групи належать ці слова? (Квіти)
Чи доводилось вам спостерігати, як росте в траві ромашка?
Що вам нагадує це оповідання? Складіть і ви подібну казку за своїми спостереженнями в природі.
Фізкультхвилинка
Опрацювання оповідання Т. Білецької «Корисна розмова»



                                            Корисна розмова
          Вибиралась мати зі своєю малою донечкою до бабуні в гості. Посадила її перед дзеркалом і стала чепурити. Чесала коси, вплітала стрічки… доня тішилась стрічками. А далі спитала:
Мамо, якого вони кольору?
Голубі, як твої очка, - сказала мама.
Сподобалось доні, що в неї оченята, як незабудки. Подумала й  спитала:
А які мої коси, мамо?
Золоті, доню, як пшеничне колосся.
А губи, мамо?
Червоні, - сказала мати.
— Червоні, як що, мамо?
— Червоні, як ягідки малини. А тепер, доню, я в тебе щось спитаю. Якого кольору земля?
О, це я знаю, мамо. Земля чорна.
Чорна, як що, доню?
Глянула дівчинка на свої рученята, засоромилась і відразу побігла до умивальника…

— Чому доні стало соромно перед мамою?

Фізкультхвилинка (гімнастика для очей)


 — Якого кольору були стрічки і з чим їх порівнювала мама?
— Чому коси матуся назвала золотими?
— На що були схожі губи дівчинки?
— Які ж були рученята у доні?
— Чому дівчатко засоромилося?
— Чи доводилося вам соромитися з тої самої причини?
— Що слід робити, щоб не потрапляти в такі не дуже приємні ситуації?

 Поміркуйте!
— Продовжте речення.
Руки слід завжди тримати в чистоті, бо...

Що читали на уроці?
— Чого навчилися?
— Доберіть порівняння: очі, як..., волосся, як..., губи, як...
— Що слід робити, щоб руки були чистими
— Про що йшлося у вірші Читалочки?
— Про що розповідається у тексті «Корисна розмова»?
— Що цінного ви дізналися з уроку для себе?
— Пригадайте, з якою пташкою ми познайомилися на початку уроку.



 Українська мова Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ними


Мовленнєва розминка. Вправа «Складовий аукціон»
Називайте по черзі слова, що починаються із придуманого складу
Те — (телефон, тендітність)
Че — (червоний, черговий, четвер)
Ди — (диван, диктант, дитина)
Ки — (Київ, кипіти, кишеня)
Вправа «Чарівний олівець»
Завдання: прочитати слово, закреслити частину слова так, щоб утворилося нове.
Україна — ... (країна)
Пасіка — ... (сік)
Хмарина — ... (Марина)
Сонце — ... (сон)
Вікно — ... (вік)
Чайка — ... (чай)

Фізкультхвилинка
Пальчикова гімнастика

Вправа на спостереження за значенням слів.
   Знаходження на малюнках предметів, які мають однакові назви (жук-сонечко і на небі сонечко; гриби лисички і звірята лисички, крило літака і птаха, пташиний ключ, від замка та гаєчний).








Складання розповіді (речення) за кожним малюнком. І, звісно, можна записати.
 (Наприклад: У лісі ми побачили лисички. На них сидів жук-сонечко. У траві лежали дві лисички. Вони грілися на сонечку.)
Мовні загадки
— Які ключі можна побачити в небі? (У небі можна побачити ключі журавлів.)
— Якою косою траву не скосиш? (Не скосиш траву дівочою косою.)
— З якого крана не набереш води? (Не набереш води з підйомного крана.)

— З якими словами ознайомились на уроці? (Зі словами, що мають два значення.)
— Пригадайте ці слова.
— Складіть по два речення з кожним словом у різних його значеннях.

Завдання для цікавої перерви
   Знайди відмінності.


Математика Додавання виду 43+20,  43+2.ст. 104   з. 50


Перевір знання про геометричні фігури:

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Нехай навчання буде цікавим і корисним 💗💚💖 20 травня 2020    Середа Для спостережливих Математика Повторення і узагальнення вивченого у 1 класі.№51 – 60 з.63 https://www.liveworksheets.com/vz482411jm?fbclid=IwAR0Ms6UueBsaA73-F1mjDboyJvPt1taL7yETxgEF4vnQr6pDcR__BAKt5Ng Ф.к. Українська мова Читання тексту Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик» Відгадування загадки Мене просять і чекають, А як покажусь — утікають.                                                                                                                   ( Дощ. ) — Коли дощ теплий і не дуже сильний, як ми його називаємо? ( Дощик. ) — Сьогодні на уроці ми прочитаємо текст «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової та дізнаємося, чи дійсно дощик може бути кольоровим. — А як ви гадаєте, чи може бути дощик кольоровим? Гра «Склади прислів'я». — З'єднайте початок та кінцівку прислів'я. Без хмари змокнеш і в плащі. Дощ іде — дощ не п
                                                                                                                        26 березня, четвер, весна 2020 триває                               карантин триває - дотримуємося правил особистої гігієни,                               спілкуємося за допомогою сучасних технологій                               війна триває - дякуємо захисникам нашого миру              Радуємо своїх рідненьких успіхами у навчанні. Отже, до роботи! Математика Усна і письмова нумерація чисел 21 – 100. Десятковий склад чисел. ст. 96 з. 42 Розпочинаємо з математичної розминки. - Як називаються числа при додаванні? - Яке число при додаванні найбільше? - Чи може сума дорівнювати одному із доданків? - Як називаються числа при відніманні? - Яке число при відніманні найбільше? - Чи може різниця дорівнювати зменшуваному?             Задача 1. Хлопчик заплатив за ручку 4 монети по 10копійок. Скільки                         коштує ручка
23 березня, Пн, Весна 2020 Близько 500 років тому українці святкували в ці дні справжній прихід весни і дякували Сонцю за світло і тепло! Отже і ми сьогодні дякуємо Сонцю та сподіваємося на його тепло і ласку.  Дякуємо за наш мир нашим захисникам.  Слухаємо маму, тата, дотримуємося  правил особистої безпеки та особистої гігієни і починаймо працювати. Українська мова.  1.Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) С. 72-73 Руханка. Дотримуємося правил гігієни. 2.Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства   з.57 Повторення слів ввічливості (якби в школі, скільки б сценок ми розіграли б!).  У різних країнах вітаються по-різному. Головне — вітаючись у різних країнах, усі люди бажають одне одному добра. Звукові моделі слів. Пограйтеся зі своїми іграшками: розіграйте сцену "Знайомство", використовуючи слова ввічливості. Залучіть до гри молодших братиків та сестричок)