Перейти до основного вмісту

Нехай навчання буде цікавим і корисним💗💚💖
27 квітня 2020   Понеділок
Тиждень 31. 
Тема тижня: “Моя родина”
Перегляньте разом з батьками сімейні фотографії. Подивіться весільні фото мами й тата. Спитайте, як вони познайомилися. Подивіться фото, якими ви були, коли щойно народилися. Розпитайте, хто більше радів вашій появі? І... до ващої уваги - Стіна слів від наших друзів Бровка і Мурчика. Читаємо, пояснюємо зміст кожного слова, якщо не розуміємо - запитуємо у старших, ЗАПАМ'ЯТОВУЄМО. Усі слова можна записати в зошит чи блокнотик.












А тепер - мультик) Я разом з вашими батьками радо надам відповіді на всі ваші запитання.
І - до уроків.
27 квітня 2020   Понеділок
ЯДС Хто такі птахи?
 78 - 80



Ф.к.

Українська мова Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової
Емоційне налаштування «Сонечко»
Запропонуйте дитині зібрати свою позитивну енергію в долонях. Для цього необхідно терти долоні одна об одну протягом хвилини, відчуваючи потік позитивної енергії. Потім різко розвести долоні перед собою на відстань 1-2 см і відчувати між ними енергетичний струм. Із цього струму «зліпити» уявний «сніжок-сонечко», «кинути» в людину, з якою хотіли б поділитися гарним настроєм і позитивними емоціями (радістю, добротою, щирістю...).
Робота над загадкою
Усі його люблять, усі його чекають,
А хто подивиться — кожен скривиться. (Сонце.)
— Дітки, сьогодні Сонечко пропонує вам виконати його завдання в обмін на цікавинки про сонечко.
Перше завдання Сонечка. Вправа «Слово й ознака».
Завдання: дібрати ознаку та записати в зошит.
квіти
свіжий
сонце
весняний
трава
ніжні
вітерець
яскраве
повітря
зелена
дощик
прохолодне
Перша цікавинка
Сонце — це найближча до Землі зоря у Всесвіті, яка дарує нам тепло і світло вже мільярди років.
Друге завдання Сонечка. Вправа «Склади слово»
Завдання: скласти і записати слово. Скласти речення, їх можна зв’язати за змістом (утворити текст – оповідання, казку чи віршик)
Другий-гий + жба = ... (дружба)
Віра-а + ність = ... (вірність)
Понеділок-неділок + вата - та + га = ... (повага)
Туризм-изм + бочка-чка + та = ... (турбота)
Друга цікавинка
Сонце — лише одна з 6000 зір на нашому небі, видимих неозброєним оком.
Блискавка у 5 разів гарячіша, ніж поверхня Сонця.
Третє завдання Сонечка. Вправа «Прочитай та відшукай».
        Прочитати вірш.
    Знайти слова, що називають ознаку предмета.
Сонечко весняне
Встало з-за села.
Пробудилась рано
Дівчинка мала.
Дивиться в віконце,
Радісна, ясна,
Наче промінь сонця,
Мов сама весна.
Сонечко чарівне,
Гарне, золоте.
Скільки тепла й радості
Всім воно несе!
Щоб росли малята
На радість мамам, татам,
Із-за хмарки сонечко
Загляда в віконечко.
У нашій хаті сонечко живе.
Але не те, що в небі, а живе!
Воно таке маленьке, червоненьке,
Із цяточками чорними, гарненьке.
У нашій хаті сонечко живе.
Сонце, сонечко ласкаве,
Всі ми любимо його,
Світле, тепле і яскраве,
Життєдайне для всього.
Хмаринка ховається за ліс,
Дивиться сонечко з небес.
І таке чисте,
Добре, променисте.
Якщо б ми його дістали,
Ми б його розцілували.
Третя цікавинка
3 травня в усьому світі відзначають День Сонця (Sun Day).
На Сонці ти станеш важчим у 28 разів.
— Молодці, ви виконали завдання Сонечка й дізналися цікавинки про цю зорю.
Робота за сторінкою букваря (с. 102)
Читацька розминка зі Щебетунчиком.
    Виразне читання вірша.
— Про який секрет розповів у вірші Анатолій Костецький?
— Чому торт смачніший, коли поділишся ним із друзями?
— Чи доводилося вам відчувати радість від того, що когось пригостили чи зробили комусь щось приємне? Коли це було?
Робота над текстом Віри Карасьової «Чий апельсин більший».
— Чи правду сказала бабуся?
— Чому вона вирішила дати Валерчикові саме таку відповідь?
Фізкультхвилинка
— Що очікував почути від бабусі Валерчик?
— Чому бабуся вирішила сказати, що апельсин Михайлика більший?
— Доберіть свій варіант заголовка до тексту.
    Бесіда за ілюстрацією до тексту.
— Хто зображений на ілюстрації?
— Як звати хлопчика, що смакує апельсином сам?
— Складіть невеличку розповідь про зображених хлопчиків.
— Відшукайте в тексті рядки, що відповідають цьому малюнку.
— Чим Мишко пригощав друзів? (Апельсином.)
— Опишіть апельсин. Як він виглядає?
— Який колір має?
— Якої форми апельсин? Чому?
— На що схожий апельсин? А чим відрізняється?
— Чи корисний цей фрукт? Чим саме?

— Що читали на уроці?
— Про що йшлося у вірші Щебетунчика?
— Про що розповідається у тексті «Чий апельсин більший»?
— Що цінного дізналися на уроці для себе?


— Дякую за роботу!
Українська мова Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень
Емоційне налаштування
... Ти на землі — людина,
І хочеш того чи ні —
Усмішка твоя — єдина,
Мука твоя — єдина,
Очі твої — одні.
В. Симоненко
Вправа «Добери слово». Робота в парах
— Доберіть пару для кожного слова. Записати в зошити (Іти, рухатися. Радіти, веселитися.)
Слова-підказки: оплески, сюрприз, нині, шлях, вуста, заметіль, розумний, духмяний, охайний, мушля.
Вправа «Підпиши малюнки».
Дивись, поїхала машина.
А з під коліс — фонтаном пил.
Машину кличемо машина,

А можна і — ... (автомобіль).

Вправи на розрізнення понять «предмет» і «слово».
— Пограймося у гру! Ви дивитеся на предмети і називаєте їх словом.. (Покажіть предмети: олівець, зошит, книжку, ручку, квітку, щоразу запитуючи «що це?». Діти відповідають одним словом на кожне питання.)
Отже, кожене предмет має свою назву, своє ім'я.
— Послухайте вірш.
Книжка, дошка, кабінет,
Печиво, повидло, мед,
Чоботи, штани, кашкет,
Мотоцикл, велосипед —
Знайте, діти, наперед:
Кожен з них — це є предмет.
Тож хто це і що це — вже не секрет.
Ім'я своє і назву має кожен предмет.
— На які питання відповідають слова — назви предметів? (Хто? Що?)
Гра «Слово називай — питання добирай!».
 (моряк, береза, корабель, білка, автомобіль, учитель, ведмідь, зайчик, пірамідка.)
— На яке питання відповідали слова — назви людей і тварин?
— А назви решти предметів?
— Отже, назви неживих предметів відповідають на питання що?, а живих — хто?.
Фізкультхвилинка
Пальчикова гімнастика
Раз, два, три, чотири, п'ять,
Вийшли пальчики гулять.
Раз, два, три, чотири, п'ять,
Будемо пальчики рахувать.
З'єднати по черзі подушечки кожного пальця з великим пальцем, утворюючи коло: спочатку на правій, потім — на лівій руках. А в кінці вправи — синхронні рухи на обох руках.
— З якими словами ознайомились на уроці? (Зі словами, які відповідають на питання «що?» і «хто?».)
— Які слова відповідають на питання що?. (Ті, що називають неживі предмети.)
— А які відповідають на питання хто?. (Ті, які називають живі предмети.)

Математика Віднімання виду 65-30, 65-3.ст. 106 з. 52









Тест: https://naurok.com.ua/test/start/311475

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

  13 квітня 2020  Понеділок Прочитай слова зі Стіни слів. Досліди їх значення. Запам'ятай. Дізнайся про традиції святкування Великодня у нашому краї, у своїй родині. Готуємося до Великодня Слова, що називають традиційні Великодні страви, запиши і виконай звуко - буквений аналіз. Тиждень перед Великоднем, Паскою, називають Страсним. Попитай у дорослих, чому. ЯДС     Мої спостереження. Якими бувають культурні рослини? Пригадай. Які рослини належать до культурних? Де їх вирощують? Назв и якомога більше польових культур, овочів, фруктів, ягід? Яке значення мають культурні рослини в нашому житті? Що з них виготовляють? П ригадай загадки про фруктово-ягідні культури. Спробуй скласти власну. • Дослід и разом із дорослими. Чому кажуть, що плоди кавуна й дині — це ягоди? Порівняйте їх з ягодами аґрусу. Чи можеш ти хоча б один день прожити без культурних рослин? Розпочнемо від самого ранку. Рушники виготовл...
23 березня, Пн, Весна 2020 Близько 500 років тому українці святкували в ці дні справжній прихід весни і дякували Сонцю за світло і тепло! Отже і ми сьогодні дякуємо Сонцю та сподіваємося на його тепло і ласку.  Дякуємо за наш мир нашим захисникам.  Слухаємо маму, тата, дотримуємося  правил особистої безпеки та особистої гігієни і починаймо працювати. Українська мова.  1.Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) С. 72-73 Руханка. Дотримуємося правил гігієни. 2.Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства   з.57 Повторення слів ввічливості (якби в школі, скільки б сценок ми розіграли б!).  У різних країнах вітаються по-різному. Головне — вітаючись у різних країнах, усі люди бажають одне одному добра. Звукові моделі слів. Пограйтеся зі своїми іграшками: розіграйте сцену "Знайомство", використовуючи слова ввічливості. Залучіть до гри молодших б...
              Ось і Новий, 2021, рік! Вже й Різдво на порозі!    Мої милі діти, шановні добродії батьки, здоров'я нам усім, нехай щастить в усьому, нехай радість завжди буде поруч із нами! Божого благословення усім нам!   6 січня – Різдвяний Святвечір. Вечір цей зветься Свят-Вечором, або ж Навечір'ям Різдва Христового. Відзначається саме напередодні Різдва Христового. Різдвяний Святвечір є останнім днем 40-денного посту і періодом посиленого приготування до святкування Різдва Христового. Різдвяний Святвечір або Святий Вечір - одне з найурочистіших християнських свят. Його значення настільки велике, що навіть літочислення ми ведемо саме від моменту появи на небі першої зірки, що знаменує Народження Ісуса Христа. Це свято здавна було шанованим на Русі-Україні. Саме в цей вечір починається коляда, яка завершає Різдвяний піст. Цей вечір напередодні Різдва Христового є одним з найважливіших родинних свят – магічний день, коли кожна сім’я ств...