Перейти до основного вмісту

Нехай навчання буде цікавим і корисним💗💚💖
27 квітня 2020   Понеділок
Тиждень 31. 
Тема тижня: “Моя родина”
Перегляньте разом з батьками сімейні фотографії. Подивіться весільні фото мами й тата. Спитайте, як вони познайомилися. Подивіться фото, якими ви були, коли щойно народилися. Розпитайте, хто більше радів вашій появі? І... до ващої уваги - Стіна слів від наших друзів Бровка і Мурчика. Читаємо, пояснюємо зміст кожного слова, якщо не розуміємо - запитуємо у старших, ЗАПАМ'ЯТОВУЄМО. Усі слова можна записати в зошит чи блокнотик.












А тепер - мультик) Я разом з вашими батьками радо надам відповіді на всі ваші запитання.
І - до уроків.
27 квітня 2020   Понеділок
ЯДС Хто такі птахи?
 78 - 80



Ф.к.

Українська мова Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової
Емоційне налаштування «Сонечко»
Запропонуйте дитині зібрати свою позитивну енергію в долонях. Для цього необхідно терти долоні одна об одну протягом хвилини, відчуваючи потік позитивної енергії. Потім різко розвести долоні перед собою на відстань 1-2 см і відчувати між ними енергетичний струм. Із цього струму «зліпити» уявний «сніжок-сонечко», «кинути» в людину, з якою хотіли б поділитися гарним настроєм і позитивними емоціями (радістю, добротою, щирістю...).
Робота над загадкою
Усі його люблять, усі його чекають,
А хто подивиться — кожен скривиться. (Сонце.)
— Дітки, сьогодні Сонечко пропонує вам виконати його завдання в обмін на цікавинки про сонечко.
Перше завдання Сонечка. Вправа «Слово й ознака».
Завдання: дібрати ознаку та записати в зошит.
квіти
свіжий
сонце
весняний
трава
ніжні
вітерець
яскраве
повітря
зелена
дощик
прохолодне
Перша цікавинка
Сонце — це найближча до Землі зоря у Всесвіті, яка дарує нам тепло і світло вже мільярди років.
Друге завдання Сонечка. Вправа «Склади слово»
Завдання: скласти і записати слово. Скласти речення, їх можна зв’язати за змістом (утворити текст – оповідання, казку чи віршик)
Другий-гий + жба = ... (дружба)
Віра-а + ність = ... (вірність)
Понеділок-неділок + вата - та + га = ... (повага)
Туризм-изм + бочка-чка + та = ... (турбота)
Друга цікавинка
Сонце — лише одна з 6000 зір на нашому небі, видимих неозброєним оком.
Блискавка у 5 разів гарячіша, ніж поверхня Сонця.
Третє завдання Сонечка. Вправа «Прочитай та відшукай».
        Прочитати вірш.
    Знайти слова, що називають ознаку предмета.
Сонечко весняне
Встало з-за села.
Пробудилась рано
Дівчинка мала.
Дивиться в віконце,
Радісна, ясна,
Наче промінь сонця,
Мов сама весна.
Сонечко чарівне,
Гарне, золоте.
Скільки тепла й радості
Всім воно несе!
Щоб росли малята
На радість мамам, татам,
Із-за хмарки сонечко
Загляда в віконечко.
У нашій хаті сонечко живе.
Але не те, що в небі, а живе!
Воно таке маленьке, червоненьке,
Із цяточками чорними, гарненьке.
У нашій хаті сонечко живе.
Сонце, сонечко ласкаве,
Всі ми любимо його,
Світле, тепле і яскраве,
Життєдайне для всього.
Хмаринка ховається за ліс,
Дивиться сонечко з небес.
І таке чисте,
Добре, променисте.
Якщо б ми його дістали,
Ми б його розцілували.
Третя цікавинка
3 травня в усьому світі відзначають День Сонця (Sun Day).
На Сонці ти станеш важчим у 28 разів.
— Молодці, ви виконали завдання Сонечка й дізналися цікавинки про цю зорю.
Робота за сторінкою букваря (с. 102)
Читацька розминка зі Щебетунчиком.
    Виразне читання вірша.
— Про який секрет розповів у вірші Анатолій Костецький?
— Чому торт смачніший, коли поділишся ним із друзями?
— Чи доводилося вам відчувати радість від того, що когось пригостили чи зробили комусь щось приємне? Коли це було?
Робота над текстом Віри Карасьової «Чий апельсин більший».
— Чи правду сказала бабуся?
— Чому вона вирішила дати Валерчикові саме таку відповідь?
Фізкультхвилинка
— Що очікував почути від бабусі Валерчик?
— Чому бабуся вирішила сказати, що апельсин Михайлика більший?
— Доберіть свій варіант заголовка до тексту.
    Бесіда за ілюстрацією до тексту.
— Хто зображений на ілюстрації?
— Як звати хлопчика, що смакує апельсином сам?
— Складіть невеличку розповідь про зображених хлопчиків.
— Відшукайте в тексті рядки, що відповідають цьому малюнку.
— Чим Мишко пригощав друзів? (Апельсином.)
— Опишіть апельсин. Як він виглядає?
— Який колір має?
— Якої форми апельсин? Чому?
— На що схожий апельсин? А чим відрізняється?
— Чи корисний цей фрукт? Чим саме?

— Що читали на уроці?
— Про що йшлося у вірші Щебетунчика?
— Про що розповідається у тексті «Чий апельсин більший»?
— Що цінного дізналися на уроці для себе?


— Дякую за роботу!
Українська мова Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень
Емоційне налаштування
... Ти на землі — людина,
І хочеш того чи ні —
Усмішка твоя — єдина,
Мука твоя — єдина,
Очі твої — одні.
В. Симоненко
Вправа «Добери слово». Робота в парах
— Доберіть пару для кожного слова. Записати в зошити (Іти, рухатися. Радіти, веселитися.)
Слова-підказки: оплески, сюрприз, нині, шлях, вуста, заметіль, розумний, духмяний, охайний, мушля.
Вправа «Підпиши малюнки».
Дивись, поїхала машина.
А з під коліс — фонтаном пил.
Машину кличемо машина,

А можна і — ... (автомобіль).

Вправи на розрізнення понять «предмет» і «слово».
— Пограймося у гру! Ви дивитеся на предмети і називаєте їх словом.. (Покажіть предмети: олівець, зошит, книжку, ручку, квітку, щоразу запитуючи «що це?». Діти відповідають одним словом на кожне питання.)
Отже, кожене предмет має свою назву, своє ім'я.
— Послухайте вірш.
Книжка, дошка, кабінет,
Печиво, повидло, мед,
Чоботи, штани, кашкет,
Мотоцикл, велосипед —
Знайте, діти, наперед:
Кожен з них — це є предмет.
Тож хто це і що це — вже не секрет.
Ім'я своє і назву має кожен предмет.
— На які питання відповідають слова — назви предметів? (Хто? Що?)
Гра «Слово називай — питання добирай!».
 (моряк, береза, корабель, білка, автомобіль, учитель, ведмідь, зайчик, пірамідка.)
— На яке питання відповідали слова — назви людей і тварин?
— А назви решти предметів?
— Отже, назви неживих предметів відповідають на питання що?, а живих — хто?.
Фізкультхвилинка
Пальчикова гімнастика
Раз, два, три, чотири, п'ять,
Вийшли пальчики гулять.
Раз, два, три, чотири, п'ять,
Будемо пальчики рахувать.
З'єднати по черзі подушечки кожного пальця з великим пальцем, утворюючи коло: спочатку на правій, потім — на лівій руках. А в кінці вправи — синхронні рухи на обох руках.
— З якими словами ознайомились на уроці? (Зі словами, які відповідають на питання «що?» і «хто?».)
— Які слова відповідають на питання що?. (Ті, що називають неживі предмети.)
— А які відповідають на питання хто?. (Ті, які називають живі предмети.)

Математика Віднімання виду 65-30, 65-3.ст. 106 з. 52









Тест: https://naurok.com.ua/test/start/311475

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Нехай навчання буде цікавим і корисним 💗💚💖 20 травня 2020    Середа Для спостережливих Математика Повторення і узагальнення вивченого у 1 класі.№51 – 60 з.63 https://www.liveworksheets.com/vz482411jm?fbclid=IwAR0Ms6UueBsaA73-F1mjDboyJvPt1taL7yETxgEF4vnQr6pDcR__BAKt5Ng Ф.к. Українська мова Читання тексту Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик» Відгадування загадки Мене просять і чекають, А як покажусь — утікають.                                                                                                                   ( Дощ. ) — Коли дощ теплий і не дуже сильний, як ми його називаємо? ( Дощик. ) — Сьогодні на уроці ми прочитаємо текст «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової та дізнаємося, чи дійсно дощик може бути кольоровим. — А як ви гадаєте, чи може бути дощик кольоровим? Гра «Склади прислів'я». — З'єднайте початок та кінцівку прислів'я. Без хмари змокнеш і в плащі. Дощ іде — дощ не п
                                                                                                                        26 березня, четвер, весна 2020 триває                               карантин триває - дотримуємося правил особистої гігієни,                               спілкуємося за допомогою сучасних технологій                               війна триває - дякуємо захисникам нашого миру              Радуємо своїх рідненьких успіхами у навчанні. Отже, до роботи! Математика Усна і письмова нумерація чисел 21 – 100. Десятковий склад чисел. ст. 96 з. 42 Розпочинаємо з математичної розминки. - Як називаються числа при додаванні? - Яке число при додаванні найбільше? - Чи може сума дорівнювати одному із доданків? - Як називаються числа при відніманні? - Яке число при відніманні найбільше? - Чи може різниця дорівнювати зменшуваному?             Задача 1. Хлопчик заплатив за ручку 4 монети по 10копійок. Скільки                         коштує ручка
23 березня, Пн, Весна 2020 Близько 500 років тому українці святкували в ці дні справжній прихід весни і дякували Сонцю за світло і тепло! Отже і ми сьогодні дякуємо Сонцю та сподіваємося на його тепло і ласку.  Дякуємо за наш мир нашим захисникам.  Слухаємо маму, тата, дотримуємося  правил особистої безпеки та особистої гігієни і починаймо працювати. Українська мова.  1.Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) С. 72-73 Руханка. Дотримуємося правил гігієни. 2.Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства   з.57 Повторення слів ввічливості (якби в школі, скільки б сценок ми розіграли б!).  У різних країнах вітаються по-різному. Головне — вітаючись у різних країнах, усі люди бажають одне одному добра. Звукові моделі слів. Пограйтеся зі своїми іграшками: розіграйте сцену "Знайомство", використовуючи слова ввічливості. Залучіть до гри молодших братиків та сестричок)