Нехай навчання буде цікавим і корисним💗💚💖
27 квітня 2020
Понеділок
Тиждень 31.
Тема тижня: “Моя
родина”
Перегляньте разом з батьками сімейні фотографії. Подивіться весільні фото мами й тата. Спитайте, як вони познайомилися. Подивіться фото, якими ви були, коли щойно народилися. Розпитайте, хто більше радів вашій появі? І... до ващої уваги - Стіна слів від наших друзів Бровка і Мурчика. Читаємо, пояснюємо зміст кожного слова, якщо не розуміємо - запитуємо у старших, ЗАПАМ'ЯТОВУЄМО. Усі слова можна записати в зошит чи блокнотик.А тепер - мультик) Я разом з вашими батьками радо надам відповіді на всі ваші запитання.
І - до уроків.
27 квітня 2020
Понеділок
ЯДС Хто такі птахи?
78 - 80
Ф.к.
Українська мова Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри
Карасьової
Емоційне
налаштування «Сонечко»
Запропонуйте
дитині зібрати свою позитивну енергію в долонях. Для цього необхідно терти долоні
одна об одну протягом хвилини, відчуваючи потік позитивної енергії. Потім різко
розвести долоні перед собою на відстань 1-2 см і відчувати між ними
енергетичний струм. Із цього струму «зліпити» уявний «сніжок-сонечко», «кинути»
в людину, з якою хотіли б поділитися гарним настроєм і позитивними емоціями (радістю,
добротою, щирістю...).
Робота над загадкою
Усі його люблять, усі його чекають,
А хто подивиться — кожен скривиться. (Сонце.)
— Дітки, сьогодні Сонечко пропонує вам
виконати його завдання в обмін на цікавинки про сонечко.
Перше завдання
Сонечка. Вправа «Слово й ознака».
Завдання: дібрати ознаку та записати
в зошит.
квіти
|
свіжий
|
сонце
|
весняний
|
трава
|
ніжні
|
вітерець
|
яскраве
|
повітря
|
зелена
|
дощик
|
прохолодне
|
Перша цікавинка
Сонце — це найближча до Землі зоря у Всесвіті, яка дарує нам тепло і світло
вже мільярди років.
Друге завдання
Сонечка. Вправа «Склади слово»
Завдання: скласти і записати
слово. Скласти речення, їх можна зв’язати за змістом (утворити
текст – оповідання, казку чи віршик)
Другий-гий + жба = ... (дружба)
Віра-а + ність = ... (вірність)
Понеділок-неділок + вата - та + га = ... (повага)
Туризм-изм + бочка-чка + та = ... (турбота)
Друга цікавинка
Сонце — лише одна з 6000 зір на нашому небі, видимих неозброєним оком.
Блискавка у 5 разів гарячіша, ніж поверхня Сонця.
Третє завдання
Сонечка. Вправа «Прочитай та відшукай».
Прочитати вірш.
Знайти слова, що називають
ознаку предмета.
Сонечко весняне
Встало з-за села.
Пробудилась рано
Дівчинка мала.
Дивиться в віконце,
Радісна, ясна,
Наче промінь сонця,
Мов сама весна.
Сонечко чарівне,
Гарне, золоте.
Скільки тепла й радості
Всім воно несе!
Щоб росли малята
На радість мамам, татам,
Із-за хмарки сонечко
Загляда в віконечко.
У нашій хаті сонечко живе.
Але не те, що в небі, а живе!
Воно таке маленьке, червоненьке,
Із цяточками чорними, гарненьке.
У нашій хаті сонечко живе.
Сонце, сонечко ласкаве,
Всі ми любимо його,
Світле, тепле і яскраве,
Життєдайне для всього.
Хмаринка ховається за ліс,
Дивиться сонечко з небес.
І таке чисте,
Добре, променисте.
Якщо б ми його дістали,
Ми б його розцілували.
Третя цікавинка
3 травня в усьому світі відзначають День Сонця (Sun Day).
На Сонці ти станеш важчим у 28 разів.
— Молодці, ви виконали завдання Сонечка й
дізналися цікавинки про цю зорю.
Робота за сторінкою
букваря (с. 102)
Читацька розминка зі
Щебетунчиком.
Виразне читання вірша.
— Про який секрет розповів у вірші
Анатолій Костецький?
— Чому торт смачніший, коли поділишся ним
із друзями?
— Чи доводилося вам відчувати радість від
того, що когось пригостили чи зробили комусь щось приємне? Коли це було?
Робота над текстом
Віри Карасьової «Чий апельсин більший».
— Чи правду сказала бабуся?
— Чому вона вирішила дати Валерчикові саме
таку відповідь?
Фізкультхвилинка
— Що очікував почути від бабусі Валерчик?
— Чому бабуся вирішила сказати, що
апельсин Михайлика більший?
— Доберіть свій варіант заголовка до
тексту.
Бесіда за ілюстрацією до тексту.
— Хто зображений на ілюстрації?
— Як звати хлопчика, що смакує апельсином
сам?
— Складіть невеличку розповідь про
зображених хлопчиків.
— Відшукайте в тексті рядки, що
відповідають цьому малюнку.
— Чим Мишко пригощав друзів? (Апельсином.)
— Опишіть апельсин. Як він виглядає?
— Який колір має?
— Якої форми апельсин? Чому?
— На що схожий апельсин? А чим
відрізняється?
— Чи корисний цей фрукт? Чим саме?
— Що читали на уроці?
— Про що йшлося у вірші Щебетунчика?
— Про що розповідається у тексті «Чий
апельсин більший»?
— Що цінного дізналися на уроці для себе?
— Дякую за роботу!
Українська мова Розрізнення слів, які
відповідають на питання що? і хто?.
Побудова і записування речень
Емоційне
налаштування
... Ти на землі — людина,
І хочеш того чи ні —
Усмішка твоя — єдина,
Мука твоя — єдина,
Очі твої — одні.
В. Симоненко
Вправа «Добери
слово». Робота в парах
— Доберіть пару для кожного слова.
Записати в зошити (Іти, рухатися. Радіти,
веселитися.)
Слова-підказки: оплески, сюрприз,
нині, шлях, вуста, заметіль, розумний, духмяний, охайний, мушля.
Вправа «Підпиши
малюнки».
Дивись, поїхала машина.
А з під коліс — фонтаном пил.
Машину кличемо машина,
А можна і — ... (автомобіль).
Вправи на
розрізнення понять «предмет» і «слово».
— Пограймося у гру! Ви
дивитеся на предмети і називаєте їх
словом.. (Покажіть предмети: олівець,
зошит, книжку, ручку, квітку, щоразу запитуючи «що це?». Діти відповідають одним
словом на кожне питання.)
Отже, кожене предмет має свою назву, своє
ім'я.
— Послухайте вірш.
Книжка, дошка, кабінет,
Печиво, повидло, мед,
Чоботи, штани, кашкет,
Мотоцикл, велосипед —
Знайте, діти, наперед:
Кожен з них — це є предмет.
Тож хто це і що це — вже не секрет.
Ім'я своє і назву має кожен предмет.
— На які питання відповідають слова —
назви предметів? (Хто? Що?)
Гра «Слово називай —
питання добирай!».
(моряк,
береза, корабель, білка, автомобіль, учитель, ведмідь, зайчик, пірамідка.)
— На яке питання відповідали слова — назви
людей і тварин?
— А назви решти предметів?
— Отже, назви неживих предметів
відповідають на питання що?, а живих — хто?.
Фізкультхвилинка
Пальчикова гімнастика
Раз, два, три, чотири, п'ять,
Вийшли пальчики гулять.
Раз, два, три, чотири, п'ять,
Будемо пальчики рахувать.
З'єднати по черзі подушечки кожного пальця
з великим пальцем, утворюючи коло: спочатку на правій, потім — на лівій руках.
А в кінці вправи — синхронні рухи на обох руках.
— З якими словами ознайомились на уроці? (Зі
словами, які відповідають на питання «що?» і «хто?».)
— Які слова відповідають на питання що?. (Ті,
що називають неживі предмети.)
— А які відповідають на питання хто?.
(Ті, які називають живі предмети.)
Математика Віднімання
виду 65-30, 65-3.ст. 106 з. 52
Коментарі
Дописати коментар