Нехай навчання буде цікавим і корисним💗💚💖
29 квітня 2020
Середа
Математика Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток
( загальний випадок).ст. 108 з. 54
Українська мова Робота на виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз»
Емоційне
налаштування «Тух-тиби-дух»
Давня японська традиція радить, коли у
людини псується настрій або погіршується емоційний стан, потрібно вимовити
жартівливу фразу: «Тух-тиби-дух!». Тоді і на обличчі обов'язково з'явиться
усмішка і настрій поліпшиться.
Відгадування ребуса
3. Складання сенкану
до слова кіт
(Пригадайте: сенкан - 5 рядків)
Кіт.
Пухнастий, грайливий.
Нявчить, ловить, лащиться.
Кіт — це свійська тварина.
Улюбленець.
Вправа «Прочитай —
відповідь скоріш надай!».
Завдання:
· прочитати текст
· обрати правильну відповідь
У дівчинки Марини живе кіт Мурчик. Марина
годує котика молоком. Вона грає з Мурчиком клубочком. Мурчик любить гуляти на
подвір'ї. А ще Мурчик любить бігати за голубами.
1. Як звуть котика?
О Мушка
О Му
О Мурчик
2. Де любить гуляти Мурчик?
О На кухні
О На подвір'ї
О На річці
3. За ким бігав кіт?
О За голубами
О За совами
О За клубком
— Доберіть заголовок до цього тексту.
Робота за сторінкою
букваря (с. 106-107)
1) Читацька
розминка. Микола Сингаївський «Кіт і Мишенята».
Читання вірша
— Як ви розумієте значення слова страхолюдний?
— Яку картину ви уявляєте, читаючи цей
вірш?
— Якою уявляєте Мишу-маму? Якими мишенят?
— Як вони ловили Кота за хвоста?
Робота над виразністю читання.
2) Підготовча
вправа. Читання слів у стовпчиках.
надвечір
|
забідкалася
|
нерозважливо
|
примружив
|
безперервно
|
покуштувати
|
гостренькі
|
запрацювали
|
швидко-швидко
|
незчувся
|
гарбуз
|
прогризла
|
кмітливий
|
шаснула
|
боязко
|
здивувався
|
проковтнув
|
— Як ви розумієте значення виділених слів? Складіть речення з цими словами.
Фізкультхвилинка
3) Робота над казкою
«Мишка, Кіт і гарбуз».
· Первинне сприймання казки.
— Хто автор цієї казки?
· Напівголосне читання казки
— Який ще заголовок можна придумати до
цієї казки?
· · Вправа «Поєднай».
— Поєднайте слово з його значенням.
Кмітливий — який діє нерозумно, без обдумування.
Нерозважливо — здатний добре й швидко
міркувати.
— Складіть речення з цими словами.
· Читання казки учнями естафетою.
— Чому автор назвав казку саме так?
— Поміркуйте, чи можна Кота вважати
розумним? Чому?
Гімнастика для очей
Читання казки за особами.
— Що читали на уроці?
— Про кого йшлося у вірші Читалочки?
— Про кого розповідається в казці «Мишка,
Кіт і гарбуз»?
— Чого навчає ця казка?
— Хто у казці був кмітливим, чому?
— Дякую за роботу!
Завдання для цікавої
перерви
Пройди лабіринт.
Українська мова Уживання
великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками
Гра «Ланцюжок»
Завдання: придумати слово — назву
предмета, що відповідало б на питання хто? або що? та
починалося б літерою, на яку закінчилося попереднє слово. (Перше слово
називає вчитель.)
Наприклад: вікно — олія —
яблуко...
Гра «Постав питання»
Глянь навкруги, що наповнює нас,
Скільки предметів оточує нас:
Шафи, і парта, і стіл, і стільці,
вікна, підручники, зошити ці.
Що? запитання ми
ставим до них.
І всі відносимо до неживих.
Живі предмети, їх теж багато:
Вчителька, учні. А вдома тато,
Мама, бабуся, а вдома сестра,
Уся знайома в дворі дітвора.
Ще котик і песик, їжак і синиця.
Питання хто? тут
поставить годиться
А зараз я називаю
предмети,
А ви питання до них доберете.
Говоримо
назви предметів, а діти ставлять питання
хто? що?.
Розгадування
кросворда.
1. Маленький пухнастий лісовий звір, має
руду шубку, гарно стрибає по деревах, любить горіхи.
2. Маленький сіренький гризун, хвостик —
як шило, улюблена пожива котів. (Мишка.)
3. Великий лісовий звір, полюбляє ласувати
медом, узимку спить у барлозі. (Ведмідь.)
4. Свійський птах, має красиве пір'я,
червоний гребінець, дуже рано прокидається, всіх будить своїм «ку-ку-рі-ку». (Півень.)
5. Свійська тварина, має хвіст гачком та
ніс-п'ятачок. (Свиня.)
6. Лісовий звір, дуже хитра розбійниця. (Лисиця.)
7. Хатня тварина, має кігті в подушечках,
довгі вуса, любить ласувати мишками і пити молоко. (Кіт.)
— Що поєднує слова-відгадки? (Усі слова
відповідають на питання «хто?».)
Примітка. Доцільно звернути його увагу на ключове слово «іменник»
з пропедевтичною метою.
Бесіда.
— Пригадай, коли у словах пишеться велика
буква. (Перше слово в реченні, а також імена людей, клички тварин, назви
міст, сіл.)
— Наведи приклади таких слів.
— Складіть речення про дітей і тварин.
Записуємойого в робочих рядках на
с. 39. Учитель записує це речення на дошці, щоб діти могли перевірити, чи не
припустилися вони помилок.
Фізкультхвилинка
Вправа «Велика буква в іменах».
Дорослих людей прийнято називати не просто
на ім'я, а додавати ще й по батькові. Отже, пригадайте ім'я, по батькові своїх
тата та мами.
— Записати, як звати ваших батьків
(ім’я, по батькові пишемо з великої букви)
- Записати
ім’я, по батькові та прізвище двох друзів.
Якщо дівчинку звати
Наталя, а її батька — Сергій, то її ім'я та по батькові буде Наталія Сергіївна,
якщо хлопчика звати Роман, а його батька — Олександр, то його ім'я та по
батькові — Роман Олександрович.
— З якими словами ознайомились на уроці? (Зі
словами, що пишуться з великої букви.)
— Пригадайте і назвіть такі слова.
— Отже, які слова ми пишемо з великої
літери? (Імена, прізвища й по батькові людей, клички тварин, назви сіл,
міст, країн тощо.)
Гра «Упіймай слово»
Завдання: сплеском долонь
«зловити» слова, які слід писати з великої букви.
О.м. (образотворче мистецтво) https://www.facebook.com/tatyana.shainogalebedeva/videos/2670248106431334/UzpfSTEwMDAwMzM4NTExNjE1MToyNzc0OTg4NDE2MDk3ODU5/
Коментарі
Дописати коментар