7 квітня 2020
Українська мова
Опрацювання
тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка
Гра «З'єднай
слова»
Гра «Запиши цифри
словами»
Українська мова
Гра «Відповідай швидко »
1.
Що ми робимо із звуками? (говоримо,
чуємо)
2. Що
ми робимо із буквами? ( пишемо, бачимо)
3. Скільки
в українській мові букв? (33)
4. На
які дві групи діляться звуки? (голосні, приголосні)
5. Скільки
в українській мові голосних звуків? (6)
6. Назвіть
голосний звук, яий пом’якшує попередній приголосний звук? (і)
7. Що
ми знаємо про приголосні звуки? Які вони бувають? (тверді, м’які )
8. Який
приголосний завжди м’який? (й)
9. З
чого складається речення?
10. Які
розділові знаки ставимо в кінці речення?
Робота в підручнику на
сторінці 82.
Пам'ятайте
про гімнастику для очей
-
Прочитайте й відгадайте загадку,яку пропонує нам Читалочка (під час читання
загадки варто звернути увагу на розділові знаки (паузу слід робити не в
кінці другого рядка, а після слова отаким, з питальною інтонацією прочитати
обидва речення в останньому рядку загадки).
-
На дошці розміщені букви в неправильному порядку, якщо правильно зможете
скласти їх, то дізнаєтесь відповідь до загадки.
Читання
загадки виразно.
- Дізнавшись
відгадку, як ви думаєте про що ми сьогодні будемо читати? (Про
дзеркало.) Записати
слово фокус, зобити звуковий
розбір слова.
Робота над текстом Дмитра Чередниченка «Фокус-мокус».
- Чи доводилось вам чути слово фокус-мокус?
- Хто і де показує фокуси?
- Чи доводилось показувати фокуси, які саме?
Фізкультхвилинка
- Акробатами
ще називали «канатохідцями», тобто такими, що ходять по канату. Основне їх
завдання зберегти рівновагу.
Читання тексту
Бесіда за змістом тесту.
- Про кого розповідається в тексті?
Чим займалися діти?
Читання тексту учнями (ланцюжком, естафетою).
Робота за запитаннями.
1 . Який фокус-мокус придумав Федько?
2. Чому фотокартки хлопчик показував у
жменьці?
3. Чи доводилося тобі показувати
фокусимокуси? Які саме?
Перйдіть за посиланням і створіть свій фокус.
4. Розкажи, у що граєш ти зі своїми друзями.
Робота за малюнком.
- Знайдіть на малюнку Федька
- Придумайте імена іншим дітям
Робота в групі.
- Складіть свою розповідь про них, схожу на
текст.
Гра «Придумай слово»
- Придумати слова із букв слова фотоапарат
(фото, апарат, рот, торт, пара, фата, порт, парта, фара тощо).
- Що читали на уроці? (загадку і лічилку)
- Що спільного в цих текстах? (у них
розповідається про дзеркало)
- Що незвичним було в тексті, чи сподобався
Федько, чому?
-Чи справдилися вами очікувані
результати?
-Де ви можете ці знання використати ?
-Що сподобалося вам?
Українська мова
Слова з апострофом.
Побудова речень за поданим початком і малюнками
Робота над загадкою
Маленькі, чорненькі, співають, щебечуть,
Під стріхою з глини зліпили гніздечко,
Роздвоєний хвостик, як ножички, мають.
Що це за пташки? Хто пташок цих знає? (Ластів'ята.)
Складання «асоціативного
куща» до слова ластів'ята.
— Опишіть ластівку. Який вигляд вона має?
— Якого вона кольору?
— Яка грудка у неї?
— А хвостик?
— Де вони живуть?
— Як виглядає їхнє гніздечко?
Хвилинка каліграфії
м'я, в'я, п'я ластів'ята
— Що це за знак між буквами?
— Як він називається?
Порівняння складів: мя — м'я, вя —
в'я, пя — п'я.
— Перед апострофом приголосні вимовляються
твердо.
— Запишіть склади з апострофом.
Гра «Назви слово»
Умови гри: називати слова з
апострофом.
і записати їх (Здоров'я, з'єднати,
в'юн, п'ятниця, пам'ять, м'ясо.)
— Складіть з цими словами речення.
Фізкультхвилинка
|
місця.)
|
Вправа «Спиши
речення» або написати під диктовку
У Мар'янки новий м'яч.
Дем'янкові подарували
хом'яка.
— Як пишуться імена дітей?
— Як пишуться слова на початку речення?
— Що ставиться в кінці речення?
— У кого з вас є м'яч?
— Який він?
— Що ви з ним робите?
— Хто з учнів має вдома хом'яка?
— Як він поводиться?
— Що полюбляє їсти?
— Де живе?
— Яку кличку має?
Гра «Утвори
речення»
Поміж, в'ється, трав, стежка,
Співають, солов'ї, весело.
У, малі, гнізді, ластів'ята.
Гімнастика для очей
П'є
|
гніздечко
|
В'є
|
водичку
|
В'януть
|
квіти
|
5 15
9 19
— З яким знаком писали сьогодні слова?
— Що ви знаєте про апостроф?
— Доберіть слова з апострофом.
— Складіть з ними речення
Математика
Числа
першої сотні. ст. 98 з. 44
Щоб дізнатися, яке слово зашифроване, розв’яжіть кругові приклади.
(ш) 18 – 10 = (ч) 6 + 10 = (к) 14 + 4 =
(п) 8 + 2 = (о) 16 – 2 = (а) 10 – 4 =
- Шпачок – це перелітний птах
чи осілий? Як називається оселя цих птахів?
- А що ви ще знаєте про цю пташку? (Діти розповідають, що вони цікавого
дізналися про цю пташку)
- Послухайте радісний спів шпака (може, десь поблизу є шпаківня, послідкуйте за птахами).
- Назвіть числа, які утворюють перший десяток? Полічіть від 1 до
10.
- Назвіть числа, які
утворюють другий десяток? Полічіть від 11 до 20.
Полічіть у порядку
спадання від 20 до 11.
- Назвіть одноцифрові числа.
- Які числа називають
двоцифровими? Наведіть приклад.
- Які числа
називаються круглими? Наведіть приклад.
- Назвіть парні числа другого десятка. (непарні).
Гра
«Так чи ні»
-Всі живі організми дихають. Так
-Тіло птахів вкрите лускою. Ні
-Страус менший за
горобця. Ні
-Число 16 менше, ніж 17.
Так
-Число 8 можна розкласти на однакові доданки. Так
-Число 18 є попереднє до числа 17. Ні
-Число 0 – парне. Так
-Число 19 – кругле. Ні
Усний
рахунок
12 17
20 14 19
15
*Назвіть спочатку парні, а потім непарні числа
*Розташуйте числа
у порядку зростання, назвіть пропущені
числа другого десятка
17 14
50 16 15
13
*Назвіть зайве число. Інші розташуйте в порядку спадання
Робота з підручником ст.98 та в зошиті
1.
Розв’язування
задач (записати розв’язок задач)
* Серед птахів, що гніздяться в дуплах – 50 видів
споживають комах, а 10 видів – мишей. На скільки більше живе в дуплах
комахоїдних птахів, ніж тих, що живляться мишами?
*На ставку плавало 11 гусей, а качок на 6 більше. Скільки
гусей плавало на ставку?
Коментарі
Дописати коментар