Перейти до основного вмісту
7 квітня 2020
Українська мова
        Опрацювання тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка
    Гра «Відповідай швидко »
      1.            Що ми робимо із звуками? (говоримо, чуємо)

2.              Що ми робимо із буквами? ( пишемо, бачимо)
3.              Скільки в українській мові букв? (33)
4.              На які дві групи діляться звуки? (голосні, приголосні)
5.              Скільки в українській мові голосних звуків? (6)
6.              Назвіть голосний звук, яий пом’якшує попередній приголосний звук? (і)
7.              Що ми знаємо про приголосні звуки? Які вони бувають? (тверді, м’які )
8.              Який приголосний завжди м’який? (й)
9.              З чого складається речення?
10.          Які розділові знаки ставимо в кінці речення?

 Робота в підручнику на сторінці 82.
Пам'ятайте про гімнастику для очей
- Прочитайте й відгадайте загадку,яку пропонує нам Читалочка (під час читання загадки варто звернути увагу  на розділові знаки (паузу слід робити не в кінці другого рядка, а після слова отаким, з питальною інтонацією прочитати обидва речення в останньому рядку загадки).
 - На дошці розміщені букви в неправильному порядку, якщо правильно зможете скласти їх, то дізнаєтесь відповідь до загадки.
Читання загадки виразно.
Дізнавшись відгадку, як ви думаєте про що ми сьогодні будемо читати? (Про дзеркало.)  Записати слово фокус, зобити звуковий розбір слова.
Робота над текстом Дмитра Чередниченка «Фокус-мокус».
- Чи доводилось вам чути слово фокус-мокус?
-         Хто і де показує фокуси?
-        Чи доводилось показувати фокуси, які саме?
Фізкультхвилинка
-        Акробатами ще називали «канатохідцями», тобто такими, що ходять по канату. Основне їх завдання зберегти рівновагу.
Читання тексту
Бесіда за змістом тесту.
- Про кого розповідається в тексті?
 Чим займалися діти?
Читання тексту учнями (ланцюжком, естафетою).
Робота за запитаннями.
1 . Який фокус-мокус придумав Федько?
2. Чому фотокартки хлопчик показував у
жменьці?
3. Чи доводилося тобі показувати фокусимокуси? Які саме? 

Перйдіть за посиланням і створіть свій фокус.

4. Розкажи, у що граєш ти зі своїми друзями.
Робота за малюнком.
-        Знайдіть на малюнку Федька
-         Придумайте імена іншим дітям
Робота в групі.
-        Складіть свою розповідь про них, схожу на текст.
Гра «Придумай слово»
-        Придумати слова із букв слова фотоапарат (фото, апарат, рот, торт, пара, фата, порт, парта, фара тощо). 

-        Що читали на уроці? (загадку і лічилку)
-        Що спільного в цих текстах? (у них розповідається про дзеркало)
-        Що незвичним було в тексті, чи сподобався Федько, чому?
-Чи справдилися вами  очікувані результати?
-Де ви можете ці знання використати ?
-Що сподобалося вам?

Українська мова 
Слова з апострофом. Побудова речень за поданим початком і малюнками
Робота над загадкою
Маленькі, чорненькі, співають, щебечуть,
Під стріхою з глини зліпили гніздечко,
Роздвоєний хвостик, як ножички, мають.
Що це за пташки? Хто пташок цих знає? (Ластів'ята.)
Складання «асоціативного куща» до слова ластів'ята.
 — Опишіть ластівку. Який вигляд вона має?
— Якого вона кольору?
— Яка грудка у неї?
— А хвостик?
— Де вони живуть?
— Як виглядає їхнє гніздечко?
 Хвилинка каліграфії
м'я, в'я, п'я   ластів'ята
— Що це за знак між буквами?
— Як він називається?
Порівняння складів: мя — м'я, вя — в'я, пя — п'я.
— Перед апострофом приголосні вимовляються твердо.
— Запишіть склади з апострофом.
Гра «Назви слово»
Умови гри: називати слова з апострофом.
і записати їх (Здоров'я, з'єднати, в'юн, п'ятниця, пам'ять, м'ясо.)
— Складіть з цими словами речення.
Фізкультхвилинка
місця.)
Вправа «Спиши речення» або написати під диктовку
У Мар'янки новий м'яч.
Дем'янкові подарували хом'яка.
— Як пишуться імена дітей?
— Як пишуться слова на початку речення?
— Що ставиться в кінці речення?
— У кого з вас є м'яч?
— Який він?
— Що ви з ним робите?
— Хто з учнів має вдома хом'яка?
— Як він поводиться?
— Що полюбляє їсти?
— Де живе?
— Яку кличку має?
 Гра «Утвори речення»
Поміж, в'ється, трав, стежка,
Співають, солов'ї, весело.
У, малі, гнізді, ластів'ята.

Гімнастика для очей


 Гра «З'єднай слова»
П'є
гніздечко
В'є
водичку
В'януть
квіти
 Гра «Запиши цифри словами»
5 15
9 19
— З яким знаком писали сьогодні слова?
— Що ви знаєте про апостроф?
— Доберіть слова з апострофом.
— Складіть з ними речення

Математика 
Числа першої сотні. ст. 98  з. 44 
Щоб дізнатися, яке слово зашифроване, розв’яжіть кругові приклади.
(ш) 18 – 10 =                   (ч)   6 + 10 =              (к)    14 + 4 =
(п)  8 + 2 =                        (о)  16 – 2 =                 (а)  10 – 4 =
- Шпачок – це перелітний птах чи осілий? Як називається оселя цих птахів?
- А що ви ще знаєте про цю пташку? (Діти розповідають, що вони цікавого дізналися  про цю пташку)
- Послухайте  радісний спів шпака (може, десь поблизу є шпаківня, послідкуйте за птахами).
    
-  Назвіть числа, які  утворюють перший десяток? Полічіть від 1 до 10.
- Назвіть числа, які утворюють другий десяток? Полічіть від 11 до 20.
Полічіть у порядку спадання від 20 до 11.
-  Назвіть одноцифрові числа.
- Які числа називають двоцифровими? Наведіть приклад.
- Які числа називаються круглими? Наведіть приклад.
- Назвіть парні числа другого десятка. (непарні).
Гра «Так чи ні»
-Всі живі організми дихають. Так
-Тіло птахів вкрите лускою.  Ні
-Страус  менший за горобця. Ні
-Число 16 менше, ніж 17.  Так
-Число 8 можна розкласти на однакові доданки. Так
-Число 18 є попереднє до числа 17. Ні
-Число 0 – парне. Так
-Число 19 – кругле. Ні

Усний рахунок 
            12    17    20    14    19    15
*Назвіть спочатку парні, а потім непарні числа
*Розташуйте  числа у порядку зростання, назвіть  пропущені числа другого десятка
                 17     14    50      16     15      13
*Назвіть зайве число. Інші розташуйте в порядку спадання
Робота з підручником ст.98 та в зошиті                        
1.    Розв’язування задач (записати розв’язок задач)
* Серед птахів, що гніздяться в дуплах – 50 видів споживають комах, а 10 видів – мишей. На скільки більше живе в дуплах комахоїдних птахів, ніж тих, що живляться мишами?
*На ставку плавало 11 гусей, а качок на 6 більше. Скільки гусей плавало на ставку?





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

  13 квітня 2020  Понеділок Прочитай слова зі Стіни слів. Досліди їх значення. Запам'ятай. Дізнайся про традиції святкування Великодня у нашому краї, у своїй родині. Готуємося до Великодня Слова, що називають традиційні Великодні страви, запиши і виконай звуко - буквений аналіз. Тиждень перед Великоднем, Паскою, називають Страсним. Попитай у дорослих, чому. ЯДС     Мої спостереження. Якими бувають культурні рослини? Пригадай. Які рослини належать до культурних? Де їх вирощують? Назв и якомога більше польових культур, овочів, фруктів, ягід? Яке значення мають культурні рослини в нашому житті? Що з них виготовляють? П ригадай загадки про фруктово-ягідні культури. Спробуй скласти власну. • Дослід и разом із дорослими. Чому кажуть, що плоди кавуна й дині — це ягоди? Порівняйте їх з ягодами аґрусу. Чи можеш ти хоча б один день прожити без культурних рослин? Розпочнемо від самого ранку. Рушники виготовл...
23 березня, Пн, Весна 2020 Близько 500 років тому українці святкували в ці дні справжній прихід весни і дякували Сонцю за світло і тепло! Отже і ми сьогодні дякуємо Сонцю та сподіваємося на його тепло і ласку.  Дякуємо за наш мир нашим захисникам.  Слухаємо маму, тата, дотримуємося  правил особистої безпеки та особистої гігієни і починаймо працювати. Українська мова.  1.Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) С. 72-73 Руханка. Дотримуємося правил гігієни. 2.Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства   з.57 Повторення слів ввічливості (якби в школі, скільки б сценок ми розіграли б!).  У різних країнах вітаються по-різному. Головне — вітаючись у різних країнах, усі люди бажають одне одному добра. Звукові моделі слів. Пограйтеся зі своїми іграшками: розіграйте сцену "Знайомство", використовуючи слова ввічливості. Залучіть до гри молодших б...
              Ось і Новий, 2021, рік! Вже й Різдво на порозі!    Мої милі діти, шановні добродії батьки, здоров'я нам усім, нехай щастить в усьому, нехай радість завжди буде поруч із нами! Божого благословення усім нам!   6 січня – Різдвяний Святвечір. Вечір цей зветься Свят-Вечором, або ж Навечір'ям Різдва Христового. Відзначається саме напередодні Різдва Христового. Різдвяний Святвечір є останнім днем 40-денного посту і періодом посиленого приготування до святкування Різдва Христового. Різдвяний Святвечір або Святий Вечір - одне з найурочистіших християнських свят. Його значення настільки велике, що навіть літочислення ми ведемо саме від моменту появи на небі першої зірки, що знаменує Народження Ісуса Христа. Це свято здавна було шанованим на Русі-Україні. Саме в цей вечір починається коляда, яка завершає Різдвяний піст. Цей вечір напередодні Різдва Христового є одним з найважливіших родинних свят – магічний день, коли кожна сім’я ств...