05.04.2020
Вітаю вас у квітні! Весна, мої милі діти, триває! А ми з вами продовжуємо трудитися, вчитися. А пригадайте кожен своє кредо. То для чого потрібно вчитися?
Розумники! То до роботи!
Хвилинка спостережень.
— Який
зараз місяць?
— Що ви
можете сказати про тривалість дня? ночі?
— Як
змінився колір неба?
— Чи падав дощ?
Розкажіть усе, що знаєте про сьогоднішній день. Які дерева вам видно? Які з них цвітуть? А ще продовжують цвісти берези. Пилок з їхніх квіток може викликати алергію. Попередьте про це своїх дорослих родичів, особливо бабусь)) Нехай перебувають вдома)) А ви їм почитайте, порозважайте. Але будьте слухняними)) Ви ж розумієте, про що я))
Отже, сьогодні 5 квітня, понеділок. Початок четвертого місяця 2020 року.
1 ЯДС (я досліджую світ)
Якими бувають рослини
Пригадайте і скажіть, що таке природа.
-
На які дві групи вона поділяється?
-
Що належить до живої природи?
-
З яких частин складаються рослини?
Шумить верхами буйний ліс –
Дуби, берези, буки.
Співає сойка, свище дрізд
І воркотять голубки.
Стрибає білка по верхах,
Дітей зозуля кличе.
Вітрець шепоче в галузках,
В ярку потік мужиче.
Цілує сонечко листки
У ніжній, теплій ласці,
Гриби наділи шапочки
Так само, як у казці.
(Марійка Підгірянка)
-
Як можна назвати одним словом березу, дуб, тополю, клен?
-
Як можна одним словом назвати смородину, калину, бузок,
малину?
-
Чим відрізняються кущі від дерев?
-
Як назвати одним словом третю групу рослин?
-
Чим ця група відрізняється від інших?
Вам допоможе дізнатися більше підручник (стор.63 - 64) та зошит (стор. 36)
Вам допоможе дізнатися більше підручник (стор.63 - 64) та зошит (стор. 36)
Ф.к. (фізкультура)
Пригадайте, які фізкультхвилинки вам найбільше подобаються. А тепер згадайте, що таке шеренга та колона. А як повернутися ліворуч, праворуч? Розумники!
А який комплекс вправ ви сьогодні виконували вранці? Молодці!
3 Укр.мова - читання
Розчитуємося. Дякую "Розумному вулику" і його "матусі" пані Оленці Карпицькій. Згадуємо алфавіт, запам'ятовуємо слова, складаємо речення.
Запитання 1
Розчитуємося. Дякую "Розумному вулику" і його "матусі" пані Оленці Карпицькій. Згадуємо алфавіт, запам'ятовуємо слова, складаємо речення.
Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк
(с.80 - 81)
(с.80 - 81)
Найріднішим людям буде приємно, якщо ти вивчиш цей вірш напам'ять.
Запитання 1
Де сиділа малеча?
Запитання 2
Куди піднімав тато хлопчика?
Запитання 3
Яка у мами усмішка?
Запитання 4
Продовж речення.
Як візьму за руки...
Бережіть себе і рідних людей навколо себе. Я люблю вас, мої діти, і вас, шановні батьки. Дякую за допомогу. Та пам'ятайте: головне - затишок у душах наших дітей, радість від навчання і, звісно, здоров'я!
Коментарі
Дописати коментар