Перейти до основного вмісту

22квітня 2020 середа
Математика Додавання виду 30+26, 3+26.ст. 105 з. 51
1.Записати в зошиті, відступивши вниз 4 клітинки: 22 квітня
(записуємо у зошит, дотримуючись складених дітьми правил ведення записів:4 кліт вниз між роботами, 1 кл вниз між рідками записів, 3кл між стовпцями прикладів чи нерівностей)
А далі – розминаємо пальчики:
Хвилинка каліграфії: записуємо цифри сьогоднішньої дати. Через клітинку.
 Графічний диктант: відступіть вниз 2 кл. і 2 кл. вправо.
          «Сова» :                  Вниз 1 кл., вправо 6 кл., вгору 1 кл., вліво 1 кл.,
                            вниз 7 кл.,      вліво 1 кл., вниз 1 кл., вліво 2 кл.,
                         вгору 1 кл., вліво 1 кл., вгору 7 кл., вліво 1 кл.

                  ( Домальовують сову самостійно)
 -«Пройдіть» пальчиками спочатку лівої руки, а потім пальчиками правої руки по контурам нашої мудрої сови.
2.Дайте відповіді на питання
-Порахуйте ,скільки клітинок  ми використали для нашого графічного диктанту? 
-Назвіть сусідів числа 28.
-Назвіть із яких розрядів складається число 28?
- Запишіть число 28 у вигляді суми розрядних доданків.
-Які приклади можна скласти, щоб у сумі стало число 28.
-Як називаються числа при додаванні? відніманні?
-Як називається вираз, якщо між числами стоїть знак «плюс»?
- Якщо між числами стоїть знак «мінус»?
-Що треба зробити, щоб записати суму даних чисел? різницю даних чисел?
-Як знайти невідомий доданок? невідоме зменшуване? невідомий від’ємник?
-Як пов’язані арифметичні дії додавання і віднімання?
-Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?
3.Робота в зошиті. Записуємо «Приклади» посередині, вниз 1 кл, але ж пам’ятаємо, що буква П велика і пишемо її зверху вниз.
           
             -На які дві групи можна розбити вирази?
 [1 — суми, 2 — різниці];                   або:
[1 — випадки додавання і віднімання одноцифрового числа, 2 — випадки додавання і віднімання
круглого числа.]
-Як можна міркувати при додаванні чи відніманні одноцифрового
числа?
 [Треба подати двоцифрове число у вигляді суми розрядних доданків. Одиниці
додаємо (віднімаємо) до (від) одиниць. До десятків додаємо одержане число одиниць.]
-Як можна міркувати при додаванні або відніманні круглого числа?
 [Треба двоцифрове число подати у вигляді суми розрядних доданків. Десятки додаємо (віднімаємо) до(від) десятків. До одержаного результату додаємо одиниці. ]



4.Робота за підручником  Стор.105 (записи робимо за правилами )
                                                5. Задача
-Про що йдеться в задачі? Що мав Поспішайко?
- Які ключові слова можна виділити?
-Чи відомо, скільки всього кубиків мав Поспішайко?
-Яке запитання задачі?
-Давайте зробимо малюнок до цієї задачі.
-За допомогою якої арифметичної дії відповімо на запитання задачі?
- Ця задача на знаходження суми двох чисел.
15 + 20 = 35 (к.)
Відповідь: 35 кубиків було у Поспішайка.
Фізкульхвилинка
Задача для творчих діточок
6. Задача
-Прочитайте задачу.
           
-Чи є текст задачею?

 Що в тексті слід додати, щоб одержати задачу? [ Додати числові дані.] Вставте числові дані й усно розв’яжіть одержану задачу за опорною схемою.
                 
6. Веселий тренажер. Логіка

- Прочитай віршик і скажи, де правда в міркуваннях автора, а де - неправда.
Я знаю, друзі, серед вас
є хоч один руденький,
І що дитину в перший клас
приводить вранці ненька.
Іще, гадаю, що трамвай
по коліях літає,
що в липні – квіти, трав розмай
на нас завжди чекає.
Це правда. чи неправда?
Хто вгадає?
Спитайте в пані Логіки,
 нехай відповідає.
                                                                       Олена Гриценко
7.Розгляньте малюнок
                
-        Полічіть    , , .
                           


Матеріали для самоперевірки

Тести : 
Задачі в малюнках https://naurok.com.ua/test/start/228864
Українська мова Виразне читання віршів про дні тижня 
Розчитуємося:


Повторіть назви днів тижня.















Українська мова Перетворення і списування тексту
Емоційне налаштування
Сонце...
Сонце світить на добрих і злих.
Лелека...
Де лелека водиться, там щастя родиться.
Слово...
Слово до слова — зложиться мова.
Калина...
Без верби і калини нема України.
А. Степаненко
Робота над загадкою
Це слово три значення має:
То двері воно зачиняє,
То тягнеться ніжно до мами,
То букви виписує вправно. (Ручка.)
— Які інші слова, що мають багато значень, ви знаєте?
Вправа «Відшукай-но».
Завдання: відшукати серед поданих слів те, яке має багато значень.     
Каліграфічна хвилинка. Повторення написання великих і малих букв «бе», «ве», «де» та їхніх з'єднань.
Вправа «Прочитай та поміркуй».
— Прочитайте слова.
великий — малий
довгий — короткий
— Що ви можете сказати про значення цих слів? (Вони мають протилежні значення.)
Замініть виділені слова протилежними. Запишіть нові речення. Похмурий зимовий день. Іде сумний хлопчик.Швидко настав день. Хлопчик співає сумну пісню.

(Сонячний літній день. Біжить веселий хлопчик. Непомітно підкралась ніч. Дівчинка співає веселу пісню.)
Фізкультхвилинка
Пальчикова гімнастика. Вправа «Сонечко»
(Руки перехрещені тильним боком долонею до себе. Спочатку пальці обох рук стиснуті в кулаки, потім пальці-«промінці» розкриваються, руки повертаються праворуч-ліворуч.
У кінці віршика діти плескають у долоні.)
Ясне сонечко в кімнату
Дивиться в віконечко,
Дуже раді всі малята,
Плескають в долонечки.
— Запишіть текст, замінивши виділені слова на протилежні за значенням.
Зима. Холодно. Мовчать пташки. Сумно в садах і лісах.
 (Літо. Тепло. Співають пташки. Весело в садах і лісах.)
працювали на уроці? 
(Зі словами, протилежними за значенням.)
— Пригадайте пари протилежних за значенням слів.
Списування.

— Дякую за роботу!
О.м. (образотворче мистецтво) альбом стор.56 - 57

І Пустунчик допоможе:
https://pustunchik.ua/ua/treasure/draw/kak-narisovat-vetku-yabloni
 Дякую!


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Нехай навчання буде цікавим і корисним 💗💚💖 20 травня 2020    Середа Для спостережливих Математика Повторення і узагальнення вивченого у 1 класі.№51 – 60 з.63 https://www.liveworksheets.com/vz482411jm?fbclid=IwAR0Ms6UueBsaA73-F1mjDboyJvPt1taL7yETxgEF4vnQr6pDcR__BAKt5Ng Ф.к. Українська мова Читання тексту Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик» Відгадування загадки Мене просять і чекають, А як покажусь — утікають.                                                                                                                   ( Дощ. ) — Коли дощ теплий і не дуже сильний, як ми його називаємо? ( Дощик. ) — Сьогодні на уроці ми прочитаємо текст «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової та дізнаємося, чи дійсно дощик може бути кольоровим. — А як ви гадаєте, чи може бути дощик кольоровим? Гра «Склади прислів'я». — З'єднайте початок та кінцівку прислів'я. Без хмари змокнеш і в плащі. Дощ іде — дощ не п
                                                                                                                        26 березня, четвер, весна 2020 триває                               карантин триває - дотримуємося правил особистої гігієни,                               спілкуємося за допомогою сучасних технологій                               війна триває - дякуємо захисникам нашого миру              Радуємо своїх рідненьких успіхами у навчанні. Отже, до роботи! Математика Усна і письмова нумерація чисел 21 – 100. Десятковий склад чисел. ст. 96 з. 42 Розпочинаємо з математичної розминки. - Як називаються числа при додаванні? - Яке число при додаванні найбільше? - Чи може сума дорівнювати одному із доданків? - Як називаються числа при відніманні? - Яке число при відніманні найбільше? - Чи може різниця дорівнювати зменшуваному?             Задача 1. Хлопчик заплатив за ручку 4 монети по 10копійок. Скільки                         коштує ручка
23 березня, Пн, Весна 2020 Близько 500 років тому українці святкували в ці дні справжній прихід весни і дякували Сонцю за світло і тепло! Отже і ми сьогодні дякуємо Сонцю та сподіваємося на його тепло і ласку.  Дякуємо за наш мир нашим захисникам.  Слухаємо маму, тата, дотримуємося  правил особистої безпеки та особистої гігієни і починаймо працювати. Українська мова.  1.Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) С. 72-73 Руханка. Дотримуємося правил гігієни. 2.Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства   з.57 Повторення слів ввічливості (якби в школі, скільки б сценок ми розіграли б!).  У різних країнах вітаються по-різному. Головне — вітаючись у різних країнах, усі люди бажають одне одному добра. Звукові моделі слів. Пограйтеся зі своїми іграшками: розіграйте сцену "Знайомство", використовуючи слова ввічливості. Залучіть до гри молодших братиків та сестричок)