Перейти до основного вмісту

Нехай навчання буде цікавим і корисним💗💚💖

13 травня 2020  Середа
Для допитливих: https://svitdovkola.org/1/33/media2
Обмін інформацією. Робота з календарем  Попросіть дітей пригадати: 
- Скільки всього є літніх місяців? 
- Скільки днів має кожен літній місяць?
 - Скільки днів триває літо?  Порівняйте кількість днів у місяцях. 

Математика Повторення і узагальнення вивченого у 1 класі. № 1 – 10 з. 58








Ф.к.



Українська мова Виразне читання тексту 
«Іди, іди, дощику» Зірки Мензатюк
Відгадування загадки
— Відгадайте загадку!
Вітер хмари всі збере
І на землю щось впаде.
Мокрі квіти та трава.
Не гуляє дітвора.
Шумить він у полі і в саду,
А в дім не попаде.
І нікуди я не піду,
Поки він йде.
— Що це?
— Це дощик. Сьогодні ми будемо читати твори про дощ. Звуковий аналіз слова дощик
— Скласти звукову схему слова.
 Складання «асоціативного куща» до слова дощ
— А яким може бути дощ?

(Теплий, грозовий, грибний, тривалий, довгоочікуваний, набридливий, холодний, сильний, дзвінкий, весняний, осінній, проливний.)
— Навіщо потрібен дощ?
— Ти полюбляєш дощову погоду? Чому?
— Я знаю одного вовчика, який дуже любить, коли на вулиці дощить. І знаєте чому? Бо під час дощу з'являється його добрий друг — Капітошка! Це весела краплинка дощу. Там, де з'являється Капітошка, розпускаються квіти, листочки і трави. Він приносить веселощі та дружбу.



 Робота за сторінками букваря (с. 118-119)
Читацька розминка
   Читання  вірша Євгена Гуцала «Без дороги ходить дощ».
    Бесіда
— Між ким відбувається розмова?
— Про що говорять співрозмовники?
— Як ви вважаєте, ця розмова виникла ясної днини чи дощової?
    Гра «Слідами Капітошки».
— Капітошка — відомий бешкетник. Він пробігся рядками вірша, тому деякі слова розпливлися від води. Допоможіть Капітошці відновити вірш!

Фізкультхвилинка

 Продовження роботи за букварем
 Робота над текстом «Іди, іди, дощику!» Зірки Мензатюк
    Словникова робота (читання слів, обговорення їхнього значення).
гумові чоботи
не квапиться
калюжа
пооглядав
дощик дрімає
поприміряв
никає по двору
подався
полив'яний горщик
нудьгує
босоніж
похнюпився
припустить
    Бесіда
— Про кого розповідається в тексті? (Про Василька і Мирославу з подружками.)
— Хто головний персонаж? (Василько.)
— Яка обновка у нього з'явилася? Хто її купив?
      Робота над запитаннями для уважного читача.
— Чому Василько хотів, щоб припустився дощ?
— Як ви розумієте слова: «Дощ як припустить!»?
   Бесіда за ілюстраціями до тексту.
— Який епізод із тексту зобразив художник на першому малюнку?
— Яка подія відбувається на другому малюнку?
    Вибіркове читання.
— Знайдіть рядки, що відповідають кожному з малюнків.
— Придумайте свій заголовок до тексту.
— Кому з вас доводилося потрапляти під дощ?
— Як ви діяли — ховалися від дощу чи бігали і стрибали під ним?
Фізкультхвилинка
Переказування оповідання з опорою на малюнки.
Бесіда
— Що читали на уроці?
— Про кого йшлося у вірші?
— Про кого розповідається в тексті Зірки Мензатюк?
— Чи сподобались ці твори дітям? Чому так або ні?
Українська мова Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Ввічливі слова
Українську мову рідну
Будемо вивчати,
Та культуру мовлення
Разом розвивати.
Гра «Будь уважним!»
— Необхідно викреслити букви, що повторюються. Тоді ти прочитаєш тему  уроку.
МБМБВМБВМБІМБЧМБЛМБИМБВМБІМБМСМБЛМБОМБВМБАМБМ
— Що у вас утворилося? (Ввічливі слова.)
— А що таке ввічливі слова?
— Коли і навіщо їх уживають?
— Пригадай, які ввічливі слова тобі відомі.
Складання «асоціативного куща» «Чарівні слова». 

— Поміркуйте, чому ввічливі слова називають чарівними.
(Привітання, добро, ввічливість, вихованість, повага, дотримання правил етикету, спілкування...)
    Коли слід вживати ці слова?
БУДЬ ЛАСКА!
НА ДОБРАНІЧ!
ДОБРИЙ ДЕНЬ!
СМАЧНОГО!
ДЯКУЮ!
ДО ПОБАЧЕННЯ!
Вправа «Запиши ввічливі слова».
Назви ті, що складаються з двох слів. (Будь ласка! До побачення! Добрий день! На добраніч!) Запиши.
— Поміж записаних слів знайди та прочитай ті, якими вітаються під час зустрічі. (Добрий день!)
— Пригадай, якими ще словами ввічливості можна вітатися? (Добрий ранок! Добрий вечір! Здрастуйте! Привіт!)
— Знайди та прочитай ті слова, за допомогою яких прощаються. (До побачення!)
— Добери близькі за значенням слова до виразу до побачення. (До зустрічі! На все добре, щасливо! Будьте здорові!)
Фізкультхвилинка

Вправа на встановлення відповідності.
Завдання: пригадатиі записати близькі за значенням увічливі слова.
Пальчикова гімнастика «Сонечко»
Ясне сонечко в кімнату
Дивиться в віконечко.
Дуже раді всі малята,
Плескають в долонечки.
(Руки перехрещені тильним боком долоня до долоні. Спочатку пальці обох рук стиснуті в кулаки, потім пальці-«промінці» розкриваються, руки повертаються праворуч — ліворуч. Наприкінці вірша діти плескають у долоні.)
Гра «Ввічливо чи неввічливо?»
Умови гри: якщо ввічлива людина повинна робити те, про що говориться, то діти плескають у долоні, а якщо ні — тупотять ногами.
Прибери мерщій в кімнаті,
Й чистим, вмитим за сніданком
Привітайся до матусі:
— Рідна, з добрим ранком!
Потім радісним, привітним
Поспішай до трав, до квітів.
А щоб день пройшов не марно —
З усіма поводься гарно.
Без запрошення йди в гості,
Не вітайся там ні з ким.
І нізащо слів «Будь ласка!»
І «Пробачте!» не кажи!

Усміхнися сонечку:
«Здрастуй, золоте!»
Усміхнися квіточці —
Хай вона цвіте!
Усміхнися дощику:
«Лийся, мов з відра!»
Друзям усміхнися,
Побажай добра.
Списати вірш за вибором, пам'ятаючи правила записування віршованих рядків: так, як написав автор, рядочками, що римуються.
Бесіда
— Які ввічливі слова ви знаєте?
— Навіщо вони потрібні?
— У яких ситуаціях їх доречно вживати?
— Поміркуйте, як ввічливі слова допомагають людям у житті?
— Що думають і кажуть про тих людей, які вживають ввічливі слова, і тих, які цього не роблять?


О.м. (образотворче мистецтво) Твій мистецький край
Петриківський розпис.


Роботи майстрині Петриківські барви


Символіка мотивів розпису, так композиція букет-вазон це одвічний образ квітучого дерева життя; лиштва (фриз, бігунець) символізує безкінечність; квітка – вершина краси природи, її апогей; калина – символ дівочої вроди; мальва – козацької доблесті; дуб – вияв сили та мужності; зображення птаха – символ гармонії, світла, щастя; півник символізує пробудження, відродження; зозуля уособлює таємницю вічного плину часу.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Нехай навчання буде цікавим і корисним 💗💚💖 20 травня 2020    Середа Для спостережливих Математика Повторення і узагальнення вивченого у 1 класі.№51 – 60 з.63 https://www.liveworksheets.com/vz482411jm?fbclid=IwAR0Ms6UueBsaA73-F1mjDboyJvPt1taL7yETxgEF4vnQr6pDcR__BAKt5Ng Ф.к. Українська мова Читання тексту Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик» Відгадування загадки Мене просять і чекають, А як покажусь — утікають.                                                                                                                   ( Дощ. ) — Коли дощ теплий і не дуже сильний, як ми його називаємо? ( Дощик. ) — Сьогодні на уроці ми прочитаємо текст «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової та дізнаємося, чи дійсно дощик може бути кольоровим. — А як ви гадаєте, чи може бути дощик кольоровим? Гра «Склади прислів'я». — З'єднайте початок та кінцівку прислів'я. Без хмари змокнеш і в плащі. Дощ іде — дощ не п
                                                                                                                        26 березня, четвер, весна 2020 триває                               карантин триває - дотримуємося правил особистої гігієни,                               спілкуємося за допомогою сучасних технологій                               війна триває - дякуємо захисникам нашого миру              Радуємо своїх рідненьких успіхами у навчанні. Отже, до роботи! Математика Усна і письмова нумерація чисел 21 – 100. Десятковий склад чисел. ст. 96 з. 42 Розпочинаємо з математичної розминки. - Як називаються числа при додаванні? - Яке число при додаванні найбільше? - Чи може сума дорівнювати одному із доданків? - Як називаються числа при відніманні? - Яке число при відніманні найбільше? - Чи може різниця дорівнювати зменшуваному?             Задача 1. Хлопчик заплатив за ручку 4 монети по 10копійок. Скільки                         коштує ручка
23 березня, Пн, Весна 2020 Близько 500 років тому українці святкували в ці дні справжній прихід весни і дякували Сонцю за світло і тепло! Отже і ми сьогодні дякуємо Сонцю та сподіваємося на його тепло і ласку.  Дякуємо за наш мир нашим захисникам.  Слухаємо маму, тата, дотримуємося  правил особистої безпеки та особистої гігієни і починаймо працювати. Українська мова.  1.Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) С. 72-73 Руханка. Дотримуємося правил гігієни. 2.Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства   з.57 Повторення слів ввічливості (якби в школі, скільки б сценок ми розіграли б!).  У різних країнах вітаються по-різному. Головне — вітаючись у різних країнах, усі люди бажають одне одному добра. Звукові моделі слів. Пограйтеся зі своїми іграшками: розіграйте сцену "Знайомство", використовуючи слова ввічливості. Залучіть до гри молодших братиків та сестричок)