Перейти до основного вмісту

Нехай навчання буде цікавим і корисним💗💚💖

15 травня 2020  П’ятниця
Дотримуватися правил особистої безпеки завжди!
Твої батьки - твої порадники і друзі!
Бажаю приємних та безпечних пригод!


Українська мова Читання тексту Олега Буценя «Зараз»
Розгадування ребуса

— Яке слово утворилося? (Допомога.)
— Чи допомагаєте ви членам вашої родини? Яким чином?
— Сьогодні на уроці ми поговоримо про те, як і кому слід допомагати, прочитаємо текст «Зараз» Олега Буценя.
Робота за сторінками букваря (с. 120-122)
Читацька розминка.
    Читання вірша за Наталією Бутук.
    Бесіда.
— Про кого розповідається у вірші?
— Що хотіла зробити дівчинка? (Допомогти мамі.)
— Що мала зробити? (Прибрати на столі, полити квіти.)
— Чи зробила вона те, що хотіла? (Ні, відклала все на завтра.)
— Як ви вважаєте, який недолік був у дівчинки? (Не дотримала свого слова, відклала справу на завтра, пообіцяла і не виконала обіцянки.)
— Як ви гадаєте, чи зробить дівчинка завтра все, що пообіцяла?
— Чому ви так уважаєте?
 Добирання заголовка до вірша.
Словникова робота.
— Як ви розумієте слово зараз? (Негайно, в цю мить.)
Фізкультхвилинка
Робота за текстом Олега Буценя «Зараз».
·    Підготовча робота (читання та пояснення значення окремих слів).
спершу
прокинулась
розкидані
випрасувати
напевно
одягнулась
неприбрані
зав'язати
подалась на кухню
бавитись
звечора
розрюмсалась
прикро
зраділа
посміхаючись
не барилась
незастелене
відказала
незабаром
    Читання тексту.
    Бесіда.
— Про кого йдеться у тексті?
— Як звали дівчинку?
— З кого складалася її сім'я?
— Що відбувалося в цій родині?
— Чому Маринка заплакала?
— Хто її заспокоїв?
— Куди вирушила сім'я після сніданку?
  Робота за запитаннями для уважного читача.
    Добирання заголовка до тексту.
   Робота за ілюстраціями до тексту.
— Що зображено на кожній ілюстрації?
— Які події з тексту на них відбуваються?
Гімнастика для очей
Очі щільно ми закрили —
Це один, два, три, чотири.
Потім ширше розкриваєм,
Вдалині щось роглядаєм.
І поки ми розглядали —
До шести порахували.
Щоб очі наші відпочили
Робим це разів чотири.
(Якби були у класі, то було б: Читання за ролями.
(Для цього варто заздалегідь підготувати на аркушах паперу розмову персонажів тексту у форму діалогу без слів автора.) Гра «Театр»)
    Бесіда.
— Чи не траплялося у вашому житті, коли ви щось обіцяли зробити, але не виконували своїх обіцянок? Чому?
Стратегія «Входження в картину»
— Розгляньте репродукцію картини.
— Кого ви бачите?
— Де знаходяться діти? Про що це свідчить?
— Коли відбувається подія?
— Чим зайняті діти?
— Що робить старша дівчинка?
— А чим зайняті молодші?
— Який настрій у дітей? Чому ви так уважаєте?
— Як ви гадаєте, це сучасна картина? Чому?
— Доберіть назву до цієї картини.
— Картину «Мамині помічники» написав Марсель Марльєр, бельгійський художник-ілюстратор (1930-2011).

Бесіда
— Що читали на уроці?
— Про кого розповідається у вірші Наталі Бутук?
— Про кого йдеться в тексті Олега Буценя «Зараз»?
— Що спільного у цих творах?
— Дякую за роботу!
Завдання для цікавої перерви
    Розглянь малюнки. Як діти допомагають дорослим? Розфарбуй той малюнок, що тобі подобається найбільше.

Українська мова Побудова, правильне інтонування і записування запитань
Гра «Ввічливі слова».
— З'єднайте ввічливе слово з відповідним малюнком.

— Які ще ввічливі слова ви знаєте?
— Навіщо їх необхідно використовувати в мовленні?
Каліграфічна розминка
    Бесіда.
— Чи відомий вам розділовий знак, який допомагає запитати? (Знак питання.)
— Що він означає?
— Коли його використовують?
    Повторення і закріплення правильного написання знака питання та різних типів з'єднань букв.
Вправа «Юний журналіст».
    Бесіда.
— Чи знаєте ви, хто такі журналісти?
— Чим займаються люди цієї професії?
— Де вам доводилося бачити журналістів?
— Яким інструментом вони зазвичай користуються? (Мікрофоном.)
    Робота за малюнками.


— Люди яких професій зображені на малюнках? (Космонавт і вчителька.)
— Поставте свої запитання цим людям (спочатку — космонавтові, а потім — учительці).
— Запишіть одне зі складених запитань до космонавта й одне — до вчительки. Але спочатку пригадайте, як необхідно писати перше слово в реченні.
— Який знак слід поставити в кінці питального речення?
Фізкультхвилинка

Вправа «Інтерв'ю».
Словникова робота: взяти інтерв'ю.
— Чи знаєте ви, що означає взяти інтерв'ю? (Поставити комусь запитання.)
    Виконання вправи.
— Пропоную вам взяти інтерв'ю у кожного члена родини. Можна телефоном. Подумайте, про що будете розпитувати.
Вправа «Знайди питальне речення».
— Прочитайте вірш Грицька Бойка.
Чому Тимко подряпаний?
— Чому це ти подряпаний? — 
Юрко Тимка пита.
Тимко йому відказує:
— Та я ж купав кота!
— А я от не подряпаний, 
Хоч теж купав свого...
— Еге, ти ж не викручував
 
І не сушив його!
— Знайдіть у ньому питальні речення. За якою ознакою ви шукатимете запитання у вірші? (За знаком питання у кінці речення.)
— Прочитайте їх, намагаючись правильно інтонувати.
— Чому кіт подряпав Тимка? (Бо коти не люблять купатися.)
— У кого з вас є кіт чи кішка?
— Чи купаєте ви тваринку? Як кіт чи кішка поводяться під час цієї процедури?
— Випишіть запитання з вірша.
Пальчикова гімнастика
(Вихідне положення — середній і безіменний пальці разом з великим утворюють кругленьку «мордочку», «вуха» нашорошити, тобто трохи розігнути вказівний і мізинний пальці.)
Для мишки       Страшнішого,
Немає звіра      Ніж кішка.
Вправа «Чарівники».
— Прочитайте речення.
Любочці подобається брати інтерв'ю.
— Перетворіть його на запитання. Запитань може бути декілька.
— Запишіть утворені речення. (Чи подобається Любочці брати інтерв'ю? Кому подобається брати інтерв'ю? Що подобається Любочці?)
Вправа «Запитання для інопланетян».
— Придумайте запитання інопланетянам. Запишіть.
Гра «Хто більше?»
Завдання: поставити якомога більше запитань зі словом де.
— Одне із запитань за власним вибором запишіть.
Бесіда
— Що складали і записували на уроці? (Запитання.)
— Що необхідно знати, щоб правильно записати запитання? (Перше слово в реченні пишеться з великої букви. Решта слів пишуться окремо одне від одного. У кінці речення ставиться знак питання.)
— Пригадайте, люди яких професій ставлять запитання.

— Дякую за роботу!

Ф.к. 

ЯДС Що шкодить природі?




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Нехай навчання буде цікавим і корисним 💗💚💖 20 травня 2020    Середа Для спостережливих Математика Повторення і узагальнення вивченого у 1 класі.№51 – 60 з.63 https://www.liveworksheets.com/vz482411jm?fbclid=IwAR0Ms6UueBsaA73-F1mjDboyJvPt1taL7yETxgEF4vnQr6pDcR__BAKt5Ng Ф.к. Українська мова Читання тексту Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик» Відгадування загадки Мене просять і чекають, А як покажусь — утікають.                                                                                                                   ( Дощ. ) — Коли дощ теплий і не дуже сильний, як ми його називаємо? ( Дощик. ) — Сьогодні на уроці ми прочитаємо текст «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової та дізнаємося, чи дійсно дощик може бути кольоровим. — А як ви гадаєте, чи може бути дощик кольоровим? Гра «Склади прислів'я». — З'єднайте початок та кінцівку прислів'я. Без хмари змокнеш і в плащі. Дощ іде — дощ не п
                                                                                                                        26 березня, четвер, весна 2020 триває                               карантин триває - дотримуємося правил особистої гігієни,                               спілкуємося за допомогою сучасних технологій                               війна триває - дякуємо захисникам нашого миру              Радуємо своїх рідненьких успіхами у навчанні. Отже, до роботи! Математика Усна і письмова нумерація чисел 21 – 100. Десятковий склад чисел. ст. 96 з. 42 Розпочинаємо з математичної розминки. - Як називаються числа при додаванні? - Яке число при додаванні найбільше? - Чи може сума дорівнювати одному із доданків? - Як називаються числа при відніманні? - Яке число при відніманні найбільше? - Чи може різниця дорівнювати зменшуваному?             Задача 1. Хлопчик заплатив за ручку 4 монети по 10копійок. Скільки                         коштує ручка
23 березня, Пн, Весна 2020 Близько 500 років тому українці святкували в ці дні справжній прихід весни і дякували Сонцю за світло і тепло! Отже і ми сьогодні дякуємо Сонцю та сподіваємося на його тепло і ласку.  Дякуємо за наш мир нашим захисникам.  Слухаємо маму, тата, дотримуємося  правил особистої безпеки та особистої гігієни і починаймо працювати. Українська мова.  1.Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) С. 72-73 Руханка. Дотримуємося правил гігієни. 2.Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства   з.57 Повторення слів ввічливості (якби в школі, скільки б сценок ми розіграли б!).  У різних країнах вітаються по-різному. Головне — вітаючись у різних країнах, усі люди бажають одне одному добра. Звукові моделі слів. Пограйтеся зі своїми іграшками: розіграйте сцену "Знайомство", використовуючи слова ввічливості. Залучіть до гри молодших братиків та сестричок)