Перейти до основного вмісту

Нехай навчання буде цікавим і корисним💗💚💖

18 травня 2020   Понеділок
Суперкмітливим:




ЯДС (я досліджую світ) Як потрібно поводитися серед природи?
Просто і наочно про те, що відбувається в Карпатах після дощів....
Ф.к. (фізкультура)


Українська мова Робота з дитячим твором.
Продовжуємо знайомство з письменницею Ларисою Ніцой. 
Відвідайте її сайт 
http://www.nitsoi.com/?fbclid=IwAR0LeTaNDvmqAvbsA6hugYjfyEbeRYbA0aKY6k6M9_Qzuz062O4HuILnkQA
Л. Ніцой «Страшне страховисько» 
Як думаєте, про що цей твір?
А, як думаєте, до якого жанру належить, знаючи тільки назву?
Уважно послухай твір. 
Слухаючи, думай: "Чи можуть діти вирішувати "великі" проблеми?" 
До якого жанру належить? (казка, вірш, оповідання) 
Чому так думаєш? 
То, чи можуть діти вирішувати "великі" проблеми?
Отже, завжди починаємо із себе. В усьому))
Склади разом із дорослими план очищення нашого лісу, міста. Як ви з родиною підтримуєте чистоту рідного дому, вулиці, міста? Обговори це питання з дорослими.
Намалюй свого Лісовуню.

Українська мова Читання й записування речень зі знаком
оклику
Відгадування загадок
Для письма, сказати прошу,
Що потрібно взяти? (Зошит.)
Хутко стрибне на папір,
І, хоч вір, а хоч не вір,
Враз напише нове слово.
Ось і речення готове.
Вправно пише у руці,
Бачать всі старання ці. (Ручка.)
Малюкам гукаю я,
Що уже не дошкільня!
А шкільний дзвінок співучий
Називає мене... (учень).
Біля школи на перерві
Дітлахів гурти веселі.
Одні бігають, стрибають,
Інші щось розповідають,
Дехто весело сміється,
Бо у них все удається.
Раптом продзвенів дзвінок.
Всі побігли на... (урок).
Гра «Чарівники»
— У нас є чотири слова-відгадки: зошит, ручка, учень, урок. Склади із цими словами речення. (Наприклад: Учень підготував до уроку ручку та зошит.) Запиши.
— Який знак поставимо в кінці цього речення?
— А тепер перетворіться на чарівників: переробіть це речення так, щоб воно стало питальним. (Наприклад: Що підготував до уроку учень? Хто підготував до уроку ручку та зошит?)
— А який знак поставимо в кінці таких речень?
Гра «Запитай!»— Складіть до малюнка 2 питальних речення.

Каліграфічна розминка. Повторення і закріплення правильного написання знака оклику
   Написати рядок Знак оклику.
— Що він означає?
— Коли його використовують?
    Вправа «Придумай і запиши!».
Придумай своє речення зі знаком оклику і запиши його.
— Прочитай записане речення вголос, правильно інтонуючи.
Фізкультхвилинка
Робота над віршем Грицька Бойка «Хто кого зловив?».
    Читання вірша.
ХТО КОГО ЗЛОВИВ?
— Рака витяг я з води!
— То давай його сюди!
— Ой, не можу — не пускає:
Пальці клешнями стискає!
— Пальці, кажеш, прищипив?
Хто ж кого тоді зловив?
    Бесіда.
— Між ким відбувається розмова?
— Що повідомляє перший хлопчик?
— Що говорить другий?
— Як ви розумієте значення останнього речення у вірші?
— До якого настрою спонукає цей вірш?
    Читання вірша по ролях.
    Запис речень зі знаком оклику.
    Вправа «Перетворення».
— Прочитайте речення. Наша команда виграла.
— Перетворіть подане речення так, щоб у кінці стояв знак оклику.
— Запишіть утворене речення. (Наша команда виграла!)
Пальчикова гімнастика.
Олівець в руці катаю,
Поміж пальчиків кручу.
Неодмінно кожен палець
Будь слухняним я навчу.

(показуємо: долоню, а потім по черзі з'єднуємо з великим пальцем решту, починаючи зі вказівного.)

Пальчику, пальчику,
Де ти бував?
Я з цим братом в ліс ходив,
А з цим братом борщ варив,
З цим я кашки скуштував,
А з найменшим заспівав.

— Які речення складали і записували на уроці? (Зі знаком оклику.)
— Як потрібно читати такі речення?
— Придумай речення зі знаком оклику та вимов їх з відповідною інтонацією.
 Математика Повторення і узагальнення вивченого у 1 класі.№31-39 з.61
 Технологія «Мозковий штурм»
Яке найменше двоцифрове число?
Що більше: сантиметр чи дециметр?
Яке попереднє число до числа 50?
Яке наступне число до числа 99?
Скільки десятків і одиниць у числі 55?
Назвати числа сьомого десятка.
Яке найбільше двоцифрове число?
Назвати числа при додаванні;
-        назвати числа при відніманні;
-        з чого складається задача;
-        прочитати різними способами: 5+4;
-        одиниця вимірювання маси;
-        одиниця вимірювання довжини.
МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ

-        записати число, в якому 1 десяток і 5 одиниць;
-        з-за куща виглядає 2 вушок,  скільки зайчиків ховається за кущем?
-        яке число є «зайвим»: 2,3,4,6?
-        перший доданок 10, другий доданок 6, записати суму;
-        зменшуване 14, від’ємник 4, записати різницю;
-        «ланцюжок»: 10-2+10+1+1-0=

Віршовані задачі.
1)    Що у лісі там гримить?
Робить вулики ведмідь.
Він зробив їх тільки 7 –
На два менше, ніж хотів.
                                            (9)
                              2) Заєць вуха насторожив-
Ліс шумів із всіх кінців.
Хто сказати мені може
Скільки вух у трьох зайців?
                         (6)
(Перевірка диктанту: 15,1,3,16,10,20, 9,6)




 Для кмітливих

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Нехай навчання буде цікавим і корисним 💗💚💖 20 травня 2020    Середа Для спостережливих Математика Повторення і узагальнення вивченого у 1 класі.№51 – 60 з.63 https://www.liveworksheets.com/vz482411jm?fbclid=IwAR0Ms6UueBsaA73-F1mjDboyJvPt1taL7yETxgEF4vnQr6pDcR__BAKt5Ng Ф.к. Українська мова Читання тексту Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик» Відгадування загадки Мене просять і чекають, А як покажусь — утікають.                                                                                                                   ( Дощ. ) — Коли дощ теплий і не дуже сильний, як ми його називаємо? ( Дощик. ) — Сьогодні на уроці ми прочитаємо текст «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової та дізнаємося, чи дійсно дощик може бути кольоровим. — А як ви гадаєте, чи може бути дощик кольоровим? Гра «Склади прислів'я». — З'єднайте початок та кінцівку прислів'я. Без хмари змокнеш і в плащі. Дощ іде — дощ не п
                                                                                                                        26 березня, четвер, весна 2020 триває                               карантин триває - дотримуємося правил особистої гігієни,                               спілкуємося за допомогою сучасних технологій                               війна триває - дякуємо захисникам нашого миру              Радуємо своїх рідненьких успіхами у навчанні. Отже, до роботи! Математика Усна і письмова нумерація чисел 21 – 100. Десятковий склад чисел. ст. 96 з. 42 Розпочинаємо з математичної розминки. - Як називаються числа при додаванні? - Яке число при додаванні найбільше? - Чи може сума дорівнювати одному із доданків? - Як називаються числа при відніманні? - Яке число при відніманні найбільше? - Чи може різниця дорівнювати зменшуваному?             Задача 1. Хлопчик заплатив за ручку 4 монети по 10копійок. Скільки                         коштує ручка
23 березня, Пн, Весна 2020 Близько 500 років тому українці святкували в ці дні справжній прихід весни і дякували Сонцю за світло і тепло! Отже і ми сьогодні дякуємо Сонцю та сподіваємося на його тепло і ласку.  Дякуємо за наш мир нашим захисникам.  Слухаємо маму, тата, дотримуємося  правил особистої безпеки та особистої гігієни і починаймо працювати. Українська мова.  1.Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) С. 72-73 Руханка. Дотримуємося правил гігієни. 2.Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства   з.57 Повторення слів ввічливості (якби в школі, скільки б сценок ми розіграли б!).  У різних країнах вітаються по-різному. Головне — вітаючись у різних країнах, усі люди бажають одне одному добра. Звукові моделі слів. Пограйтеся зі своїми іграшками: розіграйте сцену "Знайомство", використовуючи слова ввічливості. Залучіть до гри молодших братиків та сестричок)