Нехай навчання буде цікавим і
корисним💗💚💖
ЯДС (я досліджую світ) Як потрібно поводитися серед
природи?
Просто і наочно про те, що відбувається в Карпатах після дощів....
Ф.к. (фізкультура)
Українська мова Робота з дитячим твором.
Продовжуємо знайомство з письменницею Ларисою Ніцой.
Відвідайте її сайт
http://www.nitsoi.com/?fbclid=IwAR0LeTaNDvmqAvbsA6hugYjfyEbeRYbA0aKY6k6M9_Qzuz062O4HuILnkQA
Українська мова Читання й записування речень зі знаком
Продовжуємо знайомство з письменницею Ларисою Ніцой.
Відвідайте її сайт
http://www.nitsoi.com/?fbclid=IwAR0LeTaNDvmqAvbsA6hugYjfyEbeRYbA0aKY6k6M9_Qzuz062O4HuILnkQA
Л. Ніцой «Страшне страховисько»
Як думаєте, про що цей твір?
А, як думаєте, до якого жанру належить, знаючи тільки назву?
Уважно послухай твір.
Слухаючи, думай: "Чи можуть діти вирішувати "великі" проблеми?"
До якого жанру належить? (казка, вірш, оповідання)
Чому так думаєш?
То, чи можуть діти вирішувати "великі" проблеми?
Отже, завжди починаємо із себе. В усьому))
Склади разом із
дорослими план очищення нашого лісу, міста. Як ви з родиною підтримуєте чистоту рідного дому, вулиці, міста? Обговори це питання з дорослими.
Намалюй свого
Лісовуню.
оклику
Відгадування загадок
Для письма, сказати прошу,
Що потрібно взяти? (Зошит.)
Хутко стрибне на папір,
І, хоч вір, а хоч не вір,
Враз напише нове слово.
Ось і речення готове.
Вправно пише у руці,
Бачать всі старання ці. (Ручка.)
Малюкам гукаю я,
Що уже не дошкільня!
А шкільний дзвінок співучий
Називає мене... (учень).
Біля школи на перерві
Дітлахів гурти веселі.
Одні бігають, стрибають,
Інші щось розповідають,
Дехто весело сміється,
Бо у них все удається.
Раптом продзвенів дзвінок.
Всі побігли на... (урок).
Гра «Чарівники»
— У нас є чотири слова-відгадки: зошит,
ручка, учень, урок. Склади із цими словами речення.
(Наприклад: Учень підготував до уроку ручку та зошит.)
Запиши.
— Який знак поставимо в кінці цього
речення?
— А тепер перетворіться на чарівників:
переробіть це речення так, щоб воно стало питальним. (Наприклад: Що
підготував до уроку учень? Хто підготував до уроку ручку та зошит?)
— А який знак поставимо в кінці таких
речень?
Гра «Запитай!»— Складіть до малюнка 2
питальних речення.
Каліграфічна
розминка. Повторення і закріплення правильного написання знака оклику
Написати рядок Знак оклику.
— Що він означає?
— Коли його використовують?
Вправа «Придумай і запиши!».
Придумай своє речення зі знаком
оклику і запиши його.
— Прочитай записане речення вголос,
правильно інтонуючи.
Фізкультхвилинка
Робота над віршем
Грицька Бойка «Хто кого зловив?».
Читання вірша.
ХТО КОГО ЗЛОВИВ?
— Рака витяг я з води!
— То давай його сюди!
— Ой, не можу — не пускає:
Пальці клешнями стискає!
— Пальці, кажеш, прищипив?
Хто ж кого тоді зловив?
Бесіда.
— Між ким відбувається розмова?
— Що повідомляє перший хлопчик?
— Що говорить другий?
— Як ви розумієте значення останнього
речення у вірші?
— До якого настрою спонукає цей вірш?
Читання вірша по ролях.
Запис речень зі знаком оклику.
Вправа «Перетворення».
— Прочитайте речення. Наша
команда виграла.
— Перетворіть подане речення так, щоб у
кінці стояв знак оклику.
— Запишіть утворене речення. (Наша
команда виграла!)
Пальчикова
гімнастика.
Олівець в руці катаю,
Поміж пальчиків кручу.
Неодмінно кожен палець
Будь слухняним я навчу.
(показуємо: долоню, а потім по
черзі з'єднуємо з великим пальцем
решту, починаючи зі вказівного.)
Пальчику, пальчику,
Де ти бував?
Я з цим братом в ліс ходив,
А з цим братом борщ варив,
З цим я кашки скуштував,
А з найменшим заспівав.
— Які речення складали і записували на
уроці? (Зі знаком оклику.)
— Як потрібно читати такі речення?
— Придумай речення зі знаком оклику та
вимов їх з відповідною інтонацією.
Математика Повторення і узагальнення вивченого у 1 класі.№31-39
з.61
Технологія «Мозковий штурм»
Яке найменше двоцифрове число?
Що більше: сантиметр чи дециметр?
Яке попереднє число до числа 50?
Яке наступне число до числа 99?
Скільки десятків і одиниць у числі 55?
Назвати числа сьомого десятка.
Яке найбільше двоцифрове число?
Назвати числа при
додаванні;
-
назвати числа при відніманні;
-
з чого складається задача;
-
прочитати різними способами: 5+4;
-
одиниця вимірювання маси;
-
одиниця вимірювання довжини.
МАТЕМАТИЧНИЙ
ДИКТАНТ
-
записати число, в якому 1 десяток і 5
одиниць;
-
з-за куща виглядає 2 вушок, скільки зайчиків ховається за кущем?
-
яке число є «зайвим»: 2,3,4,6?
-
перший доданок 10, другий доданок 6,
записати суму;
-
зменшуване 14, від’ємник 4, записати
різницю;
-
«ланцюжок»: 10-2+10+1+1-0=
Віршовані задачі.
1) Що у
лісі там гримить?
Робить вулики ведмідь.
Він зробив їх тільки 7 –
На два менше, ніж хотів.
(9)
2) Заєць вуха насторожив-
Ліс шумів із всіх кінців.
Хто сказати мені може
Скільки вух у трьох зайців?
(6)
(Перевірка диктанту: 15,1,3,16,10,20, 9,6)
Для кмітливих
Коментарі
Дописати коментар