Перейти до основного вмісту
Нехай навчання буде цікавим і корисним💗💚💖
5 травня 2020 Вівторок
Триває тиждень «Ми – українці. Ми - європейці»
Щастя жити 29.04.2020
Велике щастя – просто в світі жити,
Радіти сонцю, вітру, що летить,
Та бачити красу, цей світ любити…
І дивуватись, мріяти, творить…
Бо світ чудовий, просто дивовижно…
А навесні – казкові чудеса!
Дерева квітнуть всюди ніжно-ніжно,
Виблискує на сонечку роса,
І лине пісня щира і натхненна,
Усе живе співає і дзвенить.
Весна прекрасна, ніжна і пісенна,
І чарівна весною кожна мить.
А жити на Землі – велике диво…
Життя усім дається лише раз.
Й прожити треба нам його щасливо
І дивуватись світові весь час,
Та пізнавати, вчити і любити,
Щоб з світом в нас гармонія була.
І бути мудрим, та добро творити,
Й нікому в світі не бажати зла…
Велике щастя – просто в світі жити
І відчувати радості політ.
Людина ж вміє мислити, творити,
І розуміти цей чарівний світ…
Надія Красоткіна


Українська мова Робота над усвідомленим читанням тексту «Новий
велосипед» Миколи Стеценка
Відгадування загадки
— Сьогодні у нас буде незвичайний урок, бо хочу запросити вас на віртуальну (уявну) прогулянку. Всі ми знаємо, що прогулянка приносить користь нашому здоров'ю. А якщо під час прогулянки ми будемо пересуватися на транспорті, який вам потрібно вгадати, то, як на мене, користі буде ще більше. Отже, відгадайте транспорт, на якому ми вирушимо на прогулянку.
Покрути його педалі —
Й повезе в далекі далі.
Є звичайний, є гірський,
Жовтий, білий, голубий.
(Велосипед.)
— Якою буде наша прогулянка? (Велосипедною.)
Гра «Знайди слова». Запиши.
— Знайдіть у таблиці слова, що стосуються слова велосипед.
ш
л
я
х
р
м
у
р
у
х
р
с
и
д
і
н
н
я
м
у
у
м
и
м
н
а
с
о
с
м
м
у
м
в
і
т
е
р
м
у
у
д
и
т
и
н
с
т
в
о
м
у
с
п
и
ц
я
у
м
о
с
п
о
р
т
ю
р
а
о
а
с
п
е
д
а
л
і
с
а
м
На які питання відповідають слова?
Слова: шлях, рух, сидіння, насос, вітер, дитинство, спиця, спорт, рама, педалі.
— Чи готові ми до прогулянки? Переконаймося!
Вправа «Склади речення».
— Підготуйте відповіді на запитання біля кожного малюнка.
— Назвіть слова, які відповідають на питання що робить? що роблять?

Всі готові! Їдемо на прогулянку!
Зупинка перша «Читацька розминка»
Робота за сторінкою букваря. Читання вірша Євгена Юхниці (с. 110).
Бесіда.
— Про кого йдеться у вірші?
— Який настрій у хлопчика?
— Чому він забрав у братика всі іграшки?
— Чи одержав від цього задоволення?
— Яку пораду ви могли би дати хлопчикові?
— Чому хлопчикові самому не весело?
— Придумайте заголовок до вірша.
— Сьогодні під час нашої велосипедної прогулянки ми познайомимося з текстом Миколи Стеценка «Новий
велосипед».
Словникова робота.
Читання стовпчиків слів із тексту.
велосипед
проїхатись
майданчик
відмахнувся
новенький
сигналячи
хлоп'ята
закружляв
пісочниця
закортіло
гойдалка
набридло
врешті
розгойдувалися
виблискував
набурмосився
Пояснення значень виділених слів.
Відмахнувся —
позбувся кого-, чого-небудь небажаного.
Закортіло —
сильно захотілося.
Набридло —
стало неприємним, нудним через одноманітність, часту повторюваність; надокучливість.
Набурмосився —
те саме, що насупитися.
Зупинка друга «Спортивна»
Фізкультхвилинка
— Настав час відпочинку для справжніх спортсменів-велосипедистів! Запрошую всіх на веселу фізкультхвилинку!



Їду швидко я, вперед

Мчиться мій велосипед.
Натискаю на педалі,
Їду далі, далі, далі!
Зупинка третя «Багато читай — світ новий пізнавай!». Робота над змістом
оповідання Миколи Стеценка «Новий велосипед» (с. 110 - 111)
1) Передбачення.
— Як ви вважаєте, про що чи про кого йтиметься в цьому оповіданні?
2) Читання тексту.
3) Бесіда.
— Чи справдилися ваші очікування?
— Про кого розповідається в тексті?
— Чому діти оточили Левка?
— Що Левко відповів дітям на їхнє прохання покататися на велосипеді?
— Пригадайте, чи не траплялося у вашому житті подібних випадків.
— Чому автор назвав текст саме так?
— Який інший заголовок ви можете запропонувати?
— Чому діти не подавали Левкові м'яча, не зупинили для нього гойдалку і не звертали на нього уваги?
Підготовка порад для Левка.
— Запишіть на аркушах
поради для Левка.
Вибіркове читання.
— Знайдіть уривки, що
відповідають малюнкам до тексту.
Зупинка четверта «Зіркість велосипедиста»
— Кожен велосипедист повинен мати добрий зір. Зробімо зарядку для наших оченят!
— У вікні на вулиці спочатку знайдіть найближчий предмет і сконцентруйте на ньому увагу. Потім відшукайте найдальший — переведіть зір на нього. Повторіть двічі-тричі.
Зупинка п'ята «Театральна». Читання тексту за ролями
Зупинка шоста «Запитай».
— Які питання ти б поставив:
автору оповідання?
Левкові?
дітям у дворі?
Зупинка сьома «Підсумкова»
Бесіда
— Наша прогулянка наближається до завершення. Що ми читали на уроці?
— Про кого йшлося у вірші Щебетунчика?
— Про кого розповідається в оповіданні Миколи Стеценка «Новий велосипед»?
— Що цінного дізналися на уроці для себе?
— Дякую за роботу!
Завдання для цікавої перерви
Допоможи велосипедисту дістатися траси.

Українська мова Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами
Вправа «Слова — назви ознак»
— З'єднайте слова з відповідними малюнками. Запишіть.
зелений
швидкий
теплий
невисокий
чорний
смугастий
рудий
грайливий
Гра «Порівняй і запиши»
Сніг м'який, а лід —... (твердий).
Яблуко — солодке, а лимон — ... (кислий).
Помідор — червоний, а огірок — ... (зелений).
Каліграфічна розминка. Повторення
правильного написання і з'єднання букв.
Вправа «Утвори речення».
— Складіть речення за малюнком.
— Складіть і запишіть речення: одне про хлопчиків і одне — про дівчаток. Дайте дітям імена.
— Як слід писати
перше слово в реченні?
— Що потрібно
поставити в кінці речення?
— Як напишете імена?
— Знайдіть у реченнях слова, які відповідають на питання що робить? або що роблять?. Підкресліть їх.
Це слова, які називають дію і відповідають на питання «що робить? що роблять?» - дієслова.
Фізкультхвилинка

Вправа «Утвори слово».
(Що?) Варення – (що робити?) варити;
(що?) цвіт – (що робити?) …;
(що?) читання – (що робити?) …;
(що?) біг -  (що робити?) …;
(що?) спів - (що робити?) … .
— Складіть речення з
утвореними дієсловами.
Пальчикова гімнастика «Олівець»
Олівець в руці катаю,
Поміж пальчиків кручу.
Неодмінно кожен палець
Буть слухняним я навчу.
Покласти олівець між вказівним, середнім і безіменним пальцями. Крутити олівець, передавати його з одного пальця на інший.
Гра «Прочитай та відгадай».     
Відгадування загадок. Добирання до
слів-відгадок слів, які відповідають на питання що робить?.
Дивний крихітний автобус
По піску кудись поліз.
А він ходить так повільно
Через те, що без коліс.

(Повзе, плаває,
пересувається.)

Не звір, не птиця, а
ніс, як спиця.
(Пищить, кусає, літає.)

Я великий, я красивий,
Як біжу, то в'ється грива.
Хвіст у мене довгий-довгий,
Хвіст у мене, мов шовковий.

(Бігає, скаче, ірже.)

Має гребінь,
А розчесатись ним не може.
(Співає, будить,
походжає.)
— З якими словами ознайомились на уроці? (Зі словами, які називають дію і відповідають на питання «що робить? що роблять?» - з дієсловами)
— Назвіть слова, які відповідають на питання що робить?.
— Назвіть слова, які відповідають на питання що роблять?.
—Дякую за роботу!


Музика


Математика





Світлина від Людмили Торби.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Нехай навчання буде цікавим і корисним 💗💚💖 20 травня 2020    Середа Для спостережливих Математика Повторення і узагальнення вивченого у 1 класі.№51 – 60 з.63 https://www.liveworksheets.com/vz482411jm?fbclid=IwAR0Ms6UueBsaA73-F1mjDboyJvPt1taL7yETxgEF4vnQr6pDcR__BAKt5Ng Ф.к. Українська мова Читання тексту Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик» Відгадування загадки Мене просять і чекають, А як покажусь — утікають.                                                                                                                   ( Дощ. ) — Коли дощ теплий і не дуже сильний, як ми його називаємо? ( Дощик. ) — Сьогодні на уроці ми прочитаємо текст «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової та дізнаємося, чи дійсно дощик може бути кольоровим. — А як ви гадаєте, чи може бути дощик кольоровим? Гра «Склади прислів'я». — З'єднайте початок та кінцівку прислів'я. Без хмари змокнеш і в плащі. Дощ іде — дощ не п
                                                                                                                        26 березня, четвер, весна 2020 триває                               карантин триває - дотримуємося правил особистої гігієни,                               спілкуємося за допомогою сучасних технологій                               війна триває - дякуємо захисникам нашого миру              Радуємо своїх рідненьких успіхами у навчанні. Отже, до роботи! Математика Усна і письмова нумерація чисел 21 – 100. Десятковий склад чисел. ст. 96 з. 42 Розпочинаємо з математичної розминки. - Як називаються числа при додаванні? - Яке число при додаванні найбільше? - Чи може сума дорівнювати одному із доданків? - Як називаються числа при відніманні? - Яке число при відніманні найбільше? - Чи може різниця дорівнювати зменшуваному?             Задача 1. Хлопчик заплатив за ручку 4 монети по 10копійок. Скільки                         коштує ручка
23 березня, Пн, Весна 2020 Близько 500 років тому українці святкували в ці дні справжній прихід весни і дякували Сонцю за світло і тепло! Отже і ми сьогодні дякуємо Сонцю та сподіваємося на його тепло і ласку.  Дякуємо за наш мир нашим захисникам.  Слухаємо маму, тата, дотримуємося  правил особистої безпеки та особистої гігієни і починаймо працювати. Українська мова.  1.Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) С. 72-73 Руханка. Дотримуємося правил гігієни. 2.Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства   з.57 Повторення слів ввічливості (якби в школі, скільки б сценок ми розіграли б!).  У різних країнах вітаються по-різному. Головне — вітаючись у різних країнах, усі люди бажають одне одному добра. Звукові моделі слів. Пограйтеся зі своїми іграшками: розіграйте сцену "Знайомство", використовуючи слова ввічливості. Залучіть до гри молодших братиків та сестричок)