Перейти до основного вмісту

Нехай навчання буде цікавим і корисним💗💚💖

6 травня  2020  Середа
Тиждень 32:
«Ми – українці. Ми – європейці»



Математика Невідомий від`ємник. ст. 110 з. 56


Ф.к.


Українська мова Опрацювання тексту «Є на світі чарівні слова» Марії Бабенко
— Колись давно в одній країні було зачароване місто.
( вулиця «сумного» міста)
— У цьому місті не світило сонечко, не цвіли квіти. Діти не сміялися, не співали пісень, а часто сварилися і плакали. Люди не говорили одне одному добрих, лагідних слів.
Але одного разу на повітряній кулі прилетів чарівник. Він був дуже ввічливим. Проходячи вулицями міста, він говорив усім чарівні слова. І від цих слів усе навколо змінилося.
— Сумне місто зникло. Зацвіли навколо квіти, дзвінко заспівали пташки, засміялися діти, люди почали говорити одне одному добрі слова, визирнуло з-за хмар сонечко.
— Діти, у якому місті ви хотіли б жити?
— Чому місто змінилося з появою чарівника?
— Чому потрібно бути ввічливим?
Розгадування анаграми
— Запрошую вас сьогодні на уроці відвідати одну чарівну країну. Але для цього вам потрібно відгадати анаграму.
К
Ї
Р
Н
А
А
І
В
Ч
В
И
В
С
О
І
Т
Л
1
4
2
5
6
3
3
1
4
2
6
7
9
8
11
10
5
(Країна Ввічливості.)
— Молодці, ви впоралися із завданням! На нас чекає чарівна Країна Ввічливості. А чому вона чарівна — спробуємо пояснити наприкінці уроку.
Вправа «Чарівна повітряна куля»
— Чи здогадуєтесь ви, на чому ми зможемо потрапити до Країни Ввічливості?
— На чому прилітав чарівник до сумного міста? (На повітряній кулі.)
— І ми полетимо на повітряній кулі!
— Мешканці сумного міста прибрали від кошика кулю. Як нам бути?
— Чарівник підказує, що нам допоможуть повітряні різнокольорові кульки, що ви намалюєте. Необхідно на них написати ввічливе слово, — і можемо летіти! Сподіваюсь, ми впоралися із такою роботою! Тоді вперед!
Робота за сторінкою букваря (с. 112)
1) Читацька розминка. Читання вірша Валерія Гужви.
— Ми долетіли до Країни Ввічливості. Але нам потрібні ключики, щоб відімкнути замок та увійти до неї. Гадаю, що ці слова ми дізнаємося, прочитавши вірш Валерія Гужви.
·    Читання вірша.
·    Бесіда.
— Як ви розумієте вислів ключики до серця? (Це слова, що спонукають добре ставлення до того, хто їх промовляє.)
— Які слова автор називає ключиками? («Спасибі» та «будь ласка».)
— Чому?
— Як ще називають такі слова? (Увічливі, чарівні.)
— Чому їх так називають?
— Придумайте заголовок до вірша.
— Чи зможуть ці ключики відімкнути замок до Країни Ввічливості?
·     Фізкультхвилинка

Читання стовпчиків слів із тексту, пояснення значення виділених.
однокласники
посварився
винувато
розсердився
ненароком
хочеться
доброзичливо
розкричався
спокійний
розповісти
мимоволі
не навмисне
співчуття
штовхнув
годівниця
наповнюють
сторонній
не кривдить
насіння
ображає
злість
не ображає
горобці
дивувався
слабший
поглядаючи
Стратегія «Критичне читання». Читання оповідання «Є на світі чарівні слова» за Марією Бабенко (с. 112-113).
— Усі мешканці Країни Ввічливості дуже люблять читати. Звісно, оповідання про ввічливих дітей.
— Сьогодні ми будемо читати оповідання «Є на світі чарівні слова» (за Марією Бабенко).
— Як ви гадаєте, про що йтиметься у ньому? Чому?
Читання першої частини
Дня не буває, щоб Сашко з кимось не побився або не посварився.
А вчора на перерві його ненароком штовхнув Петрик. Петрик — хлопчик спокійний, нікого не кривдить, не ображає. Ох і розсердився Сашко. Розкричався і вже заніс над головою Петрика кулак.
Зупинка 1. Обговорення.
— Що ви дізналися про Сашка?
— Яким був Петрик?
— Що трапилося на перерві?
— Як відреагував на це Сашко?
— Як ви вважаєте, що буде далі? Чому? Які слова можуть обґрунтувати вашу думку?
Читання другої частини
Але в цю мить почув:
— Вибач, будь ласка, я не навмисне.
Ніби якась стороння сила зупинила Сашків кулак. І злість десь поділася.
«Що зі мною? — подумав він. — Що на мене так подіяло?»
А Петрик поглядає на нього своїми блакитними очима так винувато, що Сашко мимоволі обняв його.
— Та нічого, мені не боляче, ходімо до вікна.
Зупинка 2. Обговорення.
— Які слова зупинили дії Сашка?
— Чи зрозумів Сашко, що з ним сталося? Чому?
— Що зробив Петрик?
— Що відбудеться далі?
Читання третьої частини
За вікном на клені годівниця для пташок. Школярі наповнюють її крихтами хліба, різним насінням. Вони люблять пернатих друзів.
— Поглянь, — каже Петрик, — сьогодні сорока з горобцями снідає.
«І не ображає слабших, — подумав Сашко. — Мабуть, пташки теж уміють дружити. Слова гарні пташині знають. Подібні до тих, які сказав Петрик».
Зупинка 3. Обговорення.
— Що хлопчики побачили за вікном?
— Хто піклувався про пташок?
— Хто сьогодні снідав у годівниці?
— Який висновок зробив Сашко?
— Яким Сашко був на початку тексту і яким став наприкінці?
— Як ви гадаєте, що змінило Сашка?
— Чому авторка назвала текст саме так?
— Який інший заголовок зможете запропонувати ви?
— Що могло статися, якби Петрик не перепросив?
— Ось бачите, яку магічну силу мають увічливі слова! Саме тому їх називають ще чарівними.
Вибіркове читання.
Завдання: знайти уривок, що відповідає малюнкові до тексту, поданому на сторінці букваря.
Хвилинка відпочинку. Вправа «Комплімент»
Діти і ті, хто їм допомагає, повертаються одне до одного, витягають руки вперед і з'єднують їх долонями і по черзі говорять комплімент одне одному. Вимовляють комплімент із посмішкою, дивлячись в очі людині, якій він призначений.
Бесіда.
— Чи сподобалося вам оповідання? Чим?
— Чи не траплялося у вашому житті подібних випадків? Як ви діяли?
Гра «Розсипанка».
    Виконання завдання: з'єднати частини прислів'їв, пояснити їхнє значення.

Лагідне слово
а зле руйнує.
Слово — ключ,
і залізні двері відчиняє.
Добре слово дім будує,
яким відкривають серця.

Слово — не горобець:
коле сердечко.
Гостре словечко
як хліб і мед, як жива вода.
Добре слово потрібне людині,
вилетить — не спіймаєш.
Бесіда
— Наша мандрівка до чарівної Країни Ввічливості добігає завершення.
— Що читали на уроці?
— Про що розповідається у вірші Валерія Гужви?
— Про кого йдеться в тексті Марії Бабенко «Є на світі чарівні слова»?
— Що спільного у цих творах?
— Що цінного кожен з вас візьме з цього уроку для себе?
Гра «Коло ввічливості»
 «Якщо я ввічлива (ввічливий), то...».
Наприклад:
·    Якщо я ввічлива (ввічливий), то знаю і використовую чарівні слова «дякую», «будь ласка»...
·    Якщо я ввічлива (ввічливий), то я завжди вітаюся та ще й посміхаюся.
·    Якщо я ввічлива (ввічливий), я вмію поводитися так, щоб іншим було приємно зі мною.
·    Якщо я ввічлива (ввічливий), то сидячи на уроці, не буду розмовляти.
·    Якщо я ввічлива (ввічливий), я не буду вихвалятися своїми речами, іграшками.
·    Якщо я ввічлива (ввічливий), я в розмові зі старшими їх ніколи не переб'ю.
·    Якщо я ввічлива (ввічливий), я не запізнюся на урок.
·    Якщо я ввічлива (ввічливий), дарую людям теплі ніжні, привітні слова.
— Дякую за роботу!
Завдання для цікавої перерви
·     Знайди, яка повітряна кулька належить кожній дитині.
Українська мова Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів
Гра «З'єднай речення і малюнки». Робота в парах
— Прочитайте. З'єднайте речення і малюнки.
— Підкресліть слова, які відповідають на питання що робить?, що роблять?.

 Гра «Розсипанка».
    Утворити прислів'я;
    визначити слова, які відповідають на питання що робить? що роблять?.

Гарно того навчати,
а незнання смішить.
Знання красить,
хто хоче все знати.

Наука в ліс не веде,
а неучений слідом спотикається.
Учений іде,
а з лісу виводить.

Розумний научить,
людей питає.
Хто не знає —
а дурень намучить.
Каліграфічна розминка.
Гра «Назви кількість предметів».

— Розгляньте малюнки. Скільки олівців?
— Скільки соняхів? А скільки м'ячів?
— Якими словами ви відповідали на питання скільки? (Два, три, п'ять.)
— У нашій мові є слова, що відповідають на питання скільки?(Числівники). Саме з цими словами ми будемо сьогодні працювати протягом уроку.
— Знайдіть слова, що відповідають на питання скільки?.
Сім, подвір'я, крутиться, п'ять, десять, вулиця.
— Поміркуйте, що називають ці слова. (Ці слова називають числа.)
— Назвіть інші слова, що позначають числа.
— Запишіть слова – числівники. (Перше слово — з великої букви, а решту — через кому з малої.)
— Яке слово із записаних у робочому рядку називає найбільше число?
— Складіть речення з цим словом. Запишіть його у зошиті.
Фізкультхвилинка
Вправа «Числові вирази»
3 + 2 =
8 – 4 =
9 – 2 =
— Під час вивчення якого предмета ми найбільше зустрічаємося з числами?
— Як позначають числа на письмі? (Цифрами.)
— Що робимо на уроках математики з числами? (Обчислюємо вирази.)
— Прочитайте числові вирази, подані у вправі.
— Запишіть результат обчислень словами в робочих рядках.
Фізкультхвилинка. Вправа «Цифри»
— Зараз ми будемо писати цифри у незвичний спосіб:
цифру 1 «пишемо» носом (кажемо і виконуємо);
цифру 2 — підборіддям;
цифру 3 — правим плечем;
цифру 4 — лівим плечем;
цифру 5 «пишемо» правим ліктем;
цифру 6 — лівим ліктем;
цифру 7 — правим коліном;
цифру 8 — лівим коліном;
цифру 9 — правою ногою;
а десяточку — «хвостиком».
— З якими словами ви ознайомились на уроці? (Зі словами, що відповідають на питання «скільки?».)
— Назвіть кілька слів, що відповідають на питання скільки?.
— Складіть речення з цими словами.
— На уроках з якого предмета ви найчастіше зустрічаєтесь зі словами, що відповідають на питання скільки?.
— Чи використовуються числа в усіх книжках? (Так, числами позначено сторінки.)
— Дякую за роботу!
Завдання для цікавої перерви (за вибором)
    Обчисли вирази. Розфарбуй малюнок.

1 = зелений
1 = жовтий
2 = чорний
3 = сірий
3 = жовтий
4 = темно-сірий
4 = болотяний
5 = синій
5 = зелений
6 = червоний
7 = темно-коричневий
7 = рожевий
8 = світло-коричневий
8 = фіолетовий
9 = синій

О.м. (образотворче мистецтво)
Як ми бачимо мистецтво
Сприймання мистецтва. Художні образи.
Малювання букета тюльпанів.











Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Нехай навчання буде цікавим і корисним 💗💚💖 20 травня 2020    Середа Для спостережливих Математика Повторення і узагальнення вивченого у 1 класі.№51 – 60 з.63 https://www.liveworksheets.com/vz482411jm?fbclid=IwAR0Ms6UueBsaA73-F1mjDboyJvPt1taL7yETxgEF4vnQr6pDcR__BAKt5Ng Ф.к. Українська мова Читання тексту Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик» Відгадування загадки Мене просять і чекають, А як покажусь — утікають.                                                                                                                   ( Дощ. ) — Коли дощ теплий і не дуже сильний, як ми його називаємо? ( Дощик. ) — Сьогодні на уроці ми прочитаємо текст «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової та дізнаємося, чи дійсно дощик може бути кольоровим. — А як ви гадаєте, чи може бути дощик кольоровим? Гра «Склади прислів'я». — З'єднайте початок та кінцівку прислів'я. Без хмари змокнеш і в плащі. Дощ іде — дощ не п
                                                                                                                        26 березня, четвер, весна 2020 триває                               карантин триває - дотримуємося правил особистої гігієни,                               спілкуємося за допомогою сучасних технологій                               війна триває - дякуємо захисникам нашого миру              Радуємо своїх рідненьких успіхами у навчанні. Отже, до роботи! Математика Усна і письмова нумерація чисел 21 – 100. Десятковий склад чисел. ст. 96 з. 42 Розпочинаємо з математичної розминки. - Як називаються числа при додаванні? - Яке число при додаванні найбільше? - Чи може сума дорівнювати одному із доданків? - Як називаються числа при відніманні? - Яке число при відніманні найбільше? - Чи може різниця дорівнювати зменшуваному?             Задача 1. Хлопчик заплатив за ручку 4 монети по 10копійок. Скільки                         коштує ручка
23 березня, Пн, Весна 2020 Близько 500 років тому українці святкували в ці дні справжній прихід весни і дякували Сонцю за світло і тепло! Отже і ми сьогодні дякуємо Сонцю та сподіваємося на його тепло і ласку.  Дякуємо за наш мир нашим захисникам.  Слухаємо маму, тата, дотримуємося  правил особистої безпеки та особистої гігієни і починаймо працювати. Українська мова.  1.Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) С. 72-73 Руханка. Дотримуємося правил гігієни. 2.Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства   з.57 Повторення слів ввічливості (якби в школі, скільки б сценок ми розіграли б!).  У різних країнах вітаються по-різному. Головне — вітаючись у різних країнах, усі люди бажають одне одному добра. Звукові моделі слів. Пограйтеся зі своїми іграшками: розіграйте сцену "Знайомство", використовуючи слова ввічливості. Залучіть до гри молодших братиків та сестричок)