Перейти до основного вмісту
                                       
                                                 
                              26 березня, четвер, весна 2020 триває
                              карантин триває - дотримуємося правил особистої гігієни,
                              спілкуємося за допомогою сучасних технологій
                              війна триває - дякуємо захисникам нашого миру
             Радуємо своїх рідненьких успіхами у навчанні. Отже, до роботи!

Математика

Усна і письмова нумерація чисел 21 – 100. Десятковий склад чисел.
ст. 96 з. 42

Розпочинаємо з математичної розминки.
- Як називаються числа при додаванні?
- Яке число при додаванні найбільше?
- Чи може сума дорівнювати одному із доданків?
- Як називаються числа при відніманні?
- Яке число при відніманні найбільше?
- Чи може різниця дорівнювати зменшуваному?
            Задача 1. Хлопчик заплатив за ручку 4 монети по 10копійок. Скільки    
                  коштує ручка? (40копійок)
- Як ви отримали 40коп.? (взяли 4 монети по 10 к.  10+10+10+10=40)
               Задача 2. У швачки було 3 мотки тасьми по 10 дм у кожному. Для того щоб прикрасити сорочку, вона використала 30 дм тасьми. Скільки тасьмиу швачки залишилось?  (Я вважаю що 0дм)
                Доведіть що відповідь правильна.                (10дм у кожному 
мотку , а   10+10+10=30 а швачка використала 30дм значить залишилось 0дм)
- Які уміння ми з вами удосконалювали? (віднімання і додавання круглих чисел)
Удосконалюємо вміння читати числа 1-ої сотні і правильно їх називати.
(бажано роздрукувати або створити вручну таку таблицю)

-  Що таке число? ( кількість предметів при лічбі, результат вимірювання величини)
- За допомогою яких знаків позначаємо число на письмі?(за допомогою цифр)
- Скільки є цифр ,щоб записати всі числа, навіть мільйони? 
- Назвіть їх. 
Вправа «Яке число зайве?»  
23,  56,  78,  4,  91, 72, 40         -Чому ?
-Які числа одноцифрові? Двоцифриві?
- Якими цифрами скористаємося, щоб записати дату сьогоднішнього уроку?
Яке це число? Записуємо сьогоднішню дату)
Запишемо каліграфічно цифри 2 та 6
- Продовжіть ряди чисел  1      11     21     31
                                            60    61    62     63
  (У першому ряді записані числа, які містять 1 одиницю, тому ряд можна продовжити так: 41, 51, 61, 71, 81, 91. Ці числа відрізняються числом десятків, - десятки збільшуються на 1.
      У другому ряді записані числа, які містять 6 десятків , а відрізняються вони одиницями, - одиниці збільшуються на 1; цей ряд можна продовжити так: 64, 65, 66, 67, 68,69.)
1. Назвіть числа в яких 4 десятки. (40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49.)
2. Назвіть числа в яких 9 одиниць. (9, 19, 29, 39, 49, 59, 69, 79, 89, 99.)
3. Яке число містить 8десятків? (80)
     Назвіть наступні 9 чисел. (81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89)
     Чим вони схожі? (Усі ці числа містять 8 десятків.)
      До кожного з названих чисел назвіть число, яке на один десяток менше.
    (71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79.)
    Що змінилося у числах? (У числах змінилися десятки , а без змін залишилися одиниці.)
- Назвіть числа 6-го десятка. (51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60.)
- Назвіть найменше і найбільше число 3-го десятка. (21, 30)
- Повторюємо і удосконалюємо вміння читати числа першої сотні, правильно їх називати.
- Назвіть числа, в яких 6 одиниць.
- Що ці числа об’єднує? (Вони мають 6 одиниць)
- Чим відрізняються? (кількістю десятків)
В якому порядку прочитано числа? ( В порядку зростання)
           Прочитайте числа 5 десятка.
          - Назвіть найменше і найбільше число третього десятка.
          Уявіть, ви прочитали 55 сторінку. Якою буде наступна сторінка?
          66 сторінка, а наступна?
          Уявіть,що ви піднялися ліфтом на  38 поверх. Який був попередній?
          У театрі ви сидите на 67 місці. Які номери на стільцях праворуч і ліворуч ?
Досліди число  59.
- Якими способами  можна  утворити число 59? (З наступного числа, відняти 1    60-1=59   До попереднього числа, додавши 1.  58+1=59    ; з десятків та одиниць   50+9=59)
- Дайте характеристику числу 59 за планом:
     1) Яке це число - одноцифрове чи двоцифрове?
     2) За допомогою яких цифр воно записано?
     3) Що позначає кожна цифра в записі числа 59?
     4) Як число 59 можна утворити з десятків та одиниць?
     5) Назвіть наступне та попереднє число до числа 59.
     6) Як число 59 можна утворити з наступного до нього? з попереднього?
У кожному рядку знайдіть" зайве" число.
40       8       90      16      20
50      70     14      20      90
7          5        3         9       15    6
(У першому рядку "зайве" число 8, бо воно одноцифрове, а решта - двоцифрові;  у другому ряду "зайве" число 14, тому що решта чисел круглі; у третьому рядку "зайве" число 15, бо решта одноцифрові.)
- Як ви розумієте поняття "сума розрядних доданків?" Що треба зробити, щоб подати число у вигляді суми розрядних доданків?   (Треба записати число у вигляді суми десятків і одиниць.)
Запишіть пропущені числа 
41   
42

44

46
47

49

71

73
74
75

77
78

80
21
22

24

26

28
29
30


ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Розгляньте рівності.              10 + 4=14
                                                4 + 10=14
                                                14 - 10=4
                                                14 - 4=10
- Що цікавого можна помітити у рівностях  на додавання? (Рівності на додавання показують утворення числа 14 з десятків та одиниць: потім переставили доданки значення суми не змінилася.)
- Який закон  додавання застосували? (Переставний : від перестановки доданків сума не міняється.)
- Що цікавого помітили у рівностях на віднімання? (У рівностях на віднімання від числа 14 віднімають  або його десятки, або одиниці.)
- Яке ще правило застосували? (Для складання  рівностей на віднімання - правило  взаємозв'язку арифметичних дій додавання і віднімання.)
- Як пов'язані арифметичні дії додавання і віднімання? (Якщо від суми двох чисел відняти перший доданок, то залишиться другий; якщо відняти другий доданок то залишиться перший. )
Складіть подібні рівності до інших випадків: 10+8    10+5  10+7
- Що ми зараз з вами закріпили? (Переставний закон додавання. Та взаємозв'язок  арифметичних дій додавання і віднімання.)
З'єднайте  рівні величини. Запишіть у зошит.
1дм                               1дм4см                                 11см
                  1дм1см
14см                             16см                  10см                  1дм6см    
 (Замінили просте іменоване число складеним.)
Робота з підручником (ст. 96) та в зошиті (з. 42).

- Що зручно лічити десятками?( дрібні предмети , яких є багато)
- Що зручно лічити  десятками? (Гудзики, таблетки, марки, яйця, навіть гроші)
Що ми повторили на уроці? (порядок чисел першої сотні; розташування чисел в порядку зростання і спадання; одноцифрові, двоцифрові та круглі числа; як правильно замінити просте іменоване складеним; розв'язували задачу на збільшення на кілька одиниць; складали задачу на різницеве порівняння.)
- Чи все вам вдалося?
- Що викликає труднощі?


- Чи отримали ви задоволення від своєї роботи?
ЯДС
Де міститься вода?


 Розгляньте та виконайте завдання в підручнику та в зошиті.

Дизайн і технології
Як подарувати радість?
Виготовлення букета із кольорового паперу.




До зв'язку! 
Шановні батьки! Чекаю ваших відгуків, побажань. 
Завжди рада допомогти. 
Залишаймось на зв'язку.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

  13 квітня 2020  Понеділок Прочитай слова зі Стіни слів. Досліди їх значення. Запам'ятай. Дізнайся про традиції святкування Великодня у нашому краї, у своїй родині. Готуємося до Великодня Слова, що називають традиційні Великодні страви, запиши і виконай звуко - буквений аналіз. Тиждень перед Великоднем, Паскою, називають Страсним. Попитай у дорослих, чому. ЯДС     Мої спостереження. Якими бувають культурні рослини? Пригадай. Які рослини належать до культурних? Де їх вирощують? Назв и якомога більше польових культур, овочів, фруктів, ягід? Яке значення мають культурні рослини в нашому житті? Що з них виготовляють? П ригадай загадки про фруктово-ягідні культури. Спробуй скласти власну. • Дослід и разом із дорослими. Чому кажуть, що плоди кавуна й дині — це ягоди? Порівняйте їх з ягодами аґрусу. Чи можеш ти хоча б один день прожити без культурних рослин? Розпочнемо від самого ранку. Рушники виготовл...
23 березня, Пн, Весна 2020 Близько 500 років тому українці святкували в ці дні справжній прихід весни і дякували Сонцю за світло і тепло! Отже і ми сьогодні дякуємо Сонцю та сподіваємося на його тепло і ласку.  Дякуємо за наш мир нашим захисникам.  Слухаємо маму, тата, дотримуємося  правил особистої безпеки та особистої гігієни і починаймо працювати. Українська мова.  1.Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) С. 72-73 Руханка. Дотримуємося правил гігієни. 2.Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства   з.57 Повторення слів ввічливості (якби в школі, скільки б сценок ми розіграли б!).  У різних країнах вітаються по-різному. Головне — вітаючись у різних країнах, усі люди бажають одне одному добра. Звукові моделі слів. Пограйтеся зі своїми іграшками: розіграйте сцену "Знайомство", використовуючи слова ввічливості. Залучіть до гри молодших б...
              Ось і Новий, 2021, рік! Вже й Різдво на порозі!    Мої милі діти, шановні добродії батьки, здоров'я нам усім, нехай щастить в усьому, нехай радість завжди буде поруч із нами! Божого благословення усім нам!   6 січня – Різдвяний Святвечір. Вечір цей зветься Свят-Вечором, або ж Навечір'ям Різдва Христового. Відзначається саме напередодні Різдва Христового. Різдвяний Святвечір є останнім днем 40-денного посту і періодом посиленого приготування до святкування Різдва Христового. Різдвяний Святвечір або Святий Вечір - одне з найурочистіших християнських свят. Його значення настільки велике, що навіть літочислення ми ведемо саме від моменту появи на небі першої зірки, що знаменує Народження Ісуса Христа. Це свято здавна було шанованим на Русі-Україні. Саме в цей вечір починається коляда, яка завершає Різдвяний піст. Цей вечір напередодні Різдва Христового є одним з найважливіших родинних свят – магічний день, коли кожна сім’я ств...