Перейти до основного вмісту
                                       
                                                 
                              26 березня, четвер, весна 2020 триває
                              карантин триває - дотримуємося правил особистої гігієни,
                              спілкуємося за допомогою сучасних технологій
                              війна триває - дякуємо захисникам нашого миру
             Радуємо своїх рідненьких успіхами у навчанні. Отже, до роботи!

Математика

Усна і письмова нумерація чисел 21 – 100. Десятковий склад чисел.
ст. 96 з. 42

Розпочинаємо з математичної розминки.
- Як називаються числа при додаванні?
- Яке число при додаванні найбільше?
- Чи може сума дорівнювати одному із доданків?
- Як називаються числа при відніманні?
- Яке число при відніманні найбільше?
- Чи може різниця дорівнювати зменшуваному?
            Задача 1. Хлопчик заплатив за ручку 4 монети по 10копійок. Скільки    
                  коштує ручка? (40копійок)
- Як ви отримали 40коп.? (взяли 4 монети по 10 к.  10+10+10+10=40)
               Задача 2. У швачки було 3 мотки тасьми по 10 дм у кожному. Для того щоб прикрасити сорочку, вона використала 30 дм тасьми. Скільки тасьмиу швачки залишилось?  (Я вважаю що 0дм)
                Доведіть що відповідь правильна.                (10дм у кожному 
мотку , а   10+10+10=30 а швачка використала 30дм значить залишилось 0дм)
- Які уміння ми з вами удосконалювали? (віднімання і додавання круглих чисел)
Удосконалюємо вміння читати числа 1-ої сотні і правильно їх називати.
(бажано роздрукувати або створити вручну таку таблицю)

-  Що таке число? ( кількість предметів при лічбі, результат вимірювання величини)
- За допомогою яких знаків позначаємо число на письмі?(за допомогою цифр)
- Скільки є цифр ,щоб записати всі числа, навіть мільйони? 
- Назвіть їх. 
Вправа «Яке число зайве?»  
23,  56,  78,  4,  91, 72, 40         -Чому ?
-Які числа одноцифрові? Двоцифриві?
- Якими цифрами скористаємося, щоб записати дату сьогоднішнього уроку?
Яке це число? Записуємо сьогоднішню дату)
Запишемо каліграфічно цифри 2 та 6
- Продовжіть ряди чисел  1      11     21     31
                                            60    61    62     63
  (У першому ряді записані числа, які містять 1 одиницю, тому ряд можна продовжити так: 41, 51, 61, 71, 81, 91. Ці числа відрізняються числом десятків, - десятки збільшуються на 1.
      У другому ряді записані числа, які містять 6 десятків , а відрізняються вони одиницями, - одиниці збільшуються на 1; цей ряд можна продовжити так: 64, 65, 66, 67, 68,69.)
1. Назвіть числа в яких 4 десятки. (40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49.)
2. Назвіть числа в яких 9 одиниць. (9, 19, 29, 39, 49, 59, 69, 79, 89, 99.)
3. Яке число містить 8десятків? (80)
     Назвіть наступні 9 чисел. (81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89)
     Чим вони схожі? (Усі ці числа містять 8 десятків.)
      До кожного з названих чисел назвіть число, яке на один десяток менше.
    (71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79.)
    Що змінилося у числах? (У числах змінилися десятки , а без змін залишилися одиниці.)
- Назвіть числа 6-го десятка. (51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60.)
- Назвіть найменше і найбільше число 3-го десятка. (21, 30)
- Повторюємо і удосконалюємо вміння читати числа першої сотні, правильно їх називати.
- Назвіть числа, в яких 6 одиниць.
- Що ці числа об’єднує? (Вони мають 6 одиниць)
- Чим відрізняються? (кількістю десятків)
В якому порядку прочитано числа? ( В порядку зростання)
           Прочитайте числа 5 десятка.
          - Назвіть найменше і найбільше число третього десятка.
          Уявіть, ви прочитали 55 сторінку. Якою буде наступна сторінка?
          66 сторінка, а наступна?
          Уявіть,що ви піднялися ліфтом на  38 поверх. Який був попередній?
          У театрі ви сидите на 67 місці. Які номери на стільцях праворуч і ліворуч ?
Досліди число  59.
- Якими способами  можна  утворити число 59? (З наступного числа, відняти 1    60-1=59   До попереднього числа, додавши 1.  58+1=59    ; з десятків та одиниць   50+9=59)
- Дайте характеристику числу 59 за планом:
     1) Яке це число - одноцифрове чи двоцифрове?
     2) За допомогою яких цифр воно записано?
     3) Що позначає кожна цифра в записі числа 59?
     4) Як число 59 можна утворити з десятків та одиниць?
     5) Назвіть наступне та попереднє число до числа 59.
     6) Як число 59 можна утворити з наступного до нього? з попереднього?
У кожному рядку знайдіть" зайве" число.
40       8       90      16      20
50      70     14      20      90
7          5        3         9       15    6
(У першому рядку "зайве" число 8, бо воно одноцифрове, а решта - двоцифрові;  у другому ряду "зайве" число 14, тому що решта чисел круглі; у третьому рядку "зайве" число 15, бо решта одноцифрові.)
- Як ви розумієте поняття "сума розрядних доданків?" Що треба зробити, щоб подати число у вигляді суми розрядних доданків?   (Треба записати число у вигляді суми десятків і одиниць.)
Запишіть пропущені числа 
41   
42

44

46
47

49

71

73
74
75

77
78

80
21
22

24

26

28
29
30


ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Розгляньте рівності.              10 + 4=14
                                                4 + 10=14
                                                14 - 10=4
                                                14 - 4=10
- Що цікавого можна помітити у рівностях  на додавання? (Рівності на додавання показують утворення числа 14 з десятків та одиниць: потім переставили доданки значення суми не змінилася.)
- Який закон  додавання застосували? (Переставний : від перестановки доданків сума не міняється.)
- Що цікавого помітили у рівностях на віднімання? (У рівностях на віднімання від числа 14 віднімають  або його десятки, або одиниці.)
- Яке ще правило застосували? (Для складання  рівностей на віднімання - правило  взаємозв'язку арифметичних дій додавання і віднімання.)
- Як пов'язані арифметичні дії додавання і віднімання? (Якщо від суми двох чисел відняти перший доданок, то залишиться другий; якщо відняти другий доданок то залишиться перший. )
Складіть подібні рівності до інших випадків: 10+8    10+5  10+7
- Що ми зараз з вами закріпили? (Переставний закон додавання. Та взаємозв'язок  арифметичних дій додавання і віднімання.)
З'єднайте  рівні величини. Запишіть у зошит.
1дм                               1дм4см                                 11см
                  1дм1см
14см                             16см                  10см                  1дм6см    
 (Замінили просте іменоване число складеним.)
Робота з підручником (ст. 96) та в зошиті (з. 42).

- Що зручно лічити десятками?( дрібні предмети , яких є багато)
- Що зручно лічити  десятками? (Гудзики, таблетки, марки, яйця, навіть гроші)
Що ми повторили на уроці? (порядок чисел першої сотні; розташування чисел в порядку зростання і спадання; одноцифрові, двоцифрові та круглі числа; як правильно замінити просте іменоване складеним; розв'язували задачу на збільшення на кілька одиниць; складали задачу на різницеве порівняння.)
- Чи все вам вдалося?
- Що викликає труднощі?


- Чи отримали ви задоволення від своєї роботи?
ЯДС
Де міститься вода?


 Розгляньте та виконайте завдання в підручнику та в зошиті.

Дизайн і технології
Як подарувати радість?
Виготовлення букета із кольорового паперу.




До зв'язку! 
Шановні батьки! Чекаю ваших відгуків, побажань. 
Завжди рада допомогти. 
Залишаймось на зв'язку.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Нехай навчання буде цікавим і корисним 💗💚💖 20 травня 2020    Середа Для спостережливих Математика Повторення і узагальнення вивченого у 1 класі.№51 – 60 з.63 https://www.liveworksheets.com/vz482411jm?fbclid=IwAR0Ms6UueBsaA73-F1mjDboyJvPt1taL7yETxgEF4vnQr6pDcR__BAKt5Ng Ф.к. Українська мова Читання тексту Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик» Відгадування загадки Мене просять і чекають, А як покажусь — утікають.                                                                                                                   ( Дощ. ) — Коли дощ теплий і не дуже сильний, як ми його називаємо? ( Дощик. ) — Сьогодні на уроці ми прочитаємо текст «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової та дізнаємося, чи дійсно дощик може бути кольоровим. — А як ви гадаєте, чи може бути дощик кольоровим? Гра «Склади прислів'я». — З'єднайте початок та кінцівку прислів'я. Без хмари змокнеш і в плащі. Дощ іде — дощ не п
23 березня, Пн, Весна 2020 Близько 500 років тому українці святкували в ці дні справжній прихід весни і дякували Сонцю за світло і тепло! Отже і ми сьогодні дякуємо Сонцю та сподіваємося на його тепло і ласку.  Дякуємо за наш мир нашим захисникам.  Слухаємо маму, тата, дотримуємося  правил особистої безпеки та особистої гігієни і починаймо працювати. Українська мова.  1.Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) С. 72-73 Руханка. Дотримуємося правил гігієни. 2.Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства   з.57 Повторення слів ввічливості (якби в школі, скільки б сценок ми розіграли б!).  У різних країнах вітаються по-різному. Головне — вітаючись у різних країнах, усі люди бажають одне одному добра. Звукові моделі слів. Пограйтеся зі своїми іграшками: розіграйте сцену "Знайомство", використовуючи слова ввічливості. Залучіть до гри молодших братиків та сестричок)