Перейти до основного вмісту

Нехай навчання буде цікавим і корисним💗💚💖

29 квітня 2020   Середа
Триває тиждень «Моя родина»



Створіть свій сімейний лепбук. Складіть сенкан.

Математика Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток         
( загальний випадок).ст. 108 з. 54








Українська мова Робота на виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз»
Емоційне налаштування «Тух-тиби-дух»
Давня японська традиція радить, коли у людини псується настрій або погіршується емоційний стан, потрібно вимовити жартівливу фразу: «Тух-тиби-дух!». Тоді і на обличчі обов'язково з'явиться усмішка і настрій поліпшиться.
Відгадування ребуса
3. Складання сенкану до слова кіт
(Пригадайте: сенкан - 5 рядків)
Кіт.
Пухнастий, грайливий.
Нявчить, ловить, лащиться.
Кіт — це свійська тварина.
Улюбленець.


Вправа «Прочитай — відповідь скоріш надай!».
Завдання:
·    прочитати текст
·    обрати правильну відповідь
У дівчинки Марини живе кіт Мурчик. Марина годує котика молоком. Вона грає з Мурчиком клубочком. Мурчик любить гуляти на подвір'ї. А ще Мурчик любить бігати за голубами.
1. Як звуть котика?
О Мушка
О Му
О Мурчик
2. Де любить гуляти Мурчик?
О На кухні
О На подвір'ї
О На річці
3. За ким бігав кіт?
О За голубами
О За совами
О За клубком
— Доберіть заголовок до цього тексту.
Робота за сторінкою букваря (с. 106-107)
1) Читацька розминка. Микола Сингаївський «Кіт і Мишенята».
    Читання вірша
— Як ви розумієте значення слова страхолюдний?
— Яку картину ви уявляєте, читаючи цей вірш?
— Якою уявляєте Мишу-маму? Якими мишенят?
— Як вони ловили Кота за хвоста?
    Робота над виразністю читання.
2) Підготовча вправа. Читання слів у стовпчиках.
надвечір
забідкалася
нерозважливо
примружив
безперервно
покуштувати
гостренькі
запрацювали
швидко-швидко
незчувся
гарбуз
прогризла
кмітливий
шаснула
боязко
здивувався
проковтнув
— Як ви розумієте значення виділених слів? Складіть речення з цими словами.
Фізкультхвилинка

3) Робота над казкою «Мишка, Кіт і гарбуз».
·    Первинне сприймання казки.
— Хто автор цієї казки?
·    Напівголосне читання казки
— Який ще заголовок можна придумати до цієї казки?
·     ·    Вправа «Поєднай».
— Поєднайте слово з його значенням.
Кмітливий —       який діє нерозумно, без      обдумування.
Нерозважливо —      здатний добре й швидко міркувати.
— Складіть речення з цими словами.
·    Читання казки учнями естафетою.
— Чому автор назвав казку саме так?
— Поміркуйте, чи можна Кота вважати розумним? Чому?
Гімнастика для очей
Читання казки за особами.
— Що читали на уроці?
— Про кого йшлося у вірші Читалочки?
— Про кого розповідається в казці «Мишка, Кіт і гарбуз»?
— Чого навчає ця казка?
— Хто у казці був кмітливим, чому?
                         — Дякую за роботу!
Завдання для цікавої перерви
    Пройди лабіринт.
Українська мова  Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками
Гра «Ланцюжок»
Завдання: придумати слово — назву предмета, що відповідало б на питання хто? або що? та починалося б літерою, на яку закінчилося попереднє слово. (Перше слово називає вчитель.)
Наприклад: вікно — олія — яблуко...
Гра «Постав питання»
Глянь навкруги, що наповнює нас,
Скільки предметів оточує нас:
Шафи, і парта, і стіл, і стільці,
вікна, підручники, зошити ці.
Що? запитання ми ставим до них.
І всі відносимо до неживих.
Живі предмети, їх теж багато:
Вчителька, учні. А вдома тато,
Мама, бабуся, а вдома сестра,
Уся знайома в дворі дітвора.
Ще котик і песик, їжак і синиця.
Питання хто? тут поставить годиться
А зараз я називаю  предмети,
А ви питання до них доберете.
Говоримо назви предметів, а діти ставлять питання хто? що?.
Розгадування кросворда.

1. Маленький пухнастий лісовий звір, має руду шубку, гарно стрибає по деревах, любить горіхи.
2. Маленький сіренький гризун, хвостик — як шило, улюблена пожива котів. (Мишка.)
3. Великий лісовий звір, полюбляє ласувати медом, узимку спить у барлозі. (Ведмідь.)
4. Свійський птах, має красиве пір'я, червоний гребінець, дуже рано прокидається, всіх будить своїм «ку-ку-рі-ку». (Півень.)
5. Свійська тварина, має хвіст гачком та ніс-п'ятачок. (Свиня.)
6. Лісовий звір, дуже хитра розбійниця. (Лисиця.)
7. Хатня тварина, має кігті в подушечках, довгі вуса, любить ласувати мишками і пити молоко. (Кіт.)
— Що поєднує слова-відгадки? (Усі слова відповідають на питання «хто?».)
Примітка. Доцільно звернути його увагу на ключове слово «іменник» з пропедевтичною метою.
Бесіда.
— Пригадай, коли у словах пишеться велика буква. (Перше слово в реченні, а також імена людей, клички тварин, назви міст, сіл.)
— Наведи приклади таких слів.
— Складіть речення про дітей і тварин.
Записуємойого в робочих рядках на с. 39. Учитель записує це речення на дошці, щоб діти могли перевірити, чи не припустилися вони помилок.
Фізкультхвилинка
Вправа «Велика буква в іменах».
Дорослих людей прийнято називати не просто на ім'я, а додавати ще й по батькові. Отже, пригадайте ім'я, по батькові своїх тата та мами.
Записати, як звати ваших батьків (ім’я, по батькові пишемо з великої букви)
-       Записати ім’я, по батькові та прізвище двох друзів.
Якщо дівчинку звати Наталя, а її батька — Сергій, то її ім'я та по батькові буде Наталія Сергіївна, якщо хлопчика звати Роман, а його батька — Олександр, то його ім'я та по батькові — Роман Олександрович.
— З якими словами ознайомились на уроці? (Зі словами, що пишуться з великої букви.)
— Пригадайте і назвіть такі слова.
— Отже, які слова ми пишемо з великої літери? (Імена, прізвища й по батькові людей, клички тварин, назви сіл, міст, країн тощо.)
Гра «Упіймай слово»
Завдання: сплеском долонь «зловити» слова, які слід писати з великої букви.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Нехай навчання буде цікавим і корисним 💗💚💖 20 травня 2020    Середа Для спостережливих Математика Повторення і узагальнення вивченого у 1 класі.№51 – 60 з.63 https://www.liveworksheets.com/vz482411jm?fbclid=IwAR0Ms6UueBsaA73-F1mjDboyJvPt1taL7yETxgEF4vnQr6pDcR__BAKt5Ng Ф.к. Українська мова Читання тексту Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик» Відгадування загадки Мене просять і чекають, А як покажусь — утікають.                                                                                                                   ( Дощ. ) — Коли дощ теплий і не дуже сильний, як ми його називаємо? ( Дощик. ) — Сьогодні на уроці ми прочитаємо текст «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової та дізнаємося, чи дійсно дощик може бути кольоровим. — А як ви гадаєте, чи може бути дощик кольоровим? Гра «Склади прислів'я». — З'єднайте початок та кінцівку прислів'я. Без хмари змокнеш і в плащі. Дощ іде — дощ не п
                                                                                                                        26 березня, четвер, весна 2020 триває                               карантин триває - дотримуємося правил особистої гігієни,                               спілкуємося за допомогою сучасних технологій                               війна триває - дякуємо захисникам нашого миру              Радуємо своїх рідненьких успіхами у навчанні. Отже, до роботи! Математика Усна і письмова нумерація чисел 21 – 100. Десятковий склад чисел. ст. 96 з. 42 Розпочинаємо з математичної розминки. - Як називаються числа при додаванні? - Яке число при додаванні найбільше? - Чи може сума дорівнювати одному із доданків? - Як називаються числа при відніманні? - Яке число при відніманні найбільше? - Чи може різниця дорівнювати зменшуваному?             Задача 1. Хлопчик заплатив за ручку 4 монети по 10копійок. Скільки                         коштує ручка
23 березня, Пн, Весна 2020 Близько 500 років тому українці святкували в ці дні справжній прихід весни і дякували Сонцю за світло і тепло! Отже і ми сьогодні дякуємо Сонцю та сподіваємося на його тепло і ласку.  Дякуємо за наш мир нашим захисникам.  Слухаємо маму, тата, дотримуємося  правил особистої безпеки та особистої гігієни і починаймо працювати. Українська мова.  1.Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) С. 72-73 Руханка. Дотримуємося правил гігієни. 2.Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства   з.57 Повторення слів ввічливості (якби в школі, скільки б сценок ми розіграли б!).  У різних країнах вітаються по-різному. Головне — вітаючись у різних країнах, усі люди бажають одне одному добра. Звукові моделі слів. Пограйтеся зі своїми іграшками: розіграйте сцену "Знайомство", використовуючи слова ввічливості. Залучіть до гри молодших братиків та сестричок)