Перейти до основного вмісту

Нехай навчання буде цікавим і корисним💗💚💖

20 травня 2020   Середа
Для спостережливих

Математика Повторення і узагальнення вивченого у 1 класі.№51 – 60 з.63
Ф.к.

Українська мова Читання тексту Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик»
Відгадування загадки
Мене просять і чекають,
А як покажусь — утікають.                       
                                                                                           (Дощ.)
— Коли дощ теплий і не дуже сильний, як ми його називаємо? (Дощик.)
— Сьогодні на уроці ми прочитаємо текст «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової та дізнаємося, чи дійсно дощик може бути кольоровим.
— А як ви гадаєте, чи може бути дощик кольоровим?
Гра «Склади прислів'я».
— З'єднайте початок та кінцівку прислів'я.
Без хмари
змокнеш і в плащі.
Дощ іде —
дощ не приходить.
На дощі
гриби будуть.
— Поясніть значення утворених прислів'їв.
— Яку користь приносить дощик?
Робота за сторінками букваря (с. 125-127)
Читацька розминка.
·    Читання вірша Надії Кир'ян про дощик.
·    Словникова робота: барвистий.
·    Бесіда.
— Яку картину ви уявляєте, читаючи цей вірш?
— У яку пору року йде дощ?
— Про які гриби розповідає авторка?
— Як, на вашу думку, вона ставиться до дощу? (З любов'ю.)
— З чого це видно? (Називає його дощиком.)
·    Читання вірша.
·    Вивчення вірша напам'ять.
Фізкультхвилинка
Робота за текстом «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової.
·    Словникова робота (читання та пояснення значення виділених слів).
донечка
зайнятись
маленька
повідомила
чепурненька
перетворився
непосидючий
розгубилась
Жанночка
усміхнулась
затягнуте
скручувати
кольоровий
зупинилась
смужечки
спостерігала
десяток
заворожено
робота кипіла в чотирьох руках
спіральки-краплинки
дощові цівки
·    Читання тексту.
·    Бесіда.
— Про кого розповідається в тексті?
— Чим займалися мама з донечкою?
— З якого матеріалу вони виготовляли дощик?
— Чому мама з донечкою вирішили робити дощик?
— Чим виготовлений дощик відрізнявся від справжнього?
·    Читання тексту.
·    Робота над заголовком до тексту.
— Чому авторка назвала свій текст «Кольоровий дощик»?
— Як інакше можна назвати текст? Придумайте свій заголовок.
·    Вибіркове читання.
— Розгляньте ілюстрацію до тексту. Що на ній зображено?
— Знайдіть у тексті уривок, що відповідає малюнку.
Пальчикова гра «Дощик»
Дощик-дощик, досить лити
(Стиснути кулачки.)
Кап-кап, кап-кап.
(Постукати пальчиками по долоньці.)
Діточок малих мочити
(Стиснути кулачки.)
Кап-кап, кап-кап.
(Постукати пальчиками по другій долоньці.)
Чуєш, сонечко встає,
(Приставити долоньки до вушок.)
Нам тепло своє дає
(Торкнутися щічок.)
Тут-тут-тут-тут
(Вказати пальчиком донизу.)
Дощик-дощику, іди
(Махати руками від себе.)
Там-там-там-там.
Тепле сонечко, прийди
(«Запрошувати», роблячи рухи долоньками до себе.)
Так-так-так-так.
(Оплески в долоні.)
Виготовлення аплікації «Дощик»
 Бесіда.
— Чи любите ви виготовляти щось власноруч?
— Які вироби виготовляли?
— Робили їх самостійно чи з допомогою дорослих?
— Хто саме вам допомагав?
— Пропоную вам сьогодні самостійно виготовити аплікацію «Дощик». Вирізати хмаринки, кольорові крапельки та стрічки. Вам необхідно створити на кольоровому картоні дощик, що вам подобається. (Учні самостійно обирають модель дощика — з краплинками чи з кольоровими стрічками, розташовують на кольоровому картоні та приклеюють.)



Практична робота.
Презентація робіт.
Бесіда
— Що читали на уроці?
— Чи є охочі розказати напам'ять вірш про дощик?(відео)
— Що спільного у вірші та тексті «Кольоровий дощ»?
Українська мова Відгадування предметів за їх описом. Побудова опису тварини за малюнком
Школяре, школяре, я твоя подруга.
Кращого ніколи не знайдеш ти друга.
Ти мене пильнуєш — я тебе навчаю,
Я тебе навчаю та ще й забавляю.
— Про що йдеться у загадці?
— Де зберігаються книги?
— Що ви знаєте про бібліотеки?
Робота над прислів'ям
·    В домі без книги — як без вікон, темно.
— Прочитайте прислів'я.
— Чому так кажуть?
 Каліграфічна розминка.
Фізкультхвилинка
Складання власної загадки.
Зразок такої загадки. Спритна руда тваринка з довгим пухнастим хвостом. Живе на дереві, полюбляє горіхи.
Скласти загадки (опис) про зайчика та про білочку.
Запис загадки.
Зарядка для очей
— Дякую за роботу!
 О.м. (образотворче мистецтво)
До Дня вишиванки:

Твій мистецький край
Миколаївський розпис.



Створення розпису на папері.
З 10 по 30 травня стартує I Всеукраїнська онлайн - виставка " Миколаївська квітка - роду берегиня".
Запрошуємо всіх бажаючих прийняти участь. З положенням та умовами онлайн- виставки можна ознайомитись на нашій сторінці - Миколаївський будинок культури!
Відтворюємо Миколаївський розпис разом!!!








Використані роботи Анжели Лагоди. З цією майстринею у нас обов'язково відбудеться зустріч і майстер-клас з нашого, Миколаївського розпису.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

23 березня, Пн, Весна 2020 Близько 500 років тому українці святкували в ці дні справжній прихід весни і дякували Сонцю за світло і тепло! Отже і ми сьогодні дякуємо Сонцю та сподіваємося на його тепло і ласку.  Дякуємо за наш мир нашим захисникам.  Слухаємо маму, тата, дотримуємося  правил особистої безпеки та особистої гігієни і починаймо працювати. Українська мова.  1.Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) С. 72-73 Руханка. Дотримуємося правил гігієни. 2.Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства   з.57 Повторення слів ввічливості (якби в школі, скільки б сценок ми розіграли б!).  У різних країнах вітаються по-різному. Головне — вітаючись у різних країнах, усі люди бажають одне одному добра. Звукові моделі слів. Пограйтеся зі своїми іграшками: розіграйте сцену "Знайомство", використовуючи слова ввічливості. Залучіть до гри молодших братиків та сестричок)
                                                                                                                        26 березня, четвер, весна 2020 триває                               карантин триває - дотримуємося правил особистої гігієни,                               спілкуємося за допомогою сучасних технологій                               війна триває - дякуємо захисникам нашого миру              Радуємо своїх рідненьких успіхами у навчанні. Отже, до роботи! Математика Усна і письмова нумерація чисел 21 – 100. Десятковий склад чисел. ст. 96 з. 42 Розпочинаємо з математичної розминки. - Як називаються числа при додаванні? - Яке число при додаванні найбільше? - Чи може сума дорівнювати одному із доданків? - Як називаються числа при відніманні? - Яке число при відніманні найбільше? - Чи може різниця дорівнювати зменшуваному?             Задача 1. Хлопчик заплатив за ручку 4 монети по 10копійок. Скільки                         коштує ручка